Daniel Goźliński Transport Ciężarowy

Adres: Stawowa 25, 55-120 Pęgów

NIP: 9151460129 REGON: 931971645

Daniel Goźliński Transport Ciężarowy
5 1 13 5 1

Opinie o Daniel Goźliński Transport Ciężarowy

Filtruj opinie po kryteriach:

Kierowiec
 Opinia

Witam, jak wygląda system pracy, czy auta są przypisane do kierowcy? Zastanawiam się nad zmianą pracodawcy i słyszałem że spoko firma.

Pomocna?
TakNie
Spoko
Nazwa działu: Handlowy
 Opinia
@Kierowiec 09.05.2019 04:37

Spokojnie,auta swoje max wekend w trasie,szef czasem Odleci ale potem wraca na swoje "tory"

Pomocna?
TakNie
Godnosc
 Opinia

po 1 zle komenatrze pisza kierowcy ktorzy sie przejechali i sa prawdziwe po 2 dobre komentarze pisze spedytor ktory lyka wszystko co sie da od szefa bez limitu, po 3 wszedzie dobrze gdzie nas nie ma po 4 spedytor akurat w tej firmie nie ma kultury i do obcych mowi na Ty ale tak go matka wychowala i jego miarom jest glaskanie i skakanie kolo szefa pozdro dla kumatych

Pomocna?
Tak2Nie2
Gość 1
 Opinia
@Godnosc 08.03.2019 15:20

Pozdro dla tych pozytywnie kumatych , których nie bawi obrażanie innych , matek itp. A Tobie Panie kierowco życzę spełnienia w życiu zawodowym być może wtedy przestaniesz obrażać swoimi wypowiedziami innych ludzi .

Pomocna?
Tak4Nie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Spoko
Nazwa działu: Handlowy
 Opinia
@Godnosc 08.03.2019 15:20

Problemow szukasz albo taki juz jestes,dypozytor nigdy nie powiedzial do mnie na Ty,

Pomocna?
TakNie
Jacek
 Opinia

Świetna firma i wystarczą chęci do pracy w zadowolenie gwarantowane.

Pomocna?
Tak1Nie
Gost
 Opinia

Zwykły (usunięte przez administratora) trans. Kombinuje na swoje konto innym nie da zarobić. Nie polecam pracy w tej firmie. Obiecuje wachadła a jeździsz po niemczech i ładujesz ADRY (usunięte przez administratora) Kombinacje z czasami pracy, magnesy itd. Już bardziej polecam konkurecyjna firme.

Pomocna?
Tak7Nie1
MagnetycznyMagneto
 Opinia
@Gost 07.10.2018 12:45

nie ma to jak konkurencja konkurencji podbiera kierowców ale to zrozumiałe czemu konkurencja ma mieć dyśke na czysto skoro ja mogę mięć :))

Pomocna?
TakNie
Kierowca
 Opinia

Witam. Pracuje od trzech lat więc już coś mogę na ten temat powiedzieć. Wypłata zawsze na czas, zero problemów z paliwem ,opłatami za autostradę, w aucie karta DKV, swieze i serwisowane samochody itp. A co do wpisu powyżej (uzytkownika GOST)to zlepek bzdur i nic więcej. Po pierwsze jak piszesz takie rzeczy to wypadałoby się przedstawić chociaż z imienia. Po drugie jaki magnes i jakie kombinacje z czasem?? Wszystkie auta są po 2015 roku i nawet nie mają takich możliwości .Po trzecie jak już polecasz konkurencyjną firmę to podaj jaka to firma. Napewno dostałeś na koniec tyle kasy na ile się umówiłaś i napewno w terminie. Pewnie w nowej pracy popracujesz kilka miesięcy i też coś będzie nie tak i bedziesz wylewal swoje żale w sieci.

Pomocna?
Tak7Nie1
Miniomek
 Opinia
@Kierowca 12.11.2018 21:11

A pomarańczowa scania :)

Pomocna?
Tak1Nie1
Skoczek
 Opinia

Kolego, po tym komentarzu to raczej jesteś początkującym w tym zawodzie. Pracowałem u P(usunięte przez administratora)tylko 2 tygodnie (jako skoczek) i złego słowa nie powiem. Wszystko zgodnie z naszymi ustaleniami. Spedytor bezproblemowy. Ps. W tej robocie panów nie ma, więc nie dziw się że wszyscy są "na ty". Pozdro dla załogi i dla "baloo" ;)

Pomocna?
Tak2Nie
anonim
 Opinia

Lubię atmosferę w Daniel Goźliński Transport Ciężarowy za: To, że ten człowiek wkłada w swoją pracę swoje serce.

Pomocna?
Tak5Nie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Administrator
 Opinia

Czekamy na newsy od użytkowników. Ktoś ma jakieś aktualne wieści na temat firmy Daniel Goźliński Transport Ciężarowy w mieście Pęgów, bo nie wiemy jak to z pracą u nich.

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Zostaw opinię o Daniel Goźliński Transport Ciężarowy - Pęgów

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej