Czy w Paweł Jachimowski P&J Trans możliwa jest wypłata wynagrodzenia w częściach, częściej niż raz w miesiącu?
Przedsiębiorstwo Paweł Jachimowski Trans było kontrolowane przez Panstwową Inspekcję Pracy oddział w Pile minimum dwukrotnie. Obie kontrole zostały przeprowadzone na wniosek pracowników którzy nie otrzymali swoich wypłat. Obaj pracownicy zanim złozyli zawiadomienie przeciwko firmie wystosowali do Pana Jachimowskiego upomnienia związane z brakiem wypłaty za pośrednictwem Poczty Polskiej. Obie kontrole zakonczyły się wydaniem nakazu zapłaty pieniędzy kierowcom. Firma była kontrolowana również przez Inspekcję Transportu Drogowego w Poznaniu (Delegatura Piła). Obie kontrole realizowane były na wniosek pracowników którzy nawet się nie znali i prawdopodobnie się nigdy nie spotkali. Kontrole wykazały nieprawidłowości min. naruszenia w czasie pracy oraz dokumentacji pracowniczej. Przedsiębiorca Paweł Jachimowski uczestniczył w sporach sądowych z kierowcami (nie jednym jak napisał ale większą ilością). Sprawy dotyczyły min. nie wypłacenia wynagrodzen, czy porzucenia pracy przez kierowców. Znam przebieg spraw ale z oczywistych względów kierowcy mogą sobie nie życzyć ich ujawniania. Ostatecznie Pan Jachimowski nie zdołał obciążyć żadnego kierowcy kosztami czy to porzucenia ciężarówki czy szkód. Wszystkim kierowcom musiał zapłacić zaległe pieniądze. Znamienna jest treść kolejnego (którego to już z kolei) ogłoszenia o pracę z dnia 28.07.21. "Szukam kierowcy, który dołączy do nas na dłuższy czas (skoczkom zmieniającym pracę co pół roku z góry dziękuję)." Tego typu sformułowanie zdaje się przeczyć jakoby Pan Jachimowski jak napisał był człowiekiem bezkonfliktowym. Kierowcy odchodzą co pół roku? Przy trzech ciężarówkach to trochę przeczy zdrowemu rozsądkowi. Rynek pracy kierowcy jest rynkiem pracy pracownika. Jeśli kierowcy praca nie odpowiada szuka dalej i ma do tego prawo. Proszę mieć też na uwadze że wyżej wymieniony przedsiębiorca nie dysponuje bazą transportową, warsztatem ani żadnym trwałym kapitałem firmy. W przypadku zamknięcia firmy pracownicy nawet jak uzyskają tytuły wykonawcze to komornik w przypadku tej firmy mógłby mieć problem z egzekucją. Informacje o rozwoju firmy w tym kontekscię są "zabawne". Jeśli nawet Pan Jachimowski bierze w leasing czy najem nowe pojazdy to dlatego że dotychczas używane Iveco i jedna Scania EURO 5 mają od ok 800 tys do miliona kilometrów przebiegu. Jeśli Pan Jachimowski się nie zgadza z tym co napisałem proszę podać mnie do sadu.
Drogi Kolego, nie uda Ci się wciągnąć mnie w swoje dziwne gierki... Nie będę wcale na ne te kłamstwa odpisywał ani ich komentował. Życzę Ci spokoju - wyhamuj, bo życie jest krótkie i nie zawsze warto. Paweł
Witam, mam pytanie jakie doświadczenie jest wymagane aby rozpocząć pracę u Pana w firmie? Widziałem opinie, że były problemy z wypłatą ale z tego co Pan napisał to nie jest prawda, więc będę zainteresowany, jeździłem w duecie na ciągnikach po Europie przez 6 lat, nie mogę znaleźć kontaktu do Pana, proszę o info tutaj..
Nie mam wiedzy co sie tam dzialo kiedy pojawily sie negatywne wpisy na GoWork ale przed 2020 rok P J Trans byl kontrolowany przez Inspekcje Pracy w Pile ktora wydala nakaz zaplaty pieniedzy pracownikowi. Kontrola ITD bodaj w 2017 rok skonczyla sie tym ze firma chciala obciazyc kierowcow za wykroczenia w tacho.
Nie polecam. W listopadzie 2020 rok po tym jak się zwolniłem decyzją Sądu Pracy w Pile otrzymałem należna mi delegacje. Przez rok czasu pozwany Paweł Jachimowski nie potrafił zwrócić kwoty rzędu ok 4 tysięcy złotych. Praca polega na ręcznych załadunkach i rozładunkach palet i dystrybucji na różne punkty często po 3-4 palety. Brak bazy, dojazd do ciężarówek bez wpisu na tacho.
Witam wszystkich, pozwolę sobie zabrać głos w sprawie negatywnych wpisów dot. mojej osoby. Wszystkie negatywne wpisy zostały zamieszczone przez jedną osobę, która wskutek własnych działań i zaniedbań została zwolniona dyscyplinarnie (to pierwsza osoba w mojej karierze i myślę, że ostatnia). Owy człowiek założył mi sprawę w sądzie pracy, którą de facto przegrał (sygnatura akt jest w moim posiadaniu). Do tego złożył donosy w ITD oraz PIP (podniesione tezy również się nie potwierdziły). Z racji tego, że nie jestem osobą "kłótliwą" nie chcę się więcej rozpisywać na powyższy temat. Moim mottem jest, że wszystkie sprawy można załatwić polubownie bez angażowania instytucji państwowych. !!! UWAGA !!! W związku z rozwojem i zakupem nowych aut poszukuję DOBRYCH kierowców. Jeśli jesteś zainteresowany skontaktuj się ze mną bezpośrednio, Pozdrawiam wszystkich, Paweł
Jakie stawki obowiązują w delegacjach?
Kilometrowka. Dojazdy do ciezarowek ktore do Chodziezy prawie nie przyjezdzaja, sprawy w PIP w 2018 i 2020 o zwrot delegacji od bylych kierowcow.
Po jakim czasie można dostać umowę na stałe w Paweł Jachimowski P&J Trans?
Tutaj się jeździ tylko tirami czy także busami?
Czekam na rozwój sytuacji. Na razie informacja że "nie mam na wypłatę bo Bernard się spóźnił" mnie nie interesuje. Sprawa może zostać przekazana nie tylko do PIP ale również prokuratury (w tym wypadku sąd będzie sprawdzał "przeszłość"). Przypominam że w trakcie oględzin pojazdu dnia 07.10.2019 na stacji Moya w Chodzieży był obecny świadek i próba mataczenia z wynagrodzeniem z powodu rzekomych szkód pogarsza panską sytuację. Na razie powiem tylko ogólnie że nie polecam.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Paweł Jachimowski P&J Trans?
Zobacz opinie na temat firmy Paweł Jachimowski P&J Trans tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 3.