Kierowcy odklejeni od rzeczywistości. 50letnie auta w których wszystko się rozsypuje. Strach jeździć takimi autami. Do tego co mnie najbardziej denerwuje to napisane jest ze trasa z punktu A do B trwa 1.55min. Ale w rzeczywistości to jest 2.30min ???????????????? nigdy więcej nie skorzystam z tego przewoźnika po pierwsze że jest niebezpiecznie a po drugie zawsze spóźniony.
Czegoś takiego jeszcze nie widziałam. Kierowca jakby w letargu jedzie pisząc smsy. W ogóle nie patrzy na drogę. Hamuje w ostatniej chwili. Ja wiozę dziecko, i naprawdę bałam się z nim jechać. Takim młodzi nieodpowiedzialni ludzie nie powinni wozic ludzi busami. Odradzam wsiadać do busów tej firmy.
Przy prośbie spakowania jak i wypakowania bagażu kierowca był bardzo nie miły, na początku zrobił mi problem że moja walizka pobrudzi mu inne bagaże (warto wspomnieć że tego dnia było deszczowo więc to nie zależało ode mnie), potem na moim przystanku chciałam odzyskać swój bagaż i w tym również był problem. Przy upomnieniu się spotkałam się z nie miłą odzywką w moim kierunku w stylu że się nie domyśli że powinien mi wyciągnąć bagaż (jakby było to takie dziwne...), a przy wyciąganiu bagażu kierowca po prostu rzucił moją walizką z impetem o ziemię (cudem nie uszkadzając jej), jak i również rzucił moim plecakiem. Nie polecam:)
Nie polecam nikomu tego przewoźnika, czekałem na autobus na mrozie ponad półtorej godziny, ale nigdy nie przyjechał. Pojechałem przez Radom do Lublina, z Radomia kupiłem bilet do Lublina o 6:00, byłem tam o 5:00. Czekałem na stacji do 6:40 i nikt nie przyszedł, nie odbierali telefonu, musiałem kupić bilet na pociąg o 8:27. W efekcie strata czasu, pieniędzy, nerwów i planów na dziś nie doszła do skutku!!! Napisałem do supportu, na razie brak odpowiedzi. Ponieważ sam nie mogę zwrócić pieniędzy, chociaż autobus po prostu nie przyjechał !!! ponieważ poza mną na stacji nie było ludzi, zakładam, że odwołali trasę ze względu na nieopłacalność. To nie pierwszy przypadek odwołania lotu przez tę firmę bez ostrzeżenia. Spotkałem się już z tym, że odwoływali loty 10 minut przed odlotem, a potem nie odbierali telefonu. Na szczęście po krótkim czasie pojawiły się inne autobusy, ale i tak radzę unikać tego przewoźnika, jeśli to możliwe.
Nie polecam tego przewoźnika. Miałem rezerwacje na trasie Kraśnik-Kraków.Miejsce odbioru niejasne(nazwa ulicy bez numeru)Brak kontaktu z kierowcą i biurem.Właściciel(jak przypuszczam) to kłamca z chamskim podejściem do klienta. Gdybym znał wcześniejsze opinie,to nigdy bym nie kupił u nich biletu.
autobus w zależności od widzimisię kierowcy zatrzymuje się lub nie na przystankach które widnieją na rozkładzie jazdy sinbusa, mda czy aplikacjach rozmowa z osobą decyzyjną (chyba właściciel) to rozmowa z dzieckiem, według której autobus może się zatrzymać na przykładowym przystanku ale wcale nie musi :) nie polecam przewoźnika
proszę o zignorowanie powyższej opinii okazuje się że to był inny przewoźnik, podobna nazwa ale nie ta firma której dotyczy dany temat mój błąd
Po 6h czekania nadal nie ma odzewu . Kierownik to kłamca . Jest niepoważne osobą która nie przejmuje się losem innych . Zostaliśmy na stacji bez jedzenia i picia . Pod groźbą zarządania odszkodowania poinformował o nie odbieraniu telefonów.
Nie polecam tej firmy ,zapsul się nam autobus o godzinie 13.10 od razu wezwalismy pomoc szef firmy rzekł że mechanicy od razu wyjechali po 3 h okazało się że panowie jeszcze nie wyjechali ponieważ szukali paska klinowego(który nam się zepsuł) . Siedzimy już 5h godzinę na stacji a szef firmy ma to w (usunięte przez administratora) Zostaliśmy oszukani. Mechaników nie widać a my zostaliśmy bez prowiantu.
Bardzo profesjonalna firma.
Polecam z całego serca!!
Czy firma obsluguje trase Lublin-Terespol? Jesli tak bardzo prosze o kontakt.