Oddając sprzęt do tego serwisu pozbywasz się się aparatu raczej na kilka miesięcy Telefon jest odbierany tylko w dniu przed naprawą i w dniu przyjęcia aparatu. Jak zdasz sprzęt to zapomnij że ktoś do Ciebie zadzwoni. Kontakt z obsługą klienta bardzo słaby, jest to tylko jeden telefon, praktycznie cały dzień nieaktywny. Nikt nie odbiera. Strona internetowa zablokowana. Jedyna strona to strona na Facebooku, ale ma zablokowane wystawianie ocen - zgadnij dlaczego?
Zgadzam się z opinią ponieważ przechodzę dokładnie to samo : mila obsługa , informacje ,telefony po przyjęciu sprzętu , informacja o potrzebie pilnego przelewu za usługę i koniec kontaktu.Ani sprzętu ani informacji w jakiejkolwiek formie.Niestety ,sprawę oddam . zgłoszę właściwym organom prawno/skarbowym .
Hej, szukam osób, które mają nie zamknięte sprawy z tym serwisem. Proponuję złożyć zbiorową skargę do Rzecznika Praw Konsumenta. Sprzęt przetrzymywany wbrew naszej woli jest przywłaszczeniem cudzej własności przez serwis. A to jest nic innego jak (usunięte przez administratora).
Moja sprawa jest aktualna.Czy udało się Pani odzyskać sprzęt? Jak to możliwe że ta " firma" nadal funkcjonuje!!!
a ja tam polecam. dostałem wycene od razu przy oddawaniu aparatu, nic się w trakcie nie zmieniło i udało sie odebrać aparat juz na drugi dzien.. także ode mnie piątka :)
Być może poprzednia negatywna opinia wpłynęła na to, że aparat został w miarę szybko naprawiony i po dwóch tygodniach był do odbioru w punkcie w Katowicach! Cena także była dość niska. Poprzednim razem w innym punkcie zapłaciłem więcej. Gdy czytam opinie innych klientów firmy, to myślę, że jestem szczęściarzem.
Wszyscy opisujący przypadki długiej naprawy chyba nie umieją czytać. Na protokole przyjęcia jak drut pisze "czas wykonania usługi może ulec wydłużeniu nawet do 60 dni w przypadku konieczności zamówienia podzespołów". Chyba nie wiecie co podpisujecie!!!! Ja prowadzę serwis komputerowy od 20 lat. U mnie jest trochę lepiej bo czas naprawy wynosi maksymalnie 3 dni robocze, nawet jak trzeba coś zamówić. I co?! Połowa ma pretensje że długo naprawiam. To proszę mi wskazać serwis komputerowy szybszy od mojego. Stawiam flaszkę! Sam korzystałem i jestem super zadowolony. Solidnie, TANIO! Fakt, że naprawa trwała 3 tygodnie, ale aparat działa do dziś po 3 latach od naprawy.
Rozumiem że czekanie na sprzęt pieciu miesiacy po zapłaceniu za wykonaną usługę niemałych pieniędzy i brak jakiegokolwiek kontakty z serwisem nie powinien być dla mnie niepokojący?
a ja tam polecam. dostałem wycene od razu przy oddawaniu aparatu, nic się w trakcie nie zmieniło i udało sie odebrać aparat juz na drugi dzien.. także ode mnie piątka :)
Już na drugi dzień od oddania sprzętu do naprawy kontakt z firmą się urwał. Brak kontaktu, wyceny ani żadnej innej informacji jak u większości klientów!
Być może poprzednia negatywna opinia wpłynęła na to, że aparat został w miarę szybko naprawiony i po dwóch tygodniach był do odbioru w punkcie w Katowicach! Cena także była dość niska. Poprzednim razem w innym punkcie zapłaciłem więcej. Gdy czytam opinie innych klientów firmy, to myślę, że jestem szczęściarzem.
Witam. Potwierdzam wszystkie negatywne opinie. Oddałem sprzęt poprzez punkt w Dąbrowie Górniczej. Serwis "naprawiał" aparat przez rok. Zero kontaktu, cały dzień trzeba wisieć na telefonie, żeby próbować się dodzwonić. Na e-maile brak odpowiedzi. Trzymać się z daleka
Nie wiem z kad się biorą pozytywne opinie na temat tego serwisu. Absolutny brak kontaktu z serwisem, po 3 miesiącach aparat został zwrócony do punktu do którego go oddałem. Koszt 120 zł nie wiadomo za co bo brak opisu co było robione nawet właściciel tego punktu do którego oddawałem aparat próbowal się coś dowiedzieć również bezskutecznie
Hej, szukam osób, które mają nie zamknięte sprawy z tym serwisem. Proponuję złożyć zbiorową skargę do Rzecznika Praw Konsumenta. Sprzęt przetrzymywany wbrew naszej woli jest przywłaszczeniem cudzej własności przez serwis. A to jest nic innego jak (usunięte przez administratora).
Hej- ja jestem w takiej sytuacji. Aparat oddany w lipcu-do tej pory dostałam tylko SMS z nadanym nr sprawy. Dziesiątki telefonów, smsow i maili z mojej strony- bez odzewu. Jestem z Wrocławia.
"Przerabiam" to samo - to jest beznadziejna firma, kontakt praktycznie żaden - tak mailowy, jak telefoniczny. Naprawa trwa już 3 miesiące.
Chętnie w to wejdę. Ponad dwa miesiące w naprawie i nie chcą odesłać sprzętu, mimo, że twierdzili 1.5 miesiąca temu, że jest naprawiony. Napisz labels@poczta.fm
Aparat wysłałem do naprawy. Naprawa miała trwać 1,5 tygodnia. Wycenę wystawiono i cisza. Brak kontaktu ( smsowego, mailowego, telefonicznego). ( Wiecznie sekretarka: Dzień Dobry Serwis foto - Przepraszamy ! - bla bla bla. Aparat zwrócony po pół roku katorgi. Pracownik się rozchorował, mechanik rzucił focha (usunięte przez administratora) Zwrócono mi aparat w stanie opłakanym. Zawilgocony, mokry !!!! Ja się pytam gdzie tu ten profesjonalizm. Zwracają aparat i obciążają jeszcze odbiorcę kosztami odsyłki. Mało tego podaje się numer do kontaktu by mogli się kontaktować a oni tego numeru nie odbierają. Jedyna szansa kontaktu to z innego numeru komórkowego. FIRMA KRZAK !!!
Jestem w takiej samej sytuacji. Sprzęt przetrzymywany od 2021 roku. Brak kontaktu. To są (usunięte przez administratora) Przestrzegam.
Czy nadal Pani szuka osób które mają niezamknięte sprawy z tym serwisem ? Ja taksamo zostałem (usunięte przez administratora) i niemogę odebrać aparatu , mało tego to już zapłaciłem za naprawę bo poinformowano mnie że aparat został naprawiony i jezeli przeleję kasę za naprawę to wyślą mi aparat i od tej pory cisza niemożna siędodzwonić.(usunięte przez administratora)
Dzień dobry. Jestem w podobnej sytuacji. Oddałam sprzęt do naprawy w marcu 2021 roku. Sprzęt do tej pory nie wrócił do mnie. Serwis nie odbiera telefonów, nie odpisuje. To jest nic innego jak kradzież. Widzę, że jest więcej ofiar pseudoserwisu.
Ja również, sprzęt w naprawie od kwietnia 2023. Do tego zapłaciłem za naprawę, bo paczka miała do mnie pójść bezpośrednio.
Moja sprawa jest aktualna.Czy udało się Pani odzyskać sprzęt? Jak to możliwe że ta " firma" nadal funkcjonuje!!!
Oddając sprzęt do tego serwisu pozbywasz się się aparatu raczej na kilka miesięcy Telefon jest odbierany tylko w dniu przed naprawą i w dniu przyjęcia aparatu. Jak zdasz sprzęt to zapomnij że ktoś do Ciebie zadzwoni. Kontakt z obsługą klienta bardzo słaby, jest to tylko jeden telefon, praktycznie cały dzień nieaktywny. Nikt nie odbiera. Strona internetowa zablokowana. Jedyna strona to strona na Facebooku, ale ma zablokowane wystawianie ocen - zgadnij dlaczego?
Zgadzam się z opinią ponieważ przechodzę dokładnie to samo : mila obsługa , informacje ,telefony po przyjęciu sprzętu , informacja o potrzebie pilnego przelewu za usługę i koniec kontaktu.Ani sprzętu ani informacji w jakiejkolwiek formie.Niestety ,sprawę oddam . zgłoszę właściwym organom prawno/skarbowym .
Pod koniec czerwca 2022 roku poprzez profesjonalny punkt przyjęć w Warszawie oddałam do naprawy obiektyw. Przez cały lipiec 2022 roku usiłowałam się skontaktować, aby uzyskać jakikolwiek informacje. Dopiero w sierpniu otrzymałam wycenę naprawy, ale bez terminu przysłania sprzętu. Po tym terminie zapadła głucha cisza – w telefonie włącza się automatyczna sekretarka, na e-maile – właściciel nie odpowiada. Wielokrotnie jeździłam do punktu w Warszawie, który polecił mi ten serwis i przez który naprawa została zlecona. Wielokrotnie prosiłam o pomoc w załatwieniu sprawy – bezskutecznie. W grudniu 2022 roku właściciel zadzwonił, przeprosił za pół roku oczekiwania i obiecał zaraz po Świętach wysłać naprawiony sprzęt. Jest 10 lutego - i znów brak jakiegokolwiek kontaktu. Z takim brakiem elementarnej odpowiedzialności spotkałam się po raz pierwszy w swoim życiu, o czym napisałam w SMS-ie właścicielowi.
Tragedia.... Wyceniali 3 tygodnie, po czym w końcu naprawili, kazali zapłacić przed wysyłką ale po odebraniu przesyłki okazało się że aparat ma rozbity wyświetlacz !!! , odesłałem i od kilku tygodni cisza... Brak kontaktu. NIE POLECAM
Właśnie sie zaczęło . Po miesiącu od oddania sprzętu do pośrednika, dalej brak wyceny. Dodzwonienie się na podany numer zajmuje cały dzień a odpowiedzą jest kolejne przesuwanie terminu.
5 tygodni i ciągle bez aparatu. Tydzień temu dostałem informacje że aparat jest naprawiony i będzie wysłany.Dzisaj dzwoniłem i sie dowiedziałęm że jeszcze nie wysłali i może wyślą w tym tygodniu. Czy to naprawdę takie trudę zamówić kuriera zwrotnego ?
Gość przetrzymuje sprzęt klientów tygodniami. Cero kontaktu, nie odbiera telefonów ani nie odpisuje na wiadomości. Cudem odzyskałem sprzęt natomiast odradzam jakąkolwiek próbę podejmowania współpracy z tym "serwisem". Nie dość że sprzęt nie naprawiony, to jeszcze odesłał w paczce za pobraniem.
Brak komunikacji nie odbierają tel , załącza się sekretarka , nie odpisują na wiadomości . Sprzęt w serwisie ponad 3 tyg i brak jakichkolwiek informacji . Jestem bardzo niezadowolony z serwisu i nie polecam nikomu
Totalne (usunięte przez administratora) Po dwóch miesiącach zwodzenia, straszenia z mojej strony sądem, okłamywania człowieka, który przyjmuje sprzęt odesłali obiektyw bez naprawy. Wcześniej zapowiadając. że wszystkie części mają i to kwestia tygodnia. Ostrzegam.
Od 30 listopada dostałem jedną informację, po upomnieniu, o zarejestrowaniu sprzętu do naprawy. I zaległa cisza. Brak odpowiedzi na maile, sms. Osobiście będę kierował sprawę o zabór mienia.
Od niemal 3-ch m-cy czekam na naprawę. Aparat fotogr. został oddany przez profesjonalna firmę w Warszawie (Foto Fuji) i nie mialem na to wpływu, że jest skierowany do tak fatalnej firmy. Wielokrotne ponaglenia, wpisy w poczcie, telefony.. Nic z tego. Arogancja i olewanie klienta niespotykane w dzisiejszych czasach.. Nie do wiary, że tak można prowadzić firmę i lekceważyć klienta. Kupiłem już nowy aparat bo muszę na czymś pracować. Poczekam jeszcze max 1 m-c i zgłaszam spraw l do rzecznika praw klienta a za naprawę będę się domagał znaczącej zniżki lub wcale nie zapłacę Absolutnie odradzam i firmy nie polecam! Omijać z dala!
Kontakt z firmą jest utrudniony ?
Tak, nie odpisują na maile i sms'y, chociaż automatyczna sekretarka mówi, żeby w taki sposób się z firmą kontaktować. Czekam już 2 miesiące i nic.
ten serwis z poznania to pomyłka jakies cudaki nie dawajcie tam sprzętu do naprawy potwierdzam wszystkie negatywne opinie !
U mnie ta sama sytuacja co u reszty. Czy ktoś próbował odbierać sprzęt w głównym punkcie koło Poznania? Mieści się tam w ogóle ten "serwis"?
Fatalna Firma. Brak kontaktu 6 miesięcy. Po postraszeniu firmy pośredniczącej policją odzyskałem nie naprawiony aparat. Nie korzystać z tej firmy.
Czy do E-Serwisfoto.Pl Marcin Orwat można podsyłać swoje CV i liczyć na zatrudnienie czy raczej nikogo na ten moment nie poszukują? Ktoś ma jakąś wiedzę na ten temat? Koniecznie dajcie znać jeśli coś wiecie. Warto ustalić czy jest w ogóle szansa na pracę w tym miejscu.
na własnej skórze przekonałam się że to najlepszy serwis we Wrocławiu.. w dwóch innych perfidnie mnie oszukano. POZDRAWIAM I DZIĘKUJĘ ZA POMOC! :D
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w E-Serwisfoto.Pl Marcin Orwat?
Zobacz opinie na temat firmy E-Serwisfoto.Pl Marcin Orwat tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 1.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w E-Serwisfoto.Pl Marcin Orwat?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 1, z czego 0 to opinie pozytywne, 1 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!