Opinie o E-Serwisfoto.Pl Marcin Orwat w Poznań

Poniżej przeczytasz opinie byłych oraz aktualnych pracowników o firmie E-Serwisfoto.Pl Marcin Orwat. Znajdziesz tutaj też opinie kandydatów do zatrudnienia w E-Serwisfoto.Pl Marcin Orwat na temat rozmowy kwalifikacyjnej.


Branże: Telekomunikacja - pozostała działalność

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o E-Serwisfoto.Pl Marcin Orwat w Poznań

Marcin_Orwat

Oddając sprzęt do tego serwisu pozbywasz się się aparatu raczej na kilka miesięcy Telefon jest odbierany tylko w dniu przed naprawą i w dniu przyjęcia aparatu. Jak zdasz sprzęt to zapomnij że ktoś do Ciebie zadzwoni. Kontakt z obsługą klienta bardzo słaby, jest to tylko jeden telefon, praktycznie cały dzień nieaktywny. Nikt nie odbiera. Strona internetowa zablokowana. Jedyna strona to strona na Facebooku, ale ma zablokowane wystawianie ocen - zgadnij dlaczego?

1
@klient
Inne
@Marcin_Orwat

Zgadzam się z opinią ponieważ przechodzę dokładnie to samo : mila obsługa , informacje ,telefony po przyjęciu sprzętu , informacja o potrzebie pilnego przelewu za usługę i koniec kontaktu.Ani sprzętu ani informacji w jakiejkolwiek formie.Niestety ,sprawę oddam . zgłoszę właściwym organom prawno/skarbowym .

Magda
Inne

Hej, szukam osób, które mają nie zamknięte sprawy z tym serwisem. Proponuję złożyć zbiorową skargę do Rzecznika Praw Konsumenta. Sprzęt przetrzymywany wbrew naszej woli jest przywłaszczeniem cudzej własności przez serwis. A to jest nic innego jak (usunięte przez administratora).

1
@ Aga
Inne
 Pytanie
@Magda

Moja sprawa jest aktualna.Czy udało się Pani odzyskać sprzęt? Jak to możliwe że ta " firma" nadal funkcjonuje!!!

gogu
Inne

a ja tam polecam. dostałem wycene od razu przy oddawaniu aparatu, nic się w trakcie nie zmieniło i udało sie odebrać aparat juz na drugi dzien.. także ode mnie piątka :)

wasal
Pracownik
@wasal

Być może poprzednia negatywna opinia wpłynęła na to, że aparat został w miarę szybko naprawiony i po dwóch tygodniach był do odbioru w punkcie w Katowicach! Cena także była dość niska. Poprzednim razem w innym punkcie zapłaciłem więcej. Gdy czytam opinie innych klientów firmy, to myślę, że jestem szczęściarzem.

bezdomny
Inne
 Pytanie

Wszyscy opisujący przypadki długiej naprawy chyba nie umieją czytać. Na protokole przyjęcia jak drut pisze "czas wykonania usługi może ulec wydłużeniu nawet do 60 dni w przypadku konieczności zamówienia podzespołów". Chyba nie wiecie co podpisujecie!!!! Ja prowadzę serwis komputerowy od 20 lat. U mnie jest trochę lepiej bo czas naprawy wynosi maksymalnie 3 dni robocze, nawet jak trzeba coś zamówić. I co?! Połowa ma pretensje że długo naprawiam. To proszę mi wskazać serwis komputerowy szybszy od mojego. Stawiam flaszkę! Sam korzystałem i jestem super zadowolony. Solidnie, TANIO! Fakt, że naprawa trwała 3 tygodnie, ale aparat działa do dziś po 3 latach od naprawy.

Katarzyna Nowy wpis
Pracownik
 Pytanie
@bezdomny

Rozumiem że czekanie na sprzęt pieciu miesiacy po zapłaceniu za wykonaną usługę niemałych pieniędzy i brak jakiegokolwiek kontakty z serwisem nie powinien być dla mnie niepokojący?

gogu
Inne

a ja tam polecam. dostałem wycene od razu przy oddawaniu aparatu, nic się w trakcie nie zmieniło i udało sie odebrać aparat juz na drugi dzien.. także ode mnie piątka :)

wasal Nowy wpis
Inne
@gogu

Już na drugi dzień od oddania sprzętu do naprawy kontakt z firmą się urwał. Brak kontaktu, wyceny ani żadnej innej informacji jak u większości klientów!

wasal Nowy wpis
Pracownik
@wasal

Być może poprzednia negatywna opinia wpłynęła na to, że aparat został w miarę szybko naprawiony i po dwóch tygodniach był do odbioru w punkcie w Katowicach! Cena także była dość niska. Poprzednim razem w innym punkcie zapłaciłem więcej. Gdy czytam opinie innych klientów firmy, to myślę, że jestem szczęściarzem.

Fresh Nowy wpis
Inne

Witam. Potwierdzam wszystkie negatywne opinie. Oddałem sprzęt poprzez punkt w Dąbrowie Górniczej. Serwis "naprawiał" aparat przez rok. Zero kontaktu, cały dzień trzeba wisieć na telefonie, żeby próbować się dodzwonić. Na e-maile brak odpowiedzi. Trzymać się z daleka

Tomasz
Pracownik

Nie wiem z kad się biorą pozytywne opinie na temat tego serwisu. Absolutny brak kontaktu z serwisem, po 3 miesiącach aparat został zwrócony do punktu do którego go oddałem. Koszt 120 zł nie wiadomo za co bo brak opisu co było robione nawet właściciel tego punktu do którego oddawałem aparat próbowal się coś dowiedzieć również bezskutecznie

 Rozmowa kwalifikacyjna
Jak oceniasz przebieg procesu rekrutacyjnego w firmie E-Serwisfoto.Pl Marcin Orwat? Czy jest łatwy, czy może trudny do przejścia? Czy gdybyś miał możliwość odbycia rozmowy kwalifikacyjnej jeszcze raz, to również skorzystałbyś z zaproszenia?
logo firmy Programista PLC, HMI, SCADA
Ostrów Wielkopolski
Zakład Przemysłowych Systemów Automatyki Sp. z o.o.
Wyślij CV
logo firmy Konsultant Microsoft Dynamics 365 SCM
Łódź
MS POS Poland Sp. z o.o.
(37 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Scrum Master/Agile Coach
Warszawa
GoWork.pl
(541 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Magda
Inne

Hej, szukam osób, które mają nie zamknięte sprawy z tym serwisem. Proponuję złożyć zbiorową skargę do Rzecznika Praw Konsumenta. Sprzęt przetrzymywany wbrew naszej woli jest przywłaszczeniem cudzej własności przez serwis. A to jest nic innego jak (usunięte przez administratora).

1
Kasia
Inne
@Magda

Hej- ja jestem w takiej sytuacji. Aparat oddany w lipcu-do tej pory dostałam tylko SMS z nadanym nr sprawy. Dziesiątki telefonów, smsow i maili z mojej strony- bez odzewu. Jestem z Wrocławia.

Alicja
Inne
@Magda

Również tego doświadczyłam, proszę o kontakt.

Magda
Pracownik
@Kasia

Napisz na wietrzykowska.magda@gmail.com :)

Magda
Pracownik
@Alicja

Napisz na wietrzykowska.magda@gmail.com :)

Andrzej
Inne
@Magda

"Przerabiam" to samo - to jest beznadziejna firma, kontakt praktycznie żaden - tak mailowy, jak telefoniczny. Naprawa trwa już 3 miesiące.

Marek
Inne
@Magda

Z checią sie dolacze do pozwu. Ta firma to istna porażka.

Marek
Inne
@Magda

Chętnie w to wejdę. Ponad dwa miesiące w naprawie i nie chcą odesłać sprzętu, mimo, że twierdzili 1.5 miesiąca temu, że jest naprawiony. Napisz labels@poczta.fm

Tomasz
Inne
@Magda

Czekam dwa miesiące za aparatem. Zero kontaktu. (usunięte przez administratora)

Michal
Inne
@Magda

Aparat wysłałem do naprawy. Naprawa miała trwać 1,5 tygodnia. Wycenę wystawiono i cisza. Brak kontaktu ( smsowego, mailowego, telefonicznego). ( Wiecznie sekretarka: Dzień Dobry Serwis foto - Przepraszamy ! - bla bla bla. Aparat zwrócony po pół roku katorgi. Pracownik się rozchorował, mechanik rzucił focha (usunięte przez administratora) Zwrócono mi aparat w stanie opłakanym. Zawilgocony, mokry !!!! Ja się pytam gdzie tu ten profesjonalizm. Zwracają aparat i obciążają jeszcze odbiorcę kosztami odsyłki. Mało tego podaje się numer do kontaktu by mogli się kontaktować a oni tego numeru nie odbierają. Jedyna szansa kontaktu to z innego numeru komórkowego. FIRMA KRZAK !!!

Agata
Inne
@Magda

Jestem w takiej samej sytuacji. Sprzęt przetrzymywany od 2021 roku. Brak kontaktu. To są (usunięte przez administratora) Przestrzegam.

Grzegorz
Pracownik
 Pytanie
@Magda

Czy nadal Pani szuka osób które mają niezamknięte sprawy z tym serwisem ? Ja taksamo zostałem (usunięte przez administratora) i niemogę odebrać aparatu , mało tego to już zapłaciłem za naprawę bo poinformowano mnie że aparat został naprawiony i jezeli przeleję kasę za naprawę to wyślą mi aparat i od tej pory cisza niemożna siędodzwonić.(usunięte przez administratora)

Agata
Inne
@Magda

Dzień dobry. Jestem w podobnej sytuacji. Oddałam sprzęt do naprawy w marcu 2021 roku. Sprzęt do tej pory nie wrócił do mnie. Serwis nie odbiera telefonów, nie odpisuje. To jest nic innego jak kradzież. Widzę, że jest więcej ofiar pseudoserwisu.

Jarek
Inne
@Magda

Ja również, sprzęt w naprawie od kwietnia 2023. Do tego zapłaciłem za naprawę, bo paczka miała do mnie pójść bezpośrednio.

@ Aga
Inne
 Pytanie
@Magda

Moja sprawa jest aktualna.Czy udało się Pani odzyskać sprzęt? Jak to możliwe że ta " firma" nadal funkcjonuje!!!

Marcin_Orwat

Oddając sprzęt do tego serwisu pozbywasz się się aparatu raczej na kilka miesięcy Telefon jest odbierany tylko w dniu przed naprawą i w dniu przyjęcia aparatu. Jak zdasz sprzęt to zapomnij że ktoś do Ciebie zadzwoni. Kontakt z obsługą klienta bardzo słaby, jest to tylko jeden telefon, praktycznie cały dzień nieaktywny. Nikt nie odbiera. Strona internetowa zablokowana. Jedyna strona to strona na Facebooku, ale ma zablokowane wystawianie ocen - zgadnij dlaczego?

1
Michał
Inne
 Problem
@Marcin_Orwat

Potwierdzam. i szczerze odradzam ten serwis.

@klient
Inne
@Marcin_Orwat

Zgadzam się z opinią ponieważ przechodzę dokładnie to samo : mila obsługa , informacje ,telefony po przyjęciu sprzętu , informacja o potrzebie pilnego przelewu za usługę i koniec kontaktu.Ani sprzętu ani informacji w jakiejkolwiek formie.Niestety ,sprawę oddam . zgłoszę właściwym organom prawno/skarbowym .

Maria
Inne

Pod koniec czerwca 2022 roku poprzez profesjonalny punkt przyjęć w Warszawie oddałam do naprawy obiektyw. Przez cały lipiec 2022 roku usiłowałam się skontaktować, aby uzyskać jakikolwiek informacje. Dopiero w sierpniu otrzymałam wycenę naprawy, ale bez terminu przysłania sprzętu. Po tym terminie zapadła głucha cisza – w telefonie włącza się automatyczna sekretarka, na e-maile – właściciel nie odpowiada. Wielokrotnie jeździłam do punktu w Warszawie, który polecił mi ten serwis i przez który naprawa została zlecona. Wielokrotnie prosiłam o pomoc w załatwieniu sprawy – bezskutecznie. W grudniu 2022 roku właściciel zadzwonił, przeprosił za pół roku oczekiwania i obiecał zaraz po Świętach wysłać naprawiony sprzęt. Jest 10 lutego - i znów brak jakiegokolwiek kontaktu. Z takim brakiem elementarnej odpowiedzialności spotkałam się po raz pierwszy w swoim życiu, o czym napisałam w SMS-ie właścicielowi.

Alex
Inne
@Maria

Tragedia.... Wyceniali 3 tygodnie, po czym w końcu naprawili, kazali zapłacić przed wysyłką ale po odebraniu przesyłki okazało się że aparat ma rozbity wyświetlacz !!! , odesłałem i od kilku tygodni cisza... Brak kontaktu. NIE POLECAM

Timur
Inne

Właśnie sie zaczęło . Po miesiącu od oddania sprzętu do pośrednika, dalej brak wyceny. Dodzwonienie się na podany numer zajmuje cały dzień a odpowiedzą jest kolejne przesuwanie terminu.

jan
Inne
 Pytanie

5 tygodni i ciągle bez aparatu. Tydzień temu dostałem informacje że aparat jest naprawiony i będzie wysłany.Dzisaj dzwoniłem i sie dowiedziałęm że jeszcze nie wysłali i może wyślą w tym tygodniu. Czy to naprawdę takie trudę zamówić kuriera zwrotnego ?

Kamil
Inne

Gość przetrzymuje sprzęt klientów tygodniami. Cero kontaktu, nie odbiera telefonów ani nie odpisuje na wiadomości. Cudem odzyskałem sprzęt natomiast odradzam jakąkolwiek próbę podejmowania współpracy z tym "serwisem". Nie dość że sprzęt nie naprawiony, to jeszcze odesłał w paczce za pobraniem.

Tomek
Inne

Brak komunikacji nie odbierają tel , załącza się sekretarka , nie odpisują na wiadomości . Sprzęt w serwisie ponad 3 tyg i brak jakichkolwiek informacji . Jestem bardzo niezadowolony z serwisu i nie polecam nikomu

Irena
Inne
@Tomek

Daj znać, jak sprawa się wyjaśni :/ Ktoś niżej pisał, ze czekał dwa miesiące. Nie dasz rady podejść tam stacjonarnie, skoro nie odbierają?

katarzyna
Inne
@Tomek

Mam tak samo. od 1 lipca .... odebrali lipca 20 , że będzie gotowy za tydzień.....jest 20 sierpnia jutro ...

olek wolski
Inne

Totalne (usunięte przez administratora) Po dwóch miesiącach zwodzenia, straszenia z mojej strony sądem, okłamywania człowieka, który przyjmuje sprzęt odesłali obiektyw bez naprawy. Wcześniej zapowiadając. że wszystkie części mają i to kwestia tygodnia. Ostrzegam.

Renata
Inne
@olek wolski

Dalej starałeś się rozwiązać jakoś tą sprawę czy już odpuściłeś?

Renata
Inne
@olek wolski

A w jaki sposób Cię zwodzili? Że co sprzęt już jedzie, a nie jechał czy jak?

Alksander
Inne

Od 30 listopada dostałem jedną informację, po upomnieniu, o zarejestrowaniu sprzętu do naprawy. I zaległa cisza. Brak odpowiedzi na maile, sms. Osobiście będę kierował sprawę o zabór mienia.

RoSo
Inne
 Problem

Od niemal 3-ch m-cy czekam na naprawę. Aparat fotogr. został oddany przez profesjonalna firmę w Warszawie (Foto Fuji) i nie mialem na to wpływu, że jest skierowany do tak fatalnej firmy. Wielokrotne ponaglenia, wpisy w poczcie, telefony.. Nic z tego. Arogancja i olewanie klienta niespotykane w dzisiejszych czasach.. Nie do wiary, że tak można prowadzić firmę i lekceważyć klienta. Kupiłem już nowy aparat bo muszę na czymś pracować. Poczekam jeszcze max 1 m-c i zgłaszam spraw l do rzecznika praw klienta a za naprawę będę się domagał znaczącej zniżki lub wcale nie zapłacę Absolutnie odradzam i firmy nie polecam! Omijać z dala!

Olej
Pracownik
@RoSo

Niestety mój przypadek jest dokładnie taki sam.

Ala
Pracownik
 Pytanie
@RoSo

Dzień dobry, Jak zakończyła się Pana sprawa? Odzyskał Pan aparat? Ja czekam już 3 miesiące i nic.

Darek
Inne
@Olej

U mnie również.

Darek
Inne
@RoSo

Mam taki sam problem

Karolina
Inne

Kontakt z firmą jest utrudniony ?

Ala
Pracownik
@Karolina

Tak, nie odpisują na maile i sms'y, chociaż automatyczna sekretarka mówi, żeby w taki sposób się z firmą kontaktować. Czekam już 2 miesiące i nic.

kolejny klient
Inne

ten serwis z poznania to pomyłka jakies cudaki nie dawajcie tam sprzętu do naprawy potwierdzam wszystkie negatywne opinie !

Magda
Inne
 Pytanie

U mnie ta sama sytuacja co u reszty. Czy ktoś próbował odbierać sprzęt w głównym punkcie koło Poznania? Mieści się tam w ogóle ten "serwis"?

ZBIG
Inne

Fatalna Firma. Brak kontaktu 6 miesięcy. Po postraszeniu firmy pośredniczącej policją odzyskałem nie naprawiony aparat. Nie korzystać z tej firmy.

Małgorzata
Inne

Czy do E-Serwisfoto.Pl Marcin Orwat można podsyłać swoje CV i liczyć na zatrudnienie czy raczej nikogo na ten moment nie poszukują? Ktoś ma jakąś wiedzę na ten temat? Koniecznie dajcie znać jeśli coś wiecie. Warto ustalić czy jest w ogóle szansa na pracę w tym miejscu.

aśka
Inne

na własnej skórze przekonałam się że to najlepszy serwis we Wrocławiu.. w dwóch innych perfidnie mnie oszukano. POZDRAWIAM I DZIĘKUJĘ ZA POMOC! :D

Zostaw merytoryczną opinię o E-Serwisfoto.Pl Marcin Orwat - Poznań

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w E-Serwisfoto.Pl Marcin Orwat?

    Zobacz opinie na temat firmy E-Serwisfoto.Pl Marcin Orwat tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 1.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w E-Serwisfoto.Pl Marcin Orwat?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 1, z czego 0 to opinie pozytywne, 1 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

E-Serwisfoto.Pl Marcin Orwat
2.5/5 Na podstawie 16 ocen.
  • Zobacz wywiad
  • Święty Marcin 29 lok. 8
    61-806 Poznań
  • NIP: 8951606545 REGON: 020143340
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
E-Serwisfoto.Pl Marcin Orwat
Przejdź do nowych opinii