Jakich pytań można się spodziewać na rozmowie rekrutacyjnej w firmie Bio-Instal Remigiusz Sieja?
Jaka jest kultura pracy w Bio-Instal Remigiusz Sieja?
Wykonawca na żenującym poziomie, nie rozpatruje reklamacji, o wszystko trzeba się z nim wykłócać. Poza tym nie odbiera telefonów. Stanowczo odradzam.
Szanowni klienci to jest forum pracownicze i nie rozumiem dlaczego te uwagi tu trafiają?
Bzdura to forum dla wszystkich - pracowników , klientów i wszystkich mających wiedze na temat tej firmy.
Jak wygląda ścieżka kariery w Bio-Instal Remigiusz Sieja? Czy trudno jest zdobyć awans?
Zbywanie niektórych klientów którym pomontowali oczyszczalnie i przerzucanie odpowiedzialności na producenta oczyszczalni, nie polecam.
Ciąg dalszy mojego doświadczenia, a raczej horroru, związanego z serwisem oczyszczalni firmy Bio-instal. Od czerwca usiłuję doprosić się wizyty serwisu. Oczyszczalnia przestała działać z powodu braku dopływu prądu. Serwisant uzależnił swój przyjazd od wypompowania oczyszczalni. Ponieważ nie było możliwości wjazdu beczkowozu zmuszona byłam do zakupu pompy i własnoręcznego wypompowania zawartości oczyszczalni w nocy - o zgrozo - do pobliskiej rzeki. Wysłałam mu żądane zdjęcia i opisy. Mimo mojego trudu i poniesionych kosztów serwisant się nie pojawił. Generalnie straszył kosztami, choć ani nigdy nie był na miejscu, żeby je określić, ani ja nie kwestionowałam konieczności ich poniesienia. Oczyszczalnia ponownie się przepełniła i zaczęła wylewać. Umieściłam wtedy opis zdarzenia w tym miejscu i w ciągu kilku minut serwisant zadzwonił do mnie z awanturą, że psuję stosunki. Nie wiem jakie mogłabym zepsuć stosunki po kilkudziesięciu dniach zwodzenia mnie i wylewającej się oczyszczalni. W końcu pojawili się pracownicy serwisu, dwóch panów, którzy byli tak "przygotowani" do pracy, że nie mieli nawet sznurka do spuszczenia swojej pompy do komory. Pożyczyli więc sznurek, szpadel, przedłużacz i sama nie wiem co jeszcze i wypompowali bezceremonialnie zawartość oczyszczalni do rzeki w biały dzień. Założyli dwa przedłużacze - po jednym do każdej pompy - i polecili mi włączać jedną na pięć, a drugą na piętnaście minut non stop ! Miało to być tymczasowe rozwiązanie "na chwilę" dopóki nie przyjedzie szef serwisu i nie zajrzy do skrzynki, ponieważ oni, nie będąc elektrykami - jak twierdzili - nawet do niej nie zajrzeli. Wizyta ta kosztowała mnie niespełna 700 zł. Sprawdziłam ceny rynkowe, są 70 % niższe. Zapytany o to szef serwisu wyjaśnił, że godzina pracy serwisu kosztuje 80 zł, w tym też płacę za czas dojazdu. Nie wiem ile czasu powinna ta praca zająć dwóm profesjonalnym serwisantom, jeśli ci, którzy przyjechali mieli problem nawet z wypisaniem pokwitowania zapłaty, gdyż jednemu tak się trzęsły ręce, że nie mógł pisać, a drugi był Ukraińcem, niepotrafiącym pisać po polsku. To było 06/08, do dzisiaj serwisant nie przyjechał i oczyszczalnia od czerwca nie działa mimo zapłaty 700 zł. Na fakturze widnieje zapis "udrażnianie rur". Faktycznie, serwisanci spędzili mnóstwo czasu szukając drugiej rury odpływowej z oczyszczalni, której nie ma i nigdy nie było, potem stwierdzili, że ta jedna jest niedrożna i usiłowali ją udrożnić, ale okazało się w końcu, że była zupełnie inna przyczyna niewypływania czystej wody, którą zalaliśmy zbiornik. Za co ja więc zapłaciłam? Za spędzone u mnie "letnie popołudnie" dwóch mocno przypadkowych Panów....? Nie wiem, bo mimo moich próśb do dziś nie dostałam ani cennika, ani zasad gwarancji. Widzę informację na stronie Bio-instal o poszukiwaniu pracowników więc nie dziwi mnie przebieg tej wizyty, której "serwisem" w żaden sposób nazwać się nie da. Wezwany przeze mnie niezależny elektryk stwierdził, że przyczyną braku prądu w skrzynce były wyłączone bezpieczniki !!! Próbował uzyskać pomoc telefoniczną od serwisanta, żeby ustawić sterownik, ale Pan Złośliwy poinformował tylko, że sam przyjedzie. Potem umówił się ze mną na niezliczone wizyty, na żadną się nie stawił. Jedyne co otrzymałam to kilka nieprzyjemnych smsów z ostatnim o treści: "To bierz Pani tańszych zamykam temat proszę nie pisać". Serwis nie istnieje w tej firmie. To żenujące. W dodatku okazało się, że, choć można obejść ustawienia instalatora w sterowniku, to badziewny zawór termostatyczny zainstalowany w skrzynce to jakiś "no-name" i nikt nie wie co z nim zrobić. Brawo, Bio-instal, jeśli się nie dogadacie z jedną osobą w firmie - "SZEFEM SERWISU" będziecie mieć gówniany problem i chyba jedynym rozwiązaniem jest wymienić całą oczyszczalnię na nową.... Ja jestem po konsultacjach z prawnikiem i Rzecznikiem Praw Konsumenta i będę to procedować, zastanawiam się po co mi ten cały kłopot.... może istnieją jednak jakieś rzetelne firmy na rynku i nie warto tracić czasu, nerwów i ...... na podobnych drani. Dodam może tylko, że jestem samotną matką. Taką, którą można zlewać. Jak się jest...... no kim...????? Mam nadzieję, że nie przypłacę tej informacji konsekwencjami jakiejś nocnej wizyty bardziej profesjonalnych panów w innej dziedzinie...
Dzień Dobry. Dziękuję Pani, że zamieściła wpis na temat tej firmy. Właśnie chciałem rozpocząć z nimi współpracę, teraz dwa razy się zastanowię. Jak rozumiem w Pani opisie szef serwisu jest zarazem właścicielem firmy Bio Instal, czy tak mam to rozumieć ? Tam nie ma szefa serwisu, to jest firma produkcyjno - wykonawcza, czyli sami produkują swoje oczyszczalnie z żywicy oraz je montują, więc zdziwiło mnie to, że tam jest jeszcze ktoś kto jest szefem serwisu. Życzę Pani powodzenia w użytkowaniu tej oczyszczalni, natomiast mogę podpowiedzieć, że na rynku istnieje wiele firm serwisowych z zakresu wod - kan, które są w stanie załatwić problem z Pani oczyszczalnią.
Chciałbym się dowiedzieć czy Pan wybrał jakąś oczyszczalnie gdyż chciałbym też mieć zaufana firma która wykona dla nas oczyszczalnie dla 7 osób. Jeżeli mógłbym prosić o informację byłbym bardzo wdzięczny.Pozdrawiam
Reklamacje w tej "Firmie" nie są uwzględniane.Jestem Niestety takze byłym klientem tegoż Pana.Od roku próbuje poprosić się naprawy w ramach serwisu.Mozna zapomnieć.Coz z tego jak i moje telefony są odbierane w różnych porach i dniach.Jestem traktowany jak wrzód.Do czasu zrealizowania zamówienia pełny profesjonalizm.Skonczyl się i wyszło szydło z worka w momencie serwisu.Pelny brak profesjonalizmu.Szkoda.Jestem zbywany.Ciesze się że część z państwa ma dobre opinie.Jestem pewny że byłyby odwrotne gdyby doszło do jakiejkolwiek naprawy.
Brak kontaktu z Pana strony do nas! Brak e-maila zgłoszenia z Pana strony! Najlepiej jest kogoś opisać w internecie! Proszę opisać problem z nr telefonu do kontaktu na adres bok@bio-instal.pl Drodzy Państwo wszystkie zgłoszenia proszę wysyłać na wskazany adres e-mail. Wszystko jest opisane w instrukcji obsługi i gwarancji - nie rozumiemy tych postów? Prowadzimy serwis wszystkich oczyszczalni dostępnych na rynku i nie traktujemy klientów jak Pan napisał "wrzodów" Myślę, że jest to celowe działanie pod naszym adresem. Życzę Panu zdrowia, oraz dobrego wzroku do czytania instrukcji obsługi urządzeń oraz jak się kontaktować z nami za pośrednictwem internetu.
Witam doskonale Pania rozumiem od ponad roku też mam problemy z tym Panem jeżeli chodzi o pozew sądowy to możemy połączyć siły będzie łatwiej. Pozdrawiam Roman F Proszę pisać na romanfilipczak@onet.pl
Nie wiem czemu tyle samych złych słów na temat firmy Bio-instal mam oczyszczalnie zamontowaną od szesciu lat ze stała współpraca telefoniczna oczysczalnia działa bez zarzutu,juz nie wliczajac ani jednego serwisu że strony P. Remigiusza. UWażam że problemy poprzedników były raczej uwarunkowane z innych powodów i nie jestem za tym by kogoś tak oczerniać publicznie skoro każdy problem da się rozwiązać w inny sposób. Mam nadzieję że posty innych "nizadowolonych" klientów nie zepsują Panu Remigiuszowi dążenia do dalszej współpracy z nowymi klientani i rozwijania swojej firmy. Życzę w dalszych sukcesach!
Neutralny. Pl troszkę słaba pisownia ale na końcu powinno być życzę powodzenia w dalszych sukcesach ????. Z mojej strony też mogę polecić firmę Bio-instal nie mam zarzutu co do wykonania,funkcjonalności i oczywiście porządku po wykonanych pracach związanych z wykonaniem prac przez P. Remigiusza. ????
Witam! Drodzy Państwo będziemy sprawdzać adresy IP. Chcemy mieć Pewność, że za atakami na naszą firmę nie stoi konkurencja. Będziemy zwracać się z Prośbą do gowork.pl o przesłanie adresów IP. Jedynym naszym klientem spornym jest Pani Małgorzata, osoba która pisała do nas e-maile. pozostałe osoby, które opisują problemy się z nami nie kontaktowały! lub nie potrafią czytać instrukcji pkt. kontakt:? Dziękuję.
Użytkuję oczyszczalnię Biologiczną od 2008roku. Pan Remigiusz zawsze odbiera telefony nawet w niedzielę!.. Myślę, że z Panią Małgorzatą coś nie zagrało. Winę należy rozpatrywać z dwóch stron a nie tylko z jednej. Pan Remigiusz zamontował na mojej ulicy prawie u wszystkich sąsiadów swój produkt. Działają do dziś. U każdego chłopaki robili bardzo sumiennie i czysto. Proszę wejść na google Bio-Instal i sprawdzić opinię. Polecam usługi i produkty Bio-Instal.
Jak wygląda rekrutacja w Bio-Instal Remigiusz Sieja? Czy jest parę etapów czy tylko rozmowa kwalifikacyjna? Warto być dobrze przygotowanym do takiej rozmowy i fajnie by było dowiedzieć się czegoś więcej. Liczę na Wasze komentarze.