Opinie o Mateusz Jurek Auto-Service w Bobin

Poniżej przeczytasz opinie obecnych i byłych pracowników o firmie Mateusz Jurek Auto-Service. Zobaczysz poniżej również opinie kandydatów do podjęcia pracy w Mateusz Jurek Auto-Service o przebiegu rozmowy kwalifikacyjnej.


Branże: Mechanicy samochodowi

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Mateusz Jurek Auto-Service w Bobin

Klient
Inne

Stanowczo nie polecam tego "fachowca". Zacznijmy od początku, umówiłem się na poprawki blacharskie trzech elementów. Po obejrzeniu auta blacharz stwierdził, że po tygodniu auto będzie do odbioru. Po tygodniu, zadzwoniłem i stwierdził że już kończy ale jeszcze zejdzie ze dwa dni. Po kolejnych dwóch, trzech dniach zadzwoniłem i stwierdził że jeszcze kolejne dwa dni. Ok, wszystko rozumiem, niech będzie. Po kilku dniach zadzwoniłem i stwierdził że jeszcze tydzień. I tak przez 2,5 miesiąca!!! Byłem w między czasie kilka razy osobiście u niego. Za każdym razem zaklinał się że będzie pojutrze. Finalnie auto było zrobione po prawie trzech miesiącach. Mało tego... wszystkie trzy elementy po prostu wymienił na nowe więc roboty dużo nie miał z tym. Skasował 3200 zł za wymienienie i polakierowanie trzech elementów w terminie 3 miesięcy. Tak więc jeśli mam coś powiedzieć na jego temat to radzę trzymanie się z daleka. Jeśli Pan Mateusz to czyta to niepozdawiam

Zostaw merytoryczną opinię o Mateusz Jurek Auto-Service - Bobin

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie
Mateusz Jurek Auto-Service
Przejdź do nowych opinii