Korzystałam z usługi nanoplasti - efekt fatalny, włosy przepalone, odstają niesforne spalone włosy, które z dnia na dzień co raz bardziej się kruszą.Miałam dobrą kondycje włosa (o czym zapewniła mnie fryzjerka namawiając mnie na ten zabieg) a teraz mam suche siano. Uważam,że przy tylu ogólnych opiniach pozytywnych co do zabiegu tu zawinił fryzjer. Przy złożeniu reklamacji - brak zainteresowania ,,naprawą problemu" wzruszenie ramion i to tyle.
Szanowna Pani, Absolutnie rozumiemy Pani rozczarowanie i opinię, z którą się Pani podzieliła w związku z niezadowoleniem po zabiegu. Zapraszamy Panią na delikatnie zabiegi regeneracyjnie podnoszące kondycję Pani włosów, bezpłatnie, jeśli chciałaby Pani z nich skorzystać w naszym salonie. Chcielibyśmy tylko gwoli wyjaśnienia zaznaczyć, że do tej pory niezależnie od fryzjera, który wykonywał pracę, opinię o zabiegu były bardzo pozytywne. Efekty utrzymują się długo i zgodnie z oczekiwanymi przynoszą pozytywne skutki. Wykonywaliśmy je wiele razy więc posiadamy doświadczenie i doskonale znamy produkty najwyższej jakości, na których pracujemy. Przyznajemy szczerze, że taka sytuacja pojawiła się 1 raz i również mocno nas zaskoczyła tym bardziej, że po wykonaniu zabiegu nic nie wskazywało na późniejsze zmiany w strukturze włosa. Była Pani u nas pierwszy raz i wcześniej nie mieliśmy styczności z Pani włosami ani również nie znaliśmy całej historii wykonywanych przez Pani zabiegów na nich. Przeprowadziliśmy wywiad z Panią oraz oceniliśmy włosy jako nadające się do wykonania nanoplastii. Niestety mogła pojawić się sytuacja, w której historia zabiegów/farbowań etc. mogła wpłynąć na efekt zabiegu a my nie byliśmy tego świadomi. Nie jesteśmy w stanie zweryfikować czy w pełni opowiedziała Pani o historii zabiegów i produktów, które Pani używa i również rozumiemy, że nie o wszystkim jest się w stanie pamiętać. Kiedy przyszła Pani do nas z reklamacją bez wcześniejszej zapowiedzi byliśmy w ferworze pracy i poświęcaliśmy czas klientkom, które były umówione. Są etapy, w których nie możemy odrywać się od pracy. Za pewne stąd też Pani odczucie, że nie chcieliśmy Pani wystarczająco pomóc choć od razu zdeklarowałam o chęci wykonania Pani zabiegu regeneracyjnego. Raz jeszcze przepraszamy za tę sytuację i deklarujemy swoją pomoc jeśli zechce Pani z niej skorzystać. Z wyrazami szacunku Studio Fryzur