Czy gabinet kosmetyczny miał przerwę przez covid ?
Wiele razy już korzystałam z uslug gabinetu p.Ali i jestem bardzo zadowolona z wykonywanych zabiegow,jak i również z podejścia do klientów.
Polecam! Zawsze jestem mile i profesjonalnie obsłużona, dlatego głosowałam na kosmetyczkę roku jaka jest p. Ala.
Super zabiegi i podejscie do klienta. Polecam!
Witam. A ja jestem stałą klientką i NIGDY nie zdarzyło mi się, aby Pani Alicja mnie rozczarowała!! Zawsze profesjonalne podejście do klienta! Elastyczne nastawienie( nie raz prosiłam o przyspieszenie czy tez przesunięcie wizyty i nie było problemu!)A to, że informuje o możliwości przyjścia wcześniej jest tylko dużym plusem! Należy zwrócić także uwagę iż jest bardzo dokładna, w salonie jest estetycznie a narzędzia zawsze czyściutkie! Atmosfera te z jest przemiła. Moje sugestie dla Specjalistyczny Gabinet Kosmetyczny Alicja Jusiel: Nie przejmować się powyższymi opiniami,takie zawsze się znajdą....co dla większości jest udogodnieniem innym "wprowadza nerwową atmosferę" ;)
Nie dawno odwiedziłam ten gabinet i spotkało mnie rozczarowanie. Zgłosiłam reklamacje, usłyszałam, że kosmetyczka nie ma nic sobie do zarzucenia i to ze mną jest coś nie tak. Także radzę się zastanowić zanim się wybierzecie do tego gabinetu. o reklamacji w tym gabinecie nie ma mowy. Jestem zaskoczona, że tak zostałam potraktowana "przez kosmetyczkę roku". Moje sugestie dla Specjalistyczny Gabinet Kosmetyczny Alicja Jusiel: Więcej pokory dla klientek, każda usługa podlega reklamacji Co mógłby zrobić pracodawca aby poprawić atmosferę w firmie: Przy usługach powinny być ceny. Umówiona godzina wizyta powinna zostać a nie wydzwanianie do klientek o wcześniejsze przyjście i wprowadzanie nerwowej atmosfery. Każdy ma zaplanowany dzień pod siebie i nie jest to na miejscu pisanie czy może przyjść szybciej
Witam, jest mi bardzo przykro za tą opinie, ponieważ jest to niezgodne z prawdą. Szkoda, że nie miała Pani odwagi się podpisac imieniem i nazwiskiem- chociaż i tak wiem z kim mam przyjemność. Już wiele Gabinetów Pani nie zadowoliło i chyba nie sprostamy Pani oczekiwaniom. Staramy się zadowolić każdego Klienta naszego Gabinetu i na ich prośbe oraz udogodnienie piszemy, że mogą być szybciej, bo np. wracają z pracy i wolałyby po drodze do nas przyjechać i stałe klientki czekaja na ta informacje . Niestety nie każdemu się "dogodzi" i z tym musimy się liczyć w tej branży. Podchodzi to pod zniesławienie mojego nazwiska, ponieważ jest to nieprawda, ale ze względu na Pani sytuacje i wolność słowa i wydawania opinii zostawię to do przemyślenia. Pozdrawiam