Opinie o Mustasz Patryk Wąsiński w Józefosław

Poniżej znajdziesz opinie aktualnych oraz byłych pracowników o firmie Mustasz Patryk Wąsiński. Znajdziesz poniżej też opinie kandydatów do zatrudnienia w firmie Mustasz Patryk Wąsiński na temat rozmowy kwalifikacyjnej.


Branże: Produkcja odzieży wierzchniej

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Mustasz Patryk Wąsiński w Józefosław

Marcin Nowy wpis
Inne

Zdecydowanie polecam. Poprowadzona kampania miała rewelacyjne wyniki sprzedażowe.

Pytanie Nowy wpis
 Pytanie

Jakie narzędzia pracy zapewnia Mustasz Patryk Wąsiński? Można liczyć na telefon? Czy można z niego korzystać również poza godzinami pracy?

Nina Nowy wpis
Pracownik

Zostałam (usunięte przez administratora) na 500 zł...

Pytanie
 Pytanie

Czy rozmowa rekrutacyjna w Mustasz Patryk Wąsiński odbywa się również w języku angielskim?

Brak koszul i pieniędzy Nowy wpis
Inne
@Pytanie

(usunięte przez administratora)

 Rozmowa kwalifikacyjna
Jeżeli byłeś na rozmowie kwalifikacyjnej w firmie Mustasz Patryk Wąsiński, to podziel się z nami swoimi wrażeniami. W jakiej atmosferze odbyło się spotkanie? Jak oceniasz merytoryczne oraz techniczne aspekty rekrutacji?
Aleksandra

Zakupiłam koszule w firmie Mustasz. Koszula przyszła piękna. Niestety nie pasowała na mnie więc musiałam ją zwrócić. Wysłałam towar. Niestety nie otrzymałam zwrotu. Pomimo wysłania kilku maili, odpowiedzi zwrotnej nie ma tak samo jak nie ma zwrotu gotówki. Chciała bym ostrzec przed nie trafnym zakupami, bo w razie zwrotu zostaną Państwo bez koszuli i pieniędzy. Firma ma bardzo nie profesjonalne podejście do klienta. Po kilku wiadomościach ponaglających zwrot zostałam zablokowana na portalach społecznościowych dlatego pisze właśnie z tego konta. Firma oczekuje przestrzegania regulaminu a sama go nie przestrzega. Ze strony firmy Mustasz zostałam oszukana. Ostrzegam przed nie przemyślanym zakupem. Myślę że koszule są warte kupna, ale wszystko jest dobrze gdy kupujemy a gdy oczekujemy zwrotu pieniędzy to odzew jest zerowy. Blokady mojego konta świadczą tylko o podejściu firmy do klienta. Osobiście sprawy nie zostawię. Zostały podjęte odpowiednie kroki w związku z tą sprawą. Ostrzegam wszystkich.

2
Aga
@Aleksandra

U mnie - podobnie. Koszula piękna, dobra jakościowo. Przyszła ekspresowo, ale rozmiar okazał się za mały. Kontaktowałam się trzykrotnie w sprawie zwrotu - zero reakcji ze strony Mustasz. Odesłałam koszulę razem z wydrukowanymi mailami, za potwierdzeniem odbioru. Czekam na zwrotkę (mija tydzień). Jeśli w ciągu następnego tygodnia nie uzyskam zwrotu, sprawę zgłaszam Rzecznikowi praw konsumenta.

Jon
Pracownik
@Aleksandra

Witam potwierdzam firma Mustasz to wielka ściema moim zdaniem typowe naciągacze lecz ja swoją sprawę zgłosiłem tam gdzie trzeba myślę że już nie basen zrobią z tą firmą porządek

Minika
Inne
@Jon

Witam, również potwierdzam!! Jednym słowem (usunięte przez administratora) brak odpowiedzi na maile. Zwrot dotarł do nich 1grudnia. Zgłaszam sprawę dalej bo nie ma się co łudzić na odpowiedź... BARDZO NIE POLECAM!!!

Natalka
Inne
@Aleksandra

Mam podobną sytuację. Zamówiłam 3 koszule, otrzymałam 2. Wysłałam mnóstwo maili z prośbą o zwrot. Minęły 3 miesiące i zero reakcji. Nie polecam! Brak szacunku do klienta

Agnieszka RUDA
Pracownik
@Aleksandra

Mam dokładnie takie same odczucie!Powodzenia!!!

Agnieszka RUDA
Inne
 Pytanie
@Aleksandra

Witaj Aleksandra, mam podobną sytuację związaną z firmą Mustasz. Ja zakupiłam koszulę ale wcale mi jej nie wysłali, zablokowali wszedzie dlatego piszę tutaj. Zastanawiam się nad pozwem zbiorowym przeciwko firmie. Czy byłabyś chętna dołazyć?

M.
Inne
@Aleksandra

taka sama sytuacja, brak odzewu na maile, messenger zablokowany, koszul nie ma, pieniędzy nie ma

Marta
Inne
@Aleksandra

U mnie dokładnie ta sama sytuacja! Brak zwrotu pieniędzy za odesłaną koszulę, brak odpowiedzi na maile, usuwanie komentarzy na fb i zablokowanie. Zdecydowanie nie polecam, czuję się (usunięte przez administratora)

anonim
Inne

Rada dla wszystkich, którzy zakupili koszule a ich nie dostali i chcą odzyskać pieniądze- składać doniesienie o popełnieniu przestępstwa albo bezpośrednio na policji lub przez rzecznika. Mi po ponad 9 miesiącach w końcu zostały zwrócone pieniądze.

Wiola
Inne
@anonim

No mam nadzieję, że też się to uda w moim przypadku. Widziałam, że ich sklep został zablokowany a do niedawna jeszcze normalnie sprzedawali koszule. Wygląda na to, że takich przypadków bło dużo więcej, złoszeń itp i w końcu się na nich zabrali.

Wiola
Inne

Zamówiłam koszule i brak odzewu. Na pytania nie odpowiadali, na maile nie odpisywali, usuwali komentarze w mediach społecznościowych. W końcu zablokowlai mnie, abym już nie dopytywała. Sprawe zgłosiłam. Poszło do nich pismo przez kancelarię, która mnie reprezentuje. Obecnie wyrok jest prawomocny, ale dobrowolnie pieniędzy nie oddali, więc...sprawa trafi do komornika. Z tego co zauważyłam poszkodowanych osób jest wiecej. Sprawa się ciągnie długo, ale mam nadzieję, że niebawem się zakończy i uda się odzyskać pieniądze. Zawuważyłam, że sklep internetowy został zablokowany, więc chyba już kilka osób musiało zgłosic podobny problem.

Patrycja
Inne
@Wiola

Ja swoją koszule kupiłam w zeszłym roki w grudniu do tej pory jej nie dostałam ani żadnych pieniędzy. Na maile nie odpisują jak i na FB czy instagramie. Zero odzewu

Wiola
Inne
@Patrycja

No mnie też zablokowali w mediach społecznościowcych i na insta i na FB. Także nie było innej możliwości, jak zalożyć sprawę w sądzie.

Oszukana
Inne
 Pytanie

Zamówiłam koszule za ponad 800 zł i opłaciłam je z góry. Nie mam ani pieniędzy ani koszul. Czekam na wysyłkę już ponad pół roku. Czy ktoś wie, gdzie mogę się z tym udać? Wątpię, żeby policja zajęła się tą sprawą...:(

Ola
Inne
 Pytanie
@Oszukana

Dzień dobry, może pozew zbiorowy?

Mola
Inne
@Ola

Jestem chętna

ines
Inne

Zamówione i opłacone koszule nie dotarły. Pisanie wiadomości na e-mailu, na Facebooku nic nie pomogło. Firma blokuje klientkę na portalu, usuwa negatywne komentarze. Nie polecam. Złożyłam pozew. Sprawa jest w toku. Mam nadzieję, że odzyskam swoje pieniądze.

M
Inne
@ines

Mam dokładnie to samo, chyba pójdę Twoim tropem.

M.
Inne
@M

taka sama sytuacja, brak odzewu na maile, messenger zablokowany, koszul nie ma, pieniędzy nie ma

Mada

Usuwaja komentarze na facebooku i instagramie! Nie da się skontaktować z nimi!

Iza
@Mada

Potwierdza, od 20.03.20 r próbuję odzyskac pieniądze za koszule..

Wiola
Inne
 Pytanie
@Mada

Mam ten sam problem. Zgłosiliście to gdzieś?

Dodo
Pracownik
@Wiola

No do jego mamy ;)

M.
Inne
@Mada

taka sama sytuacja, brak odzewu na maile, messenger zablokowany, koszul nie ma, pieniędzy nie ma

Bm
Inne

Nie polecam, koszula zamówiona półtora miesiąca temu nadal nie wysłana. Pobierają pieniądze a paczek nie wysyłają. Zero kontaktu

M.
Inne
@Bm

taka sama sytuacja, brak odzewu na maile, messenger zablokowany, koszul nie ma, pieniędzy nie ma

Oszukana
Pracownik
 Pytanie

Witam, piszę do nich na FB emaile i zero odpowiedzi, koszule miały być na wesele ale z ich podejściem marne szanse. Minęło już ponad 30 dni roboczych od złożenia zamówienia. Kto miał z nimi podobny problem? Macie może do nich jakiś nr tel?

Ola K
Inne
 Pytanie
@Oszukana

Dzień dobry, również jestem w podobnej sytuacji. Nie sądziłam, że ta firma w ten sposób podchodzi do Klientów. Dodatkowo blokuje użytkowników i usuwa negatywne komentarze. Czy ktoś z Państwa odzyskał pieniądze lub towar?

Ola K
Inne
@Oszukana

Nie podają numeru telefonu. Kontakt wyłącznie przez internet.

Wiola
Inne
@Oszukana

No wlasnie tez mam taki problem i widzę że nie tylko ja. Skoro nie mogą zrealizować zamówień to pp co je przyjmują. Niestety zlewają temat i blokują w mediach społecznościowych.

Michał
Inne
@Oszukana

taka sama sytuacja, brak odzewu na maile, messenger zablokowany, koszul nie ma, pieniędzy nie ma

Barka
Inne
@Oszukana

Czekam na zamówienie od marca...piszę do nich, wiadomości odczytują...kasa za 2 koszule wpłacona...czyli zwyczajni oszuści...zastanawiam się nad pójściem na policję by zgłosić

Ola
Inne
 Pytanie
@Barka

Może pozew zbiorowy????

M.
Inne
@Oszukana

taka sama sytuacja, brak odzewu na maile, messenger zablokowany, koszul nie ma, pieniędzy nie ma

Aga r
Pracownik

Zamówiłam dwie koszule, czekam 3 miesiąc, nie odposują na wiadomości od momentu wpłaty...a szukają nastepnych jeleni, ani koszul ani kasy czyli nabijanie kieszeni..sprawa będzie zgłoszona do rzecznika praw konsumenta

Michał
Inne
@Aga r

taka sama sytuacja, brak odzewu na maile, messenger zablokowany, koszul nie ma, pieniędzy nie ma

Anna
Inne

Pół roku czekam na koszule, które opłaciłam jeszcze tego samego dnia. :( Nie mam ani koszul ani pieniędzy. Brak kontaktu. Na wiadomości nie odpisują. :(

Wiola
Inne
@Anna

Jestem w dokładnie takiej samej sytuacji. Jeszcze poblokowali mnie w mediach społecznościowych.

Michał
Inne
@Anna

Niestety też zero kontaktu. Zamówienie ponad miesiąc temu opłacone tego samego dnia. Brak odpowiedzi na maile, messenger. Firma milczy. Klient czeka i nie wie na czym stoi. Nie polecam.

Michał
Inne
@Wiola

u mnie to samo, nie ma koszul, nie ma pieniędzy, komentarze zablokowane, NIE POLECAM!!!!

Patrycja
Inne
 Pytanie

Co można wyhaftować na mankiecie oprócz imienia bądź inicjałów?

Basia
Inne
@Patrycja

Ja haftowałam serca z wpisanymi pierwszymi literami imion :) Wyszło ekstra :)

Michał
Inne
@Basia

A ja grupę krwi hehe

anonim
Inne

Zamówiłam koszulę na początku lutego. Minęły cztery miesiące, nie mam pieniędzy ani koszuli.

Ania
Inne

Można liczyć na bony świąteczne ?

Konrad
Inne
 Pytanie
@Ania

W lutym? Na bony świąteczne? Takie rzeczy tylko w Lidlu :)

Paula
Inne

Koszule są dobre jakościowo, jednak po ostatnim zamówieniu muszę napisać, co myślę o tej firmie. Zamówiłam dwie koszule, które miały być dostarczone przed 14.02. Przysłano mi jedną, na drugą czekam już prawie 2 miesiące. Nie ma odpowiedzi na wiadomości... Szkoda nerwów i pieniędzy.

Lidia
Inne
@Paula

Ja też nie raz czekalam, ale kazda koszula ma podany status dostępności. Czasami na dobre rzeczy warto poczekać a nie kupować jednorazowki w HM czy Zarze ;)

Mola
Inne

Witam, również jestem poszkodowana przez tą firmę. Kontakt i zwroty w tej firmie (jeśli można tak to nazwać) to fikcja. Brak zwrotu pieniędzy po odesłaniu towaru.

Jacek
Inne
@Mola

Firma nie odpowiada na Twoje wiadomości? To pierwszy raz, czy może wcześniej też dochodziło już do takich sytuacji? Jestem ciekaw jak rozwiąże się ta sprawa, daj znać koniecznie!

Agnieszka RUDA
Inne
@Jacek

Mnie również firma nie odpowiada, dziś zablokowali mnie na instagramie, jak wrzuciłąm OPINIĘ na ich temat.

Grażyna
Inne
 Pytanie
@Agnieszka RUDA

Spotkało mnie to samo! Może coś z tym zrobimy większym gronem? Mój mail graz.broda@gmail.com

Lidia
Inne
@Grażyna

Mam od nich kilka koszul. Za kazdym razem wszystko ok????

Piotr
Inne

Polecam. Transakcja przebiegła pomyślnie, a w paczce było kilka dodatkowych gratisów. 5/5 Dzięki

Basia
Inne
@Piotr

@Piotr u mnie tak samo wszystko na plus! Mega zadowolenie!

Zostaw merytoryczną opinię o Mustasz Patryk Wąsiński - Józefosław

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Mustasz Patryk Wąsiński?

    Zobacz opinie na temat firmy Mustasz Patryk Wąsiński tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 3.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Mustasz Patryk Wąsiński?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 3, z czego 0 to opinie pozytywne, 2 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

Mustasz Patryk Wąsiński
4.6/5 Na podstawie 79 ocen.
  • Zobacz wywiad
  • Saturna 54
    05-500 Józefosław
  • NIP: 1231245423 REGON: 146759921
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Mustasz Patryk Wąsiński
Przejdź do nowych opinii