Opinie o Arczi-Serwis Artur Krysztofiak w Borowy Młyn

Poniżej przeczytasz opinie byłych i obecnych pracowników o firmie Arczi-Serwis Artur Krysztofiak. Przeczytasz poniżej również opinie kandydatów do podjęcia pracy w firmie Arczi-Serwis Artur Krysztofiak na temat rozmowy kwalifikacyjnej.


Branże: Mechanicy samochodowi

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Arczi-Serwis Artur Krysztofiak w Borowy Młyn

Łukasz Laskowski Nowy wpis
Inne

Nie polecam! Nie zasługuje nawet na jedną gwiazdkę. Popełniał wcześniej drobne błędy na które dało się przymknąć oko, ale ostatnim razem kiedy miał zapobiegawczo zmienić rozrząd to pojazd po jego zmianie i wydaniu mi go przejechał zaledwie 10 km i skończyło się remontem silnika i unieruchomieniem auta na 3 tygodnie. Pan Artur twierdził że to jego wina bierze pełna odpowiedzialność itd. zapobiegawczo nawet nagrałem na dyktafon jak w kilku różnych sytuacjach w różne dni przyznaje że to jego wina i naprawia to na swój koszt, a samochód zastępczy wynajmie na swój koszt. Nie załatwił ani samochodu zastępczego ani nie naprawił auta na swój koszt bo dziś przysłał fakturę na ponad 6 tys podał nr polisy OC zakładu i mam sobie sam walczyć z jego ubezpieczycielem, a zapewniał że wszystko bierze na siebie Teraz umywa ręce i twierdzi, że to nie jego wina tylko oczywiście winny okazuje się klient czyli JA. Okazało się że przy naprawie silnika też kłamał jak z nut bo nic co mówił nie zgadzało się ze stanem faktycznym, a każde jego poddanie sprawdzeniu stanu faktycznego z tym co mówi sprawiało, że obrażał się i był na tyle bezczelny że potrafił powiedzieć mimo tego iż sam zawinił, że jeżeli coś mi się nie podoba to może mnie na koniec kolejki przesunąć. Zostawiłem u tego mechanika przez ponad rok około 50 tys zł i zawsze jedna śpiewka u mnie masz gwarancję a nie jak u innych... I wyszła jego gwarancja. Ludzie nie wstawiajcie tam aut bo facet jest bardzo drogi jak na nasz lokalny rynek, a jak się coś stanie to i tak zostaniecie ze wszystkim sami, a po niby gwarancyjnej naprawie dostaniecie jeszcze fakturę za gwarancyjna naprawę.

Klient
Inne

Tak podniósł moc w aucie że w ogóle jej nie czuć. Wręcz odwrotnie auto dławi się i trzęsie, całą karoseria aż drży, ale mechanik nie bierze odpowiedzialności ma siebie tylko wina oczywiście samochodu i miliona innych podzespołów w nim. Tylko że przez chipem auto się zbieralo i nie trzęsło, a teraz to jakaś porażka.

Zostaw merytoryczną opinię o Arczi-Serwis Artur Krysztofiak - Borowy Młyn

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie
Arczi-Serwis Artur Krysztofiak
Przejdź do nowych opinii