Wcześniej ktoś pisał o rotacji. Tylko czy częściej ludzie sami odchodzą czy zwolnienia z dnia na dzień? Nie chciałbym się przyjąć a za chwile szukać nowej roboty.
Kolejny raz musialam zablokować (usunięte przez administratora).Mam nadzieję,że to już ostatni raz wysyłają mi jakieś informacje.Jezeli nie,to złożę na nich skarge do odpowiednich władz.(usunięte przez administratora) danych osobowych.
Nie życzę sobie,abyście wysyłali mi jakieś pseudo-oferty esemesem po tym w jak prostacki sposób zostałam potraktowana przez właścicielkę tego przybytku Kingę Gonta. Mam dość wiecznego blokowania waszych numerów.Jak jeszcze raz dostane jakiegoś (usunięte przez administratora) esemesa,jak w dniu 11.04.23 r,który nie ma nic wspólnego z rzeczywistością,to złożę na was skarge do Rzecznika Praw Pacjenta..a swoją drogą to niebywałe,że po tym wszystkim macie jeszcze czelność pisać do mnie.
A jak zostałaś potraktowana przez nią? Będę czekać na szczegóły, mam nadzieję że napiszesz więcej. Miałam pytać o zatrudnienie u niej, ale ciekawa jestem, jak się odnosi do ludzi, w tym pracowników. Jeśli zatrudnia kogoś obecnie, to jaka jest atmosfera?
Ilono,ja tam nie pracowałam,tylko bylam petentka .Zostałam w bardzo nieprofesjonalny sposób potraktowana przez właścicielkę Kingę Gonta.Otoz podczas rejestrowania się na wizytę zostałam zapewniona,że będzie mi wykonany i oddany gipsowy odlew konczyny,który był mi potrzebny do zrobienia obuwia ortopedycznego ,za całą usługę zapłaciłam 300 zł.Zostal mi zrobiony taki odlew,ale muszę przyznać z przykrością,że było to zrobione w niewłaściwy sposób,otoz użyto do tego zwykłej plastikowej miski.Pracownica zupełnie nie wiedziała jak ma się do tego zabrać,prosila o pomoc kolegę,sytuacja była b. Dziwna.Nikt mi nie unieruchomił konczyny.Widac było,że się kompletnie nie znają na tym,co przyszło im robić.Po fakcie otrzymałam informację od pracownika,że odlew będzie gotowy za 2 dni,i,że można go będzie odebrać.Jakiez było więc moje zdziwienie,gdy następnego dnia zadzwonila do mnie sama wlascicielka Kinga Gonta i w niewybredny sposób oznajmiła,że nie wydadzą mi tego odlewu,no,sytuacja stała się kuriozalna.Pomijajac juz cala sytuację,to wlascicielka podważyła też to co wcześniej usłyszałam od jej pracownicy..jednym słowem zdyskredytowala ja w oczach innych.Jezeli o mnie chodzi,to radziłabym Pani Ilono,aby się Pani poważnie zastanowiła zanim podejmie Pani decyzję o zatrudnieniu tam.Jeszcze dodam,że po tych całych perypetiach,moich skargach do odpowiednich władz,w końcu zwrócono mi pieniądze...ale,gdy dzisiaj dostalam od nich esemesa,ze mam powtórzyć kontrolne badanie stop,to dosłownie,aż się zagotowałam na ich bezczelnosc,tym bardziej,że ja nie miałam robionego żadnego komputerowego badania stop,a to dlatego,że po prostu nie jestem w stanie stanąć bosa noga na żadnej powierzchni,więc od razu widać jacy są profesjonalni...jednym słowem BRAK SLOW,a poza tym jaki trzeba mieć tupet,żeby do tak źle potraktowanego klienta,który był b niezadowolony wysyłać jakiekolwiek esemesy z dalszymi ofertami.To skandal.Tak że ja osobiście odradzam Pani zatrudnianie się tam.Pozdrawiam
Niewiele póki co dowiedziałem się o możliwości i warunkach zatrudnienia w tej klinice. Firma działa od 2014 r. i na swojej stronie wymienia sylwetki 9 osób, łącznie z właścicielką. Co do usług to jest i podologia, ortopodologia, fizjoterapia oraz dietetyka. Czy firma szykuje się do powiększenia zespołu i kogo mogą potrzebować? Kto opisze przebieg rekrutacji oraz tego, co można się tu nauczyć i jak się pracuje w tym miejscu?
Pani Kinga Gonta jest niezwykle życzliwą i cierpliwą osobą, pomocną, bardzo zaangażowaną. Profesjonalistka wysokiej klasy, która z pasją wykonuje swoją pracę. Ma fantastyczne podejście do klienta, świetnie potrafi nawiązać kontakt i znaleźć odpowiednie argumenty, by zmobilizować klienta do współpracy i pracy nad sobą. Jestem pod wrażeniem posiadanej wiedzy, zaangażowania, kompetencji i umiejętności Pani Kingi. Wysoki poziom usług i pełen profesjonalizm. Polecam z całego serca
Nie wierzcie w pozytywne opinie,które pisza na temat Ortogenica,bo na bank wypisują je sobie sami,wiem z autopsji,ze to ludzie bez skrupułów,pozbawieni empatii,nastawieni jedynie na branie pieniędzy od potencjalnych pacjentów,w glowie się nie miesci,że coś takiego funkcjonuje,jak tu czytam,ze pani Kinga jest taka super,to robi mi się wprost niedobrze.Mam cicha nadzieje,ze w końcu ktoś się tym całym bajzlem zajmie.
Pani Iwono Rz., wczoraj kilkukrotnie dodawała Pani i usuwała swoją opinie na Google za każdym razem jak Pani odpisaliśmy (Google nie mają możliwości usunięcia komentarza przez firmę) więc zarzuty są bezzasadne i krzywdzące. Odpisujemy więc tutaj ponownie: umówiła się Pani do nas na diagnostykę aparatu ruchu w celu wykonania obuwia ortopedycznego, a nie na wykonanie odlewu gipsowego stopy ponieważ nie mamy takiej usługi w zakresie placówki (wykonanie odlewu jest częścią naszej procedury badania, wyłącznie jeśli zachodzi taka potrzeba i zasadność ocenia specjalista na wizycie). Wielokrotnie przed umówieniem się na ww. wizytę dzwoniła Pani na naszą recepcję i pracownica informowała Panią o krokach badania, jak i o producencie obuwia do którego również telefonowała Pani kilkanaście razy aby potwierdzić informację uzyskaną na naszej recepcji. Przed rezerwacją wizyty dostała Pani informację o schodach przed placówką, schody również widoczne są na zdjęciach głównych w Google gdzie napisała Pani poprzednie opinie. Recepcjonista jak i producent obuwia potwierdzili informację o odlewach gipsu według potrzeb i zasadności ich wykonania, jednak na wizycie nasi fizjoterapeuci wykonujący badanie podjęli próbę wykonania procedury odlewu gipsowego jednak Pani nie współpracowała i wyrywała stopę z niezastygniętej jeszcze masy przez co odlew nie mógł się udać o czym dostała Pani informację podczas wspomnianej wizyty, kolejnego dnia również oddzwoniła na Pani prośbę ortopodolog aby poinformować o zaistniałym fakcie. Bardzo nam przykro, że ma Pani takie odczucia ponieważ został Pani poświęcony czas, zużyte materiały, jak i postawiona diagnoza, a propozycja zwrotu środków wyszła od nas ponieważ zależy nam na zadowoleniu z usług naszych Pacjentów, nie miało to nic wspólnego z Prezydentem Miasta Wrocławia ;) Mimo wszystko życzymy dużo zdrowia! Zespół Ortogenic
Kompletny brak profesjonalizmu,nie potrafią przyznać się do błędu,za to świetnie wychodzą im kłamstwa na temat pacjentów.Nie polecam nikomu.
Pani Iwono Rz., wczoraj kilkukrotnie dodawała Pani i usuwała swoją opinie na Google za każdym razem jak Pani odpisaliśmy (Google nie mają możliwości usunięcia komentarza przez firmę) więc zarzuty są bezzasadne i krzywdzące. Odpisujemy więc tutaj ponownie: umówiła się Pani do nas na diagnostykę aparatu ruchu w celu wykonania obuwia ortopedycznego, a nie na wykonanie odlewu gipsowego stopy ponieważ nie mamy takiej usługi w zakresie placówki (wykonanie odlewu jest częścią naszej procedury badania, wyłącznie jeśli zachodzi taka potrzeba i zasadność ocenia specjalista na wizycie). Wielokrotnie przed umówieniem się na ww. wizytę dzwoniła Pani na naszą recepcję i pracownica informowała Panią o krokach badania, jak i o producencie obuwia do którego również telefonowała Pani kilkanaście razy aby potwierdzić informację uzyskaną na naszej recepcji. Przed rezerwacją wizyty dostała Pani informację o schodach przed placówką, schody również widoczne są na zdjęciach głównych w Google gdzie napisała Pani poprzednie opinie. Recepcjonista jak i producent obuwia potwierdzili informację o odlewach gipsu według potrzeb i zasadności ich wykonania, jednak na wizycie nasi fizjoterapeuci wykonujący badanie podjęli próbę wykonania procedury odlewu gipsowego jednak Pani nie współpracowała i wyrywała stopę z niezastygniętej jeszcze masy przez co odlew nie mógł się udać o czym dostała Pani informację podczas wspomnianej wizyty, kolejnego dnia również oddzwoniła na Pani prośbę ortopodolog aby poinformować o zaistniałym fakcie. Bardzo nam przykro, że ma Pani takie odczucia ponieważ został Pani poświęcony czas, zużyte materiały, jak i postawiona diagnoza, a propozycja zwrotu środków wyszła od nas ponieważ zależy nam na zadowoleniu z usług naszych Pacjentów, nie miało to nic wspólnego z Prezydentem Miasta Wrocławia ;) Mimo wszystko życzymy dużo zdrowia! Zespół Ortogenic
Chciałam tutaj podzielić się przykrym doświadczeniem z firmą Ortogenic,wizyta nie miala nic wspólnego z informacja podczas rejestracji,nie otrzymałam odlewu chorej konczyny,który powinnam otrzymać zgodnie z umową,a gdy napisalam opinie na stronie Ortogenica,to pani kinga Gonta zamuescila kłamstwo,ze rzekomo moja córka,ktora miala odebrać odlew otrzymala informacje,że odlew nie udal się z mojej winy.Pragne to zdementować,żadnej tego typu rozmowy nie przeprowadzono z moja córka,dostałyśmy za to informacje,ze corka moze sie zgłosić po ten odlew za 2 dni.Tak jak traktują petentów w firmie Ortogenic,to zakrawa po prostu o farsę.W dodatku usuwają niepochlebnej dla siebie opinie.Zamiast przeprosić,to brna w dalsze kłamliwe teorie....ale,żeby umieć przeprosić,to trzeba mieć klase,wiec wszystko jasne.Dlatego chce ostrzec wszystkie niepełnosprawne osoby przed firmą Ortogenic.Dopiero po naglosnieniu sprawy w wielu jednostkach udało mi się odzyskać należność za wizytę.
Pani Iwono Rz., wczoraj kilkukrotnie dodawała Pani i usuwała swoją opinie na Google za każdym razem jak Pani odpisaliśmy (Google nie mają możliwości usunięcia komentarza przez firmę) więc zarzuty są bezzasadne i krzywdzące. Odpisujemy więc tutaj ponownie: umówiła się Pani do nas na diagnostykę aparatu ruchu w celu wykonania obuwia ortopedycznego, a nie na wykonanie odlewu gipsowego stopy ponieważ nie mamy takiej usługi w zakresie placówki (wykonanie odlewu jest częścią naszej procedury badania, wyłącznie jeśli zachodzi taka potrzeba i zasadność ocenia specjalista na wizycie). Wielokrotnie przed umówieniem się na ww. wizytę dzwoniła Pani na naszą recepcję i pracownica informowała Panią o krokach badania, jak i o producencie obuwia do którego również telefonowała Pani kilkanaście razy aby potwierdzić informację uzyskaną na naszej recepcji. Przed rezerwacją wizyty dostała Pani informację o schodach przed placówką, schody również widoczne są na zdjęciach głównych w Google gdzie napisała Pani poprzednie opinie. Recepcjonista jak i producent obuwia potwierdzili informację o odlewach gipsu według potrzeb i zasadności ich wykonania, jednak na wizycie nasi fizjoterapeuci wykonujący badanie podjęli próbę wykonania procedury odlewu gipsowego jednak Pani nie współpracowała i wyrywała stopę z niezastygniętej jeszcze masy przez co odlew nie mógł się udać o czym dostała Pani informację podczas wspomnianej wizyty, kolejnego dnia również oddzwoniła na Pani prośbę ortopodolog aby poinformować o zaistniałym fakcie. Bardzo nam przykro, że ma Pani takie odczucia ponieważ został Pani poświęcony czas, zużyte materiały, jak i postawiona diagnoza, a propozycja zwrotu środków wyszła od nas ponieważ zależy nam na zadowoleniu z usług naszych Pacjentów, nie miało to nic wspólnego z Prezydentem Miasta Wrocławia ;) Mimo wszystko życzymy dużo zdrowia! Zespół Ortogenic
Hej, tak rzadko piszecie tutaj o pracy w Ortogenic. Od 2020 zero komentarzy praktycznie, z tego co widzę. Może jednak jakaś osoba, która zna firmę, będzie mogła coś o niej powiedzieć. Jak oceniacie warunki zatrudnienia?
Polecam. Wkładki wykonane szybko, pasują idealnie. Dziękuję za rabat :)
Jestem bardzo zadowolony z wizyty w tej firmie. Przyszedłem z bolącymi plecami, z którymi mam problem od wielu lat. Po kilku wizytach u Pana Fiodora problem zniknął całkowicie. Jeśli ktoś ma problem z bólem to z czystym sumieniem mogę polecić właśnie tę firmę. Jestem Wam bardzo wdzięczny!
Obsługa przemiła, bardzo domowa atmosfera, ale najważniejsze, że moje dzieci mają przepiękne buciki, które korygują wady stóp, zapobiegając ich pogłębianiu się. Śmiało mogę polecić każdemu. Jestem bardzo zadowolona z wizyty i na pewno jeszcze nie raz odwiedzę Ortogenic :)))
Obsługa bardzo miła . Miałam przyjemność gościć w " Ortogenic" z powodu wrastających paznokci u stóp . Zabieg przebiegał w przyjaznej atmosferze , paznokcie zostały prawidłowo wyprowadzone , nie bolą . Polecam :)
Niestety mam bardzo nieprzyjemną sytuację z firma Ortogenic. Złożyłam skargę mailowo, za niepoinformowanie o odwołaniu wizyty, "za karę" pani Kinga-właścicielka postanowiła się nie rozliczyć z 300 zł. Nie otrzymałam ani wyników badań, ani wkładek za które uiściłam zaliczkę.... Od listopada nie otrzymałam zwrotu pieniędzy,jak i telefonu w celu rozwiązania sprawy. Pani Kinga uznała najwyraźniej, że nie będzie mi ani odpisywać na maile ani oddzwaniać. Nie polecam, we Wrocławiu jest zdecydowanie za duża konkurencja by ryzykować (pieniędzmi i nerwami )humory właścicielki. W listopadzie miałam badanie stóp (100 zł) oraz wad postawy( 50zł), wtedy tez zamówiłam wkładki i zapłaciłam zaliczkę 150 zł. W momencie kiedy pojechałam odebrać wyniki badania wad postawy (zostałam poinformowana, że potrzebny jest czas na analizę tego badania- umówiłam się zaraz po wyjściu z gabinetu), usłyszałam, że "badanie zostało źle przeprowadzone (przy części badania były obecne dwie Pani, w tym pani Kinga, właścicielka). Pani Magda, która Panią badała, jest nieobecna, a ja mam pacjenta, więc nie mogę powtórzyć badania". poinformowana zostałam, że muszę kupić odpowiednią poduszkę i ćwiczyć odcinek szyjny. Dostałam kilka wskazań ogólnych do wykonywania w domu oraz informację, że reszty wyników badań ze mną nie omówi, gdyż nie były dobrze wykonane. Także na wkładki miałam czekać 2 tygodnie i że zadzwonią do mnie, jak już wkładki zostaną zrobione i dostępne u nich do odbioru. Jechałam specjalnie na tę konsultacje z drugiego końca miasta, by się dowiedzieć, że badanie trzeba powtórzyć. Uważam ze to jest brak poszanowania czasu pacjenta, bo straciłam dwie godziny na dojazd i powrót by usłyszeć, że muszę przyjechać jeszcze raz. Nie rozumiem czemu nie otrzymałam telefonu z informacją, że konsultacja powinna być odwołana, ani że trzeba powtórzyć badanie, skoro potrzebowali aż tygodnia na jego przeanalizowanie. Na moją skargę mailową, Pani Kinga odpisała, że została poinformowana o godzinie 8:30 o tym, że Pani Magdy nie będzie (i za nieobecność przeprosiła) oraz "Każdy pacjent jest przez nas traktowany poważnie i zaopatrywany kompleksowo.". Wysłałam 3 maile: 07.11.2018 (odpowiedź od Pani Kingi została wysłana dzień później), kolejny wysłałam 08.11.2018, 03.12.2018. Zaopatrywany kompleksowo, pod warunkiem, że nie ma odmiennego zdania od Pani Kingi, która jako nauczkę przywłaszcza(?) sobie pieniądze.
Drogi Użytkowniku,
Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:
NIE dodawaj opinii, która:
Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.
Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.
Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Ortogenic Kinga Gonta?
Zobacz opinie na temat firmy Ortogenic Kinga Gonta tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 1.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Ortogenic Kinga Gonta?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 1, z czego 0 to opinie pozytywne, 1 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!