Nie polecam !!! KIT WCISKANY OD POCZĄTKU !!! PRZEBIEG 237 w ogloszeniu 280 w rzeczywistosci. Pracownik stwierdzil ze moze zrobic 237... Auto niby w gazie a brak w nim instalacji. Babole na kazdym kroku. Przejechalem 100km zeby obejrzec trupa na placu , zrobione wszystko na odwal sie aby wcisnac klientowi Ciesze sie ze nie kupilem u nich auta bo to jedna wielka tragedia.. A po drugie zgłaszam to do odpowiednich organów.
Jak się pracuje z ludźmi z Firma Handlowo-Usługowa Margos Monika Musiał-Samburska?
NIE Polecam. Handlasz (usunięte przez administratora) Od samego początku kłamstwa związane z samochodem. Klimatyzacja niby działa, okazało się że cała do wymiany. Wycieki z silnika po zacierane, dopiero po kilkudziesięciu kilometrach zaczęło wszystko wychodzić. Centralny padł na drugi dzień, błędy komputera powyłączane na chwilę. Samochód po tygodniu nie chciał odpalić. Dodatkowo oferują gwarancję, która nic nie daje. Nie dajcie się nabrać. Firma gwarancyjna była w TVN UWAGA. Ogólnie w naprawy wtopiłem już drugie tyle.
(usunięte przez administratora)
Aha? Ej czekaj, wzięliście auto, coś w nim naprawialiście, oddaliście im z poprawkami i oddał wam kasę ale nie całą? Ile % z całości?
Tak od razu od niego, pojechaliśmy do warsztatu auto tam zostało i trzeba było zapłacić ponad 2 tysiące, mechanik stwierdził żeby jechać oddać auto bo ono nie będzie jeździć ! Trzeba by było remont silnika
Tym komisem powinien się ktoś zainteresować (usunięte przez administratora) ludzi jak się da kupiłem tam zloma gdzie na dzień dobry musiałem włożyć 3 tysiące ale w końcu się doigra z dala od tych oszołomów
Skoro handluje używanymi samochodami, to pewnie i mechaników ma do naprawy i podmalowania. Dużo tu zarabiacie na warsztacie?
Fiat Linea wg handlarza miał być serwisowany i co ciekawe z fabrycznym lakierem. Problem na początku pojawił się przy Vin - podawany był z innego modelu Fiata. Na miejscu okazało się że Linea miała sporo elementów malowanych, z serwisu nie ma żadnych dokumentów, ślinik i skrzynia z wyciekami, zamalowana rdza,Elektronika z błędami. Opis celowo wprowadza w błąd. Czyli klasyka handlarza - naciskać kitu a może ktoś się skusi i kupi grata.
Witam, na forum można przeczytać jedynie opinie od klientów Firma Handlowo-Usługowa Margos Monika Musiał-Samburska. Cieszę się, że się wypowiadacie i wyrażacie swoje zdanie ale może zajrzy tu jakaś osoba pracująca w tym miejscu? Jakie są Wasze doświadczenia z pracy w firmie?
Zdal od tego komisu . Nie wyszło mu na Śląsku to teraz ,, trupy !!!" wpycha w świętokrzyskim !!! Zakupiłem auto od tego pana . Tragedia , po dwóch tygodniach auto stało u mechaników . Silnik uszczelniony silikonem . Korekta lakiernicza raczej wałkiem malarskim robiona ! Nie wiem gdzie robi przeglądy i kto te auta dopuszcza do ruchu drogowego !!!! Pan ma.na wszystko odpowiedzi. ,, Mogłeś - mogłaś brać gwarancję! Tylko czego ona totyczy !!!! Sprawdzenia u jego mechaników tzn ,, druciarzy !!! Bo inaczej nie można tak ich nazwać !!! Mam nadzieję że kiedyś mu się to odbije ! Bo karma wraca !!!! Ps Audi !
Super podejście sprzedawcy. Opis zgodny z rzeczywistością. Cena optymalna do stanu auta. Moim zaskoczeniem było przyniesienie miernika i pokazania nam faktycznego stanu lakieru. Super rzetelność
Kupilem u nich auto jeden wielki zlom kolo odpadlo corka miala by wypadek ten pan niech sie lepiej zajmie inna praca mialem do sadu ich podac ale gra nie warta swieczki