Podejscie tego delikwenta do przyszlego najemcy jest na zalosnym poziomie, kontaktowalismy sie z nim 4 razy i umawialismy na wizyte by moc zobaczyc mieszkanie, za kazdym razem rzekomo ktos rezerwowal mimo ze mial sie do nas odezwac gdyby osoba ktora moze sobie pozwolic na spalenie 1000 zl za bezzwrotna zaliczke na poczet rezerwacji nie bylo kontaktu. Wlasciciel mieszkania powinien przemyslec kogo bierze by zajmowal sie wynajmem bo ten pacjent ewidentnie dziala na niekorzysc wlasciciela.
Przykro mi że odniósł Pan/Pani takie wrażenie z kontaktu ze mną. Niestety napisany komentarz nie pozwala mi się odnieść do konkretnej sytuacji. Widząc jednak opinię z końca sierpnia domyślam się że chodzi o najtrudniejszy okres w wynajmie mieszkania z uwagi na poszukiwanie mieszkań przez studentów. Dla pośrednika to jest również trudny czas ponieważ telefon dzwoni od 7 rano do 22 i często osoby, które są spoza miasta i przyjeżdżają specjalnie na spotkanie z Białegostoku, Wrocławia, Olsztyna, rezerwują mieszkanie do czasu wizyty oglądając tego dnia jeszcze 5 innych mieszkań, czasem potwierdzą wynajem a czasem spodoba im się jednak inne mieszkanie. W mojej opinii, brakiem profesjonalizmu byłoby umówić się na spotkanie i osobie, która jedzie specjalnie 5h powiedzieć że jednak zostało mieszkanie wynajęte mimo rezerwacji. Dlatego w tym okresie tworzą się listy zainteresowanych do których w kolejności staram się oddzwaniać. Mam nadzieję że mimo problemów udało się Pani/Panu znaleźć mieszkanie spełanijące oczekiwania :)
Nie polecam współpracy z tym człowiekiem. Podejście do klienta tego pana to nieporozumienie. Zlewanie telefonów, problemy z kontaktem mailowym. Jeśli ktoś chce podjąć współpracę z nim polecam się zastanowić kilka razy albo korzystnie zmienić umowę.
Trudno mi ustosunkować się do opinii gdyż opiniotwórca się nie podpisał. W ciągu dnia pracy przeprowadzanych jest wiele prezentacji, spotkań, odbiorów, czy spraw urzędowych, dlatego nie zawsze w danej chwili jest możliwość odebrania telefonu czy też natychmiastowej odpowiedzi na maila. Niemniej jednak staramy się w jak najszybszym czasie udzielić oczekiwanych informacji.
Wynajmuje od Pana Krzysztofa mieszkanie od maja i od tego czasu " walczę " z nim o zakończenie może i drobnych spraw w mieszkaniu ale uciążliwych w codziennym życiu. Po mimo wielokrotnych ustaleń i terminów zakończenia usterek do dnia dzisiejszego nic nie zostało zrobione . Nie polecam współpracy z tym Panem nie wywiązuje się z ustaleń .
Bardzo mi przykro, że czas oczekiwania na zgłoszoną usterkę był dłuższy niż klient tego oczekiwał. Trudno mi wskazać powód zaistniałej sytuacji, ponieważ osoba zostawiająca komentarz nie podpisała się. W przypadku nowych mieszkań którymi się opiekujemy, wszystkie powstałe usterki muszą zostać zgłoszone do administracji, dewelopera lub firmy wykończeniowej, która przeprowadzała remont. Dlatego często ten czas jest wydłużony z uwagi na procedury formalne i nie jest zależny bezpośrednio ode mnie. Zwłaszcza w okresie pandemii COVID, wiele firm nie podejmuje realizacji naprawy w trosce o bezpieczeństwo pracowników i wówczas musimy szukać wykonawstwa zastępczego.
Widzę, że nie ma tu informacji odnośnie firmy Kubosta Management Krzysztof Gutowski w miejscowości Poznań. Wiecie co się tam dzieje? Czekamy na aktualne wpisy od zatrudnionych.
Witam nie polecam współpracy z ta firma człowiek który ją reprezentuje po prostu (usunięte przez administratora) ludzi . Na początku jest bardzo miły i pomocny do czasu otrzymania swojej prowizji . Ale jak po czasie występują jakieś problemy załatwienie ich z nim to koszmar czasowy . Tysiące tel umawiane spotkanie bez rezultatu . Nie polecam .
Bardzo mi przykro, że czas oczekiwania na zgłoszoną usterkę był dłuższy niż klient tego oczekiwał. Trudno mi wskazać powód zaistniałej sytuacji, ponieważ osoba zostawiająca komentarz nie podpisała się. W przypadku nowych mieszkań którymi się opiekujemy, wszystkie powstałe usterki muszą zostać zgłoszone do administracji, dewelopera lub firmy wykończeniowej, która przeprowadzała remont. Dlatego często ten czas jest wydłużony z uwagi na procedury formalne i nie jest zależny bezpośrednio ode mnie. Zwłaszcza w okresie pandemii COVID, wiele firm nie podejmuje realizacji naprawy w trosce o bezpieczeństwo pracowników i wówczas musimy szukać wykonawstwa zastępczego.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Kubosta Management Krzysztof Gutowski?
Zobacz opinie na temat firmy Kubosta Management Krzysztof Gutowski tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 1.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Kubosta Management Krzysztof Gutowski?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 1, z czego 0 to opinie pozytywne, 1 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!