Zakupiłem model DESMO ALCANTARA PRO XL. Po okresie 2,5 miesiąca użytkowania stwierdziłem wybicie pianki siedziska przez śruby mocujące siłownik do siedziska i podłokietniki. Moja waga 100kg oraz użytkowanie zgodne ze sztuką. Pracuję po 8h dziennie. Przeszedłem do procesu reklamacji, gdzie po ustaleniach na temat długości śrub, odesłałem siedzisko, śruby i podłokietniki. Bez żadnych dodatkowych informacji, ani formularza informacyjnego w paczce zwrotnej z serwisu, który opisałby co zostało zrobione w ramach reklamacji, stwierdziłem, że wymieniono śruby na krótsze. Napisałem zażalenie do procesu oraz tego, że wymiana długości śrub nie naprawia wybitej pianki co wkrótce doprowadzi do przebicia poszycia. W odpowiedzi otrzymałem informację, że długość śrub pierwotnie była poprawna, a nagle został dodany argument, że zniszczenie pianki jest spowodowane warunkami użytkowania. Sprawę zgłosiłem do UOKiK. Nie polecam zakupu pod kątem bardzo szybkiego zużycia siedziska oraz próby oszukania mnie w procesie reklamacji.
Zamówiłem krzesło GTS z którego jestem bardzo zadowolony. Jedząc kolację spoglądałem na paragon i z ciekawości wpisałem w google nazwę firmy. Gdybym trafił tutaj przed zamówieniem na pewno do transakcji by nie doszło. Jestem zadowolony, że trafiłem tutaj dopiero po zamówieniu i otrzymaniu towaru. Pozdrawiam Paweł
Chciałabym wtrącić, że jest to forum służące ocenie pracy w danej firmie a nie usług przez nią oferowanych. Czy ktoś chciałby podzielić się z nami swoimi przeżyciami z pracy w Poltrade Expert? Jak się pracuje? Czy można bez problemu dogadać się z szefostwem gdy pojawia się jakiś problem?
niestety na forum do tego przeznaczonym,umieszczacie tylko pozytywne opinie,nie ma ani jednej negatywnej a tutaj pełno co świadczy nie najlepiej o samej firmie i sprzedawanych przez nią produktach! wstydzcie się!!!
sprzedają artykuły po cenie gat.I,a w rzeczywistości to gat.II,niedopasowane siedzisko fotela do oparcia,wypełnienie siedziska nierówne,co powoduje brzydkie zagięcia i wytarcia.Nie polecam.../dot.fotel prototyp Hellacat/
Nie uczciwi , zwrot towaru ( krzesło ) przez kuriera- napisali, że należy tak zrobić zadzwonili, że potrącą 50zł bo zamówione na firmę, a potrącili 78 zł , rozbój w biały dzień- NIE POLECAM
Nie utrzciwy sprzedawca towar wadliwy po zgloszeniu reklamacji stwierdzono winę urzytkowania co nijak ma się do powstałego uszkodzenia
Firma sprzedaje tylko przez Allegro?
Ale to nie jest forum dla klientów lecz dla pracowników ,żeby mogli podzielić się opinią o pracy.
Bardzo nieuczciwa firma sprzedająca wadliwe produkty. Przysłano uszkodzone fotele, zaproponowano wymianę elementów. Wysłano dokładnie te same ale z lekko ukrytymi wadami (naciągnięta skóra mająca na celu ukrycie wgniecenia wypełnienia, wymieniono podłokietnik na inny niż był w zestawie, dalej nieestetyczne elementy były jak przy reklamacji, elementy nosiły ślady używania). (usunięte przez administratora) Wystawiane są faktury w których pozycje nie pokrywają się z zamówieniem - inne kwoty i dodatkowe pozycje. Nie polecam interesów z tak nieuczciwym sprzedawcą. Pierwszy raz spotykam się z takim ignoranctwem. Firma robi problem przy próbie odstąpienia z tytułu rękojmi.
Przypadkowo w tej Firmie zamówiłam na Allegro jedno krzesło. Zaraz nacisnęłam odstąpienie od umowy. Pomimo to krzesło wysłano. Internetowo w firmie przewozowej zadeklarowałam odmowę przyjęcia. Po kilku dniach wpłynął zwrot o 50 zł. mniejszy (zapłaciłam 110 zł z dostawą: cena krzesła 90 zł.). Na konto zwrócono mi równo 70 zł. (potrącono 50 zł za przesyłkę w dwie strony, a krzesła nie widziałam na oczy, więc trudno powiedzieć czy piękne).
Nie próbowałeś wyjaśnić z firmą, dlaczego za przesyłkę w dwie strony potrącono Ci, aż 50 zł mimo to, że od razu odstąpiłaś od zawartej umowy? Ciekawi mnie, czy wyjaśniałaś to z firmą Poltrade Expert.
Ta firma sprzedaje na allegro pod nickiem TANIO_4U (usunięte przez administratora) Zależało mi bardzo na czasie dostawy, więc przed zamówieniem zadzwoniłam do nich, żeby potwierdzić, że krzesła na pewno do mnie dojdą na poniedziałek - to był warunek mojego zamówienia. Otrzymałam potwierdzenie, że tak, więc zamówiłam, oczywiście od razu zapłaciłam. Zadzwoniłam w poniedziałek rano upewnić się, że wszystko przyjdzie na czas. Okazało się, że jeszcze nawet nie jest wysłane!!! Krzesła oczywiście nie przyszły, ja byłam w czarnej (usunięte przez administratora) a Poltrade Expert twierdzi, że żaden pracownik "na pewno tak nie powiedział" i stosuje metodę "nie mamy pana płaszcza i co nam pan zrobi". Gdybym wiedziała, że dostawa nie będzie w poniedziałek, zamówiłabym gdzie indziej - próbowałam im to wyjaśnić, że nie jestem wariatem i przecież sobie tego nie wymyśliłam! skoro mi tak zależało żeby dostać w poniedziałek. Bardzo nieuczciwi. Niezła metoda na zarabianie, szkoda tylko że nieuczciwa. Ciekawe czy pracownicy mają odgórny nakaz kłamania, bo inaczej stracą robotę? Polecam trzymać się z daleka od Poltrade Expert Radosław Babicz, na allegro TANIO_4U
Robią problemy z reklamacją, nigdy więcej nic nie kupię
Co mógłby zrobić pracodawca aby poprawić atmosferę w firmie: Ta firma to jedna wielka porażka, nigdy nic więcej tam nie kupię i innym też nie radzę. Kłamią na każdym kroku.