Pracuje w firmie , spoko zarobki na poziomie 9tyś + . Jazda na Anglię kółka od 4,5 do sporadycznie 6 dni w zależności z czym jedziesz jogurt czy margaryna . Co do starego spedytora nikt po dzia..... nie płacze chyba że jego (usunięte przez administratora) . Stałe punkty rozładunku i załadunku . Z UK zjazdy na pusto na ląd . A opinie negatywne to od tych co im nikt nie dogodził z pracą .Transport to nie koncert życzeń , są chłopaki co po 12 lat robią i nie narzekają . W UK stoim na serwisach a nie jak w (usunięte przez administratora) firmach po " krzakach " .
4/5 dni ? To raczej starzy kierowcy, którzy niestety traktowani są lepiej niż inni. Bardziej 5/6 dni i dłużej za co nie do końca jest płatne.
Mógłbyś coś więcej się wypowiedzieć na temat pracy u tego pracodawcy? Bo widzę , że dałeś status były pracownik ,to może szczegółowo opiszesz jak jest i czy potwierdzasz pensję 10k na rękę w miesiącu przy wyjazdach na Anglię?
Jak jest robota zarobisz 10000 - 11000 tysięcy Plusami: nowe samochody, stała robota, załadowane naczepy, kasa na czas. Minusy: płatne za kółko, mieszanie z ładunkami na powrocie zawsze jest „celebryta” który nie może stać więcej niż 9h na powrocie Dojazdy do zestawów do Katowic firmowymi autami gdzie są ładowane. Wyjazdy od 4 do 6 dni głównie na Anglię.
Czyli widzę , że nie narzekasz. A wiesz może jak praca w biurze? Na stanowisko spedytora czy jakiś innych? Atmosfera i szefostwo wporządku?
W biurze chyba nie najlepiej bo ostatni stary spedytor się zwalnia. Praca 4 dni... na Anglię chyba busem. 10000tys zarobi owszem ale (usunięte przez administratora) na pełen zegar (nocki) a pauza w domu 45h to od wyciagniecia karty z tacha.
A ilu aktualnie kierowców jeździ w tej firmie?
A czy może ktoś powiedzieć jak praca spedytora wyglada? szukaja wogole?
W ciągu dwóch lat zmieniła się cała ekipa w spedycji więc chyba nie jest kolorowo. Jak przychodzą nowi to bez doświadczenia, popracują parę lat i uciekają. Nie dziwię się, są non stop pod telefonem. Niektórzy kierowcy to wykorzystują i dzwonią w środku nocy z każdą pierdołą a później przechwalają się tym na parkingach. Co do zarobków to nie wiem, chyba nie narzekają ale za taką ilość pracy należy im się.
Jak wygląda praca tutaj? Atmosfera,zarobki,szefostwo? Jakieś opinie?
Szef bardzo wporzadku, luźna atmosfera. Nowy tabor Scania Volvo. Stała robota na UK, wyjazdy głównie z Katowic (dojazd osobówką firmową) stałe dwie roboty na Anglię, auto zazwyczaj zaladowane. Powroty z Anglii na pusto, załadunki na kontynecie stałe miejsca. W trasie 4-6 dni Jeżdżę 3 lata i nie narzekam, wypłaty na czas na konto.
@Pracodawca płatność za kółko, całość wynagrodzenia na konto, PL-UK ( bliska Anglia, okolice Londynu ) 2300zł, kółko zajmuje 4/5 dni naczepa załadowana.
Plusem jedynie nowe auta i stała robota. Kasa na konto bo nie ma innego wyjścia w tych czasach. Wymyśla własne przepisy, wykorzystuje niewiedzę. Na koniec roku dostajesz zaległy urlop od najniższej krajowej a tak naprawdę kierowca międzynarodowy powinien dostać dużo więcej. Sprawdź inne firmy w okolicy. Co do jazdy jak się układa to można swoje zarobić, jeśli coś nie wyjdzie to stoisz za darmo na załadunkach, rozładunkach lub musisz się ratować plastikiem. Parę lat temu gdy było mniej aut ludzie byli szanowani, teraz nie. Jeśli nie masz wyjścia to można pracować i szukać dalej. Ogólnie warunki poniżej średniej.
Ktoś pracował lub pracuje. Jakie stanowisko interesuje?
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Przedsiębiorstwo Handlowo-Transportowe Czesław i Artur Mierzwa sp.j.?
Zobacz opinie na temat firmy Przedsiębiorstwo Handlowo-Transportowe Czesław i Artur Mierzwa sp.j. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 4.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Przedsiębiorstwo Handlowo-Transportowe Czesław i Artur Mierzwa sp.j.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 2, z czego 0 to opinie pozytywne, 1 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!