Luxdent to zespol fachowcow, ktorych mozna tylko polecac i tak tez bede czynic. Już od początku wchodząc na recepcje czuć wspaniała atmosfere. Jestem pod wielkim wrazeniem podejscia lekarzy do pacjenta, fachowosci i niesamowitego profesjonalizmu. Syn miał przyjemność leczyć ząbki u dr Marka Rotko. Na ten moment dr się przeprowadzil do innego miasta i syn jest pod opieką P. dr Karoliny Śpiewak - Podrazy. Kobieta Anioł. Syn od początku Jej zaufał. Calkowicie zaangazowana w swa prace, nieprawdopodobnie empatyczna Pani doktor z cudownym podejsciem do czlowieka. Indywidualne podejscie do problemu, rzeczowe wyjasnienie wszelkich zagadnien i tematow, sprawiaja, ze pacjent czuje sie w tym gabinecie wrecz komfortowo. Dziekuje pięknie za świetne podejście do tak małego pacjenta i gratuluje wspanialego Team'u. Jestem bardzo zadowolona i serdecznie polecam!
A możesz powiedzieć ile osób pracuje na recepcji? Czy osoby z recepcji często się zmieniają, pojawiają się nowe twarze? Szukam pracy w recepcji stąd moje pytanie.
Za każdym razem wizyta w gabinecie przebiegała bardzo dobrze. Dziecko 4 letnie zadowolone , wiec rodzice również. Ząbki wszystkie wyleczone, bez płaczu , bez stresu w gazie rozweselającym . Moim zdaniem gabinet spełnia moje oczekiwania.
na NFZ za dwa miesiące, jak prywatnie to choćby i na jutro - bez względu czy prywatnie czy na NFZ to jakość wykonania jest bardzo niska - ostatecznie musiałam iść od innego dentysty bo tu po leczeniu kanałowym zostawiono mi próchnicę w zębie. Inny dentysta powiedział, ż gdybym przyszła 3 miesiące później to ząb by był pewnie do wyrwania - dwa razy na to samo musiałam wydać pieniądze a mogłam stracić zęba...
Podpowiedzcie czy firma jest zainteresowana zatrudnieniem pomocy z doświadczeniem?


To nie jest najwłaściwsze miejsce na uwagi pacjentów ponieważ to forum pracownicze.
Witam jestem rozczarowana wizyta w obecnej sytuacji !!! Nikt nie zwraca uwagi że w przychodni jest za dużo osób, pacjęci przychodzą wcześniej niż ich umówione wizyty i nikt nie reaguje . A co mnie najbardziej zdenerwowało to to ze czekam z dziećmi 40 minut na która przyszłam o czasie i nikt nie interesuje się zaistniałą sytuacją. A pani w recepcji pyta się czy przyszłam już zapłacić za usługę która nie wykonali. Masakra jestem pacjentem od kilku lat, nie wymagam specjalnego traktowani z tego tytułu, ale jakaś przyzwoitość powinna obowiązywać. A przede wszystkim zachowanie obostrzeń w czasie pandemii
Do dr Parzyszka chodzę już kilka lat, jako jedyny przyjął mnie od razu z bólem zęba i od tej pory chodzę tylko tam. Dzięki niemu przestałam się bać dentystów, wszystkie zęby zrobił mi idealnie, nawet moja ortodontka chwaliła jego pracę. Miła atmosfera i super obsługa. Na pewno nie zmienię dentysty nigdy :)
Nie polecam wizyt na NFZ! W przychodni są niepoważni! Na wizytę czeka się około 2 miesiące po to żeby tydzień przed wizytą zmienić godzinę wizyty, a dzień przed wizytą odwołać całkowicie wizytę. Dodatkowo bardzo nieuprzejma pani która przeprowadza rozmowy telefoniczne po zapytaniu to kiedy nowy termin pretensjonalnie odpowiada: "proszę sobie dzwonić a maju" . NIE POLECAM!
Jak wygląda teraz praca w firmie Luxdent Piotr Parzyszek Marta Parzyszek sp.j. w miejscowości Kielce? Czekamy na nowe info odnośnie ofert pracy oraz atmosfery! Może znajdzie się osoba aktualnie pracująca, która będzie chciała powiedzieć nam coś o zatrudnieniu u nich?