Pan w ogóle nie potrafi naprawiać ekspresów do kawy, w czym rzekomo się specjalizują, tylko zawozi do innego serwisu. Zawiozłem ekspres, a później spotkałem go idąc na zakupy, jak taszczył mój ekspres i wchodził do innego serwisu XD
Paragon fiskalny należy dać klientowi bez żądania, czyli niezależnie od tego, czy chce go dostać, czy nie, najpóźniej z chwilą przyjęcia od kupującego pieniędzy, bez względu na formę płatności. Odnośnik prawny: zgodnie z obecnym brzmieniem Ustawy o VAT, a dokładniej art. 111 ust. 1 ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2018 r. poz. 2174 z późn. zm.; zwana Ustawą o VAT). Polecam Panu zapoznać się z odpowiednimi przepisami i nie oszukiwać klientów oraz Skarbu Państwa.
(usunięte przez administratora) klienta i Skarb Państwa, nie dając paragonów fiskalnych!