Praca kierowcy ciężarówki. Zacznę od plusów Strzeżone parkingi Minusy Przez telefon obiecują inną stawkę, na miejscu dają inna Wypłaty śmieszne niskie do tego od kwoty netto naliczają jakieś swoje podatki. Umowy o pracę są tak skonstruowane że wypowiedzenie 3 miesięczne Dowożenie pracowników busami do Holandii i powroty do kraju też busami. Ciągnik żaden nie jest przypisany do kierowcy Dyspozytor jest przypisany do ciągnika nie do kierowcy. Załadunki na firance ciągle boki trzeba otwierać. W UK jak się jedzie na market rozładunek ręcznie robi się Proszę nie wierzyć że rusza lotniska Dodatki na Anglię to tylko legenda Ganianie po kilka punktów gdzie i tak nie ma ładunku. Co chwila zmiany naczep podpinki, zamianki Dyspozytorzy no cóż 30% ma pojęcie co robi i szanuję kierowce ale 70% to są ludzie którzy z transportem to mieli do czynienia jak kupią bilet komunikacji miejskiej. Ja nie polecam pracy w tej firmie dla mnie to najgorsza z możliwych na rynku, ale to dla mnie to co wymieniłem innemu kierowcy może odpowiadać, najlepiej to chyba bez doświadczenia iść do pracy.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Link Spółka z Ograniczoną Opowiedzialnością Sp.K.?
Zobacz opinie na temat firmy Link Spółka z Ograniczoną Opowiedzialnością Sp.K. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 1.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Link Spółka z Ograniczoną Opowiedzialnością Sp.K.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 1, z czego 0 to opinie pozytywne, 1 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!