Opinie o H. Cegielski Fabryka Pojazdów Szynowych Sp. z o.o.
Na jakie wynagrodzenie może liczyć konstruktor mechanik z doświadczeniem: - 1-2 lata - 3-5 lat - 5+ Jak wyglądają zarobki i czy jest ciśnienie w pracy?
Byłem na rozmowie kwalifikacyjnej cieszę się że się nie dostałem po tym co czytam ogólnie bardzo długi proces rekrutacji i najprawdopodobniej wybrali albo swojego albo ukrainca stawki tez nie za duże patrząc na rynek nie będę oceniać niech inni to zrobią za mnie
Kiedy PUMA Plus na lubuskich torach ? Kiedy nowe wagony na magazynie będą?
nie no już bez jaj ta puma nigdy nie jeździła więc w lubuskim zbędna. wystarczy, że od 20 grudnia 2023 czekają na pojazdy hybrydowe. Miały one jeździć od końca roku 23 w rozkładzie jazdy. Ktoś kogoś naciągnął na niezły termin bo pojazdy stoją w FPS na fabryce a sprzedaż była była. Jak tak będziemy sprzedawać 300 wagonów to może się uda:-)
Pracę w bardzo kiepski sposób są organizowane w tej firmie.Na montażu pracę nie posuwają się bo nie ma części.Z takimi zarządcami nie zrealizujemy nowego kontraktu.
W normalnych firmach pracownicy dostają odpowiednie ubrania na lato i zimę, tak samo z butami, a u nas? Raz dostaniesz kalesony, a za rok koszulkę i to po jednej sztuce, więc masz w tym chodzić cały tydzień. O praniu tych rzeczy przez zakład czy wypłacaniu ekwiwalentu nie ma co marzyć. Zimą w toaletach jest tak zimno, że para z ust leci, a nikt nawet się tym nie przejmuje. W normalnych firmach to by nie przeszło, ale tutaj nikt o pracowników nie dba i nie przestrzega przepisów.
Jaka jest atmosfera pracy na magazynie?
Firma cienka jak naleśnik.Jedna osoba trzęsie w nieudolny sposób całą firmą.Od wielu lat problemem jest spływ dokumentacji przez co cierpią pozostali.Konstruktorzy robią sobie co chcą i kiedy chcą i nie obowiązują ich żadne terminy. Ale cóż .... wszyscy wiemy kto na to pozwala
Czy ktoś widział jak wyglądają toalety w tej firmie .... dwie toalety w zasadzie na całą produkcję nie wspomnę o tych na szatniach bo trzeba się odbijać karta ... wyglądają tragiczne. Myte tylko chyba woda ...nie ma żadnej różnicy przed i po .... brak używania środków myjących...klapy maja więc lat chyba od całych zakładów cegielskiego , ale za to w biurowcu biały papier, kostki zapachowe ....
Potwierdzam, w firmie panują spartańskie warunki. Zimą na hali 9 stopni a latem ponad 35.Niech kochany zarząd sam sobie pracuje w takich warunkach.
Jaka jest atmosferą pracy w biurze?
pojawiło się informacja o podwyżkach, w tym 400zł od kierownika do podziału. Jak to ma być przydzielane? Kierownik daje pieniądze temu komu lubi, każdemu czy co?
jeszcze troche i w tej firmie będzie więcej pracowników umysłowych jak fizycznych a efektów jak nie ma tak nie ma. 30 procent mniejsza kadra w 2019 roku wykonała 90 wagonów w 22-23 miesiące. Wszystkie przed wigilią był sprzedane. A teraz liczymy nie 320 a ponad 430 osób plus ukraińcy i robimy je blisko 30 miesięcy. Ktoś jeszcze sądzi, że nam coś wychodzi. W pierwszym kwartale 2023 sprzedaliśmy ostatnie nowe wagony , a więc 81 plus 8 MON plus 10 restauracji modernizacji plus pare loków robiliśmy 39 miesięcy daje ok 2,7 pojazdu. A Pan Prezes na dla rynku kolejowego mówi że zrobi 300 wagonów w 2,5 roku ( 1,5 zjemy na przygotowania ) , tramwaje , EZT np dla wielkopolski. Komedia sytuacja pokazuje jasno że zwiększenie zatrudnienia do niczego nie prowadzi, więc odwrotnie wydajność spadła. Nic tylko uciekać
Witam, pojawiło się ogłoszenie na konstruktora mechanika z widelkami 8000-12000zł brutto. Na jakie realne wynagrodzenie może liczyć konstruktor z 5 letnim doświadczeniem, który miał do czynienia z branżą pojazdów szynowych?
chyba w zatrudnianiu znajomych królików przeszliśmy samych siebie, Pan Prezes by umyć ręce zatrudnił pełnomocniczkę, która ma tyle wiedzy o kolei co on.
Pani pełnomocnik, była widziana prywatnie z Panem prezesem. Chyba ręka kryje rękę. Znajomości i tylko to. Pytanie jakie Pani ma kompetencje, czy są adekwatne do zarobków? Obydwoje pracowali razem w poprzedniej firmie
Halo wielce szanowne związki, dużo się mówi o podwyżkach. Nowy prezes, największe zamówienie w historii branży w Polsce, a my tyramy za wiadomo jaką stawkę. Można na Was liczyć? W końcu od czegoś jesteście w tej firmie!
jak się zagłębi w przeszłość Pana Prezesa to bliżej do obniżek jak podwyżek. co z tego że mamy nowego prezesa nic z tego nie wynika. żadnej wiedzy kolejowej i doświadczenia w zarządzaniu tego typu produkcją. A najlepiej z tego co się człowiek naczytał to wychodzą mu upadłości firm.
(usunięte przez administratora)
po prostu ta banda ludzi związana między innymi z upadłym olkolem nie chce zrobić 300 wagonów bo i tak nie mają o tym pojęcia. Interesuje ich wartość kontraktu i chęć wyprowadzenia kasy pod przykrywką. Zero legitymacji do reprezentowania FPS Poznań, fuj.
chyba samo bycie w KRS Olkolu powinno przekreślać bycie w jakimkolwiek podmiocie, a jeszcze związki z kimś kto wyłożył naście podmiotów. Myślę, że wielu z nas podpisze się pod pismem do ARP o co tu chodzi. Przecież my już jedną(usunięte przez administratora) z ludźmi z Olkol prowadziliśmy, Jeden już chciał nam 90 wagonów zabrać,
I co z tymi rzekomymi podwyżkami?
Halo, miały być podwyżki i co? Największy kontrakt w historii branży szynowej a w FPS nic się nie zmienia! Solidarność działacie coś w tej sprawie?
Podwyżki?? Proszę was nawet jak będą to i tak za pewne większość dostanie jak zawsze po 300zł brutto chyba że dobrze liżesz Majstrowi wtedy możesz dostać więcej, parodia nie firma
Super firma i dobry pracodawca..Pracownicy ciągną te firmę na dno,leserstwo,spanie po kątach,małe wyrobienie,picie spowodują że firma upadnie .Mam nadzieję że nowy zarząd zrobi porządek z leserami którzy myślą że (usunięte przez administratora) rządzi i da kasę za darmo....Ukraińcy najlepszymi pracownikami.
Bez pracowników to by żaden wagon stąd nie wyszedł, tymbardziej z nowoczesnymi pomysłami tych z góry które oprócz utrudniania pracy nic nie dają, za takie wynagrodzenie to niech się cieszą że wogóle ktoś pracuje a Pana od komentarza chyba dawno Pan Bóg opuścił hahahha
ja to faktycznie wiadomość od solidarności to gdzieście byli jak te godziny przepałowano, jak wam poprzedni prezes sponsorował spotkania i wycieczki było dobrze:-). Teraz jak się grunt pod nogami wali bo nie wiadomo co i w którą stronę nowa miotła będzie sprzątać to trzeba na gowork komentować. Prawda jest taka że od dawna idziemy po równi pochyłej w dół. Porównajcie wyrobienie tych 174A a poprzednich. Jakie jest średnia produkcja wagonów , bo dla mnie mniej jak 3 w miesiącą. efekty widać gołym okiem prawie 27 mln straty za 23 rok, tak się zarząd znał a wszyscy półkę niżej Państwo dyrektorzy ich manipulowali. A przy tych kosztach pracy , podatków i usług ten rok skończymy z minusem 40 mln. Kto u nowego prezesa już był, doniósł jaki to jest ach i och, może ten co najbliżej siedzi. Owszem firma fajna ale politycy i pseudo dyrektorzy ciągną ją w dół bo się nie znają, a te 300 wagonów oby to nie był gwóźdź do trumny FPS
jak tacy z was związkowcy to dlaczego akceptujecie tylu ukraińców, czemu nikt ich rzetelnie nie rozlicza zgodnie z technologią, siedzą tłuką godziny bez pokrycia a dyrektory, kadry to akceptują, może jeszcze jakiś interes ktoś w tym ma. historia też zna takie przypadki
Jak robicie trzy wagony w miesiąc , to życzę powodzenia z nowym kontraktem... jak dobrze że uciekłem z tej firmy....
jakby nie liczył więcej nie wychodzi od końca 2019 81 nowych wagonów, 8 nowych MON wagonów, 10 modernizacji restauracji, policze wszystkie 90 modernizacji 174A. Łącznie 189 wagonów przez blisko 60 miesięcy. Niewiele ponad 3 miesięcznie. Umowa na 300 wagonów jest na 4 lata, do końca 25 zostanie zjedzone 1,5 roku. Pozostanie 2,5 roku a więc 30 miesięcy na 300 wagonów, 10 na miesiąc. Trzy razy więcej. Po 2019 roku zatrudniono dodatkowo ponad 40 osób plus sporo ukrainców z zewnątrz których pewnie nikt nie wlicza do godzin technologicznych. Nic to nie dało, bo wydajność jest mniejsza jak poprzednich 90 wagonów. Zatem zwiększenie zatrudnienia 2 czy 3 krotnie nic nie da skoro ta kadra nie potrafi upilnować 200 osób to nad 400 nie zapanuje. Do tego patrząc na kolejny marny polityczny zarząd nie ma żadnych przesłanek sądzić ze to sie może udać. A wy jeszcze chcecie 30% podwyżki z nic parodia
(usunięte przez administratora)
Stary zarząd to już przeszłość.Niech związki zawodowe i rada pracownicza ostro wezmą się do roboty.Przy obecnym kontrakcie 30% podwyżki wynagrodzenia to absolutne minimum.Niech każdy pracownik sobie odpowie sam... Czy musimy się godzić przy takim kontrakcie na dzielenie się wiedzą w zakresie budowy wagonów za tak niską stawkę?Żądam twardych negocjacji od ZZ i RP z nowym zarządem.
Czy praca w tej firmie jest zmianowa ? I na jakie zarobki można liczyć jako pracownik fizyczny?
Czytam i nie wierzę. Skoro Wam wszystkim tak źle to po co tu pracujecie? Chyba po to żeby narzekać. Bezrobocia w Poznaniu nie ma, każdy chętnie przyjmie takich fachowców.
W firmie pracują ludzie po kilkanaście lat i mogą nie mieć ochoty na zmianę pracy.Przedstawiasz swój punkt widzenia a czy żyjesz sobie sprawę że ktoś może mieć inny?Bierzesz pod uwagę takie czynniki jak przywiązanie do marki?Jak dogodny dojazd do pracy, jak zamiłowanie do branży kolejowej?Ludzie chcieliby pracować tutaj za godne pieniądze i liczą na to że coś wreszcie się ruszy i firmą zapewni im godziwe wynagrodzenie.
skoro macie takie przywiązanie do marki, do miejsca, sentyment do FPS to gdzie są związki zawodowe, dlaczego akceptujecie takie kiepskie kolejne osoby w kolejnych zarządach i nic , jak grochem o ścianę, nie było ani jednej osoby która miała doświadczenie zdobyte w kolejnictwie. Przecież w narodzie siła, mogliście dawno na te zmiany wpłynąć i się ich pozbyć. Może ten marazm wszystkim pasuje
Drogi Użytkowniku,
Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:
NIE dodawaj opinii, która:
Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.
Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.
Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w H. Cegielski Fabryka Pojazdów Szynowych Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy H. Cegielski Fabryka Pojazdów Szynowych Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 73.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w H. Cegielski Fabryka Pojazdów Szynowych Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 50, z czego 5 to opinie pozytywne, 18 to opinie negatywne, a 27 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!