Czy ktoś współpracował z INSUR INVEST i może wydać opinię na ten temat jak przebiegała współpraca?
hej, możliwe że opinia tutaj na forum również zależy od placówki? z tego co widziałam trochę ich w Polsce jest, każda na swój sposób zarządzana? Czy można mimo tych negatywnych opinii spytać o bieżącą atmosferę i tryb pracy właśnie tutaj? Nie ukrywam, że wprost chcę się dowiedzieć jak praca sama w sobie jest zorganizowana i ile za nią płacą. Można prosić o te informacje?
@Małgorzata ja wiem o kilku przypadkach ale dlatego, że zrobiło się o nich głośno w centrali, reszta jest skrzętnie ukrywana przez Panią Małgosię i Pana Wacława, jak wyjść z takiej sytuacji? ciężko powiedzieć, każdy przypadek jest inny, ale to agent (insur invest) powinien pomóc rozwiązać tę sytuację, dlatego warto poszukać takiej multiagencji, która nie ma z tym problemu
Dzień dobry, jak oceniacie aktualne szkolenia, które są dedykowane Partnerom Multiagencji Ubezpieczeniowej? W ogłoszeniu zauważyłam, że doświadczenie nie zostało wprost wskazane jako konieczne. po jakim więc czasie można uznać, że ktoś jest już w pełni samodzielny na danym stanowisku?
dzień dobry. w aktualnych ofertach dla Partnera Multiagencji Ubezpieczeniowej widzę wzmiankę o kompleksowym i bezpłatnym szkoleniu sprzedażowym. Proszę mi je opisać. czy ono jest jednorazowe?
Od kilku lat obserwuję to co się dzieje na rynku ubezpieczeniowym w Polsce. Działałem w branży ubezpieczeniowej i mam swoje obserwacje. Widzę, że firma mocno się rozwija i fakt jest taki, że z roku na rok umacniają swoją pozycję. To co przykuło ostatnio moją uwagę to promowana przez nich aplikacja do ubezpieczeń. Ciekawe rozwiązanie. Funkcjonalnie ok - piszę z perspektywy klienta bo wiem, że jest też ona dedykowana partnerom firmy.
To jest fake opinia Nie trzeba uzasadniać x jakiej pozycji Wystarczy zobaczyć co ma Na celu ta aplikacja - a to że jak odejdziesz to baza klientów zostaje u Pani Agnieszki, Izy, Moniki i innych bo klient z automatu ją będzie przedłużał Z punktu widzenia klienta to należy napisać ile ma bubli … bo jest napisana na kolanie póki co
Czy mógłby ktoś jasno określić bieżące warunki pracy w centrali? Zaciekawiła mnie taka jedna opinia, w której ktoś napomknął o jakiejś sprawie sądowej, ale ta informacja nie jest dla mnie zbyt jasna. Wolę się wiec upewnić. jak wygląda tam zatrudnienie osób z mniejszym doświadczeniem?
Trzymać się z dala od centrali? Ale na jakiej podstawie tak piszesz? Potrzebuje znać konkret, ponieważ moja aplikacja również miała tam iść, teraz ja na razie każdy się wstrzymuje? Czy mimo wszystko jako nowy pracownik nie ma się czego obawiać?
Nie polecam współpracy z nimi, zarobki marne(usunięte przez administratora)nie wiadomo kto się czym zajmuje, (usunięte przez administratora)
A ja wręcz przeciwnie. Jestem bardzo zadowolona. Wysoki poziom prowizyjny jest gwarantowany od samego początku współpracy i to bez drakońskich planów sprzedażowych jak to ma miejsce w innych multi. Egzaminy są jak najbardziej przeprowadzone prawidłowo na platformach Towarzystw Ubezpieczeniowych. Wszędzie jest tak samo. Widać, że ktoś chyba nie wie o czym pisze
bardzo wysoki poziom prowizyjny już od pierwszego dnia umowy, na 2 lata. Pełne wsparcie wsparcie menadżerów i dyrektora, super ludzie. Polecam
Miała Pani przy tym już jakieś wstępne doświadczenie? zastanawiam się w jaki sposób można sobie już na sam strat poradzić. Jakby nie patrzeć jest teraz z 50 ofert na różne miejscowości, chce zweryfikować czy aby na pewno dam rade skoro jednak niektórzy tak odradzają
Prowizje są porównywalne w praktycznie każdej Multi, ale prowizja to nie wszystko. W Insur nie ma wspracia, Ani Monika ani Agnieszka mimo, że są regionalnymi to nie mają czasu na wsparcie, wizyty, bo same też sprzedają ubezpieczenia, o Izie nie będę nic pisać, bo niestety ani wiedzy ani umiejętności, dziewczyna jeszcze musi się duuuuużo nauczyć. Zgodzę się z tym, że super ludzie, tak jest na samym początku, ale jeśli coś potrzebujesz, masz trudną sprawę albo jakiś kwas zostajesz sama, nagle nie jest już miło i super, stajesz się persona non grata, nagle przestają odbierać telefony, odpisywać na maile. Nie życzę takiej sytuacji ale jeśli już do niej dojdzie to niestety przekonasz się na własnej skórze. Efek tylu ogłoszeń nie wynika z tego, że ludzie nie dają rady a z tego, że Insur oszukiwał przez wiele miesięcy swoich agentów i po prostu odchodzą
Dokładnie tak! Rozpływasz się jak mgła - nie ma kontaktu, nie istniejesz, masz problem i łykasz ślinę, bo klient ci żyć nie daje Tragedia - jeśli ktoś się zastanawia to dużo jest firm na rynku, tylko nie ta - mówię z doświadczenia i potwierdzam co napisano
Hej, Kilka moich zdań na temat Insur Invest. Współpracuję z nimi już "kawałek czasu" i uważam ich za solidnego partnera i znają się na pracy w branży ubezpieczeniowej. To co mnie osobiście przekonało do dołączenia do nich to szeroka paleta współpracujących TU, a czynnikiem, który mnie zatrzymał na dłużej jest zaangażowanie zespołu i atrakcyjne warunki finansowe. Wcześniej współpracowałem z innym podmiotem, korporacją ubezpieczeniową i tam podejście było baaaaardzo inne. Nie zamierzam nikogo namawiać na współpracę z Insurem. Jak ktoś chce to może tu zrobić dobry wynik, a jak ktoś nie chce to nawet jak mu się da gotowe rozwiązania i narzędzia to nie da rady.
Czyli polecasz prace z perspektywy osoby doświadczonej, wiesz więc co z czym się je? co z osobami całkowicie białymi w tym temacie? Czy każdy ma szanse się odnaleźć? Potrzebne są odpowiednie kompetencje?
Te wspomniane „niedowiarki” to skąd się w takim razie biorą? zastanawiam się o co może chodzić z tymi podkomentarzami, do których ludzie tu się tak odnoszą. Raczej współpraca jest polecana, ale czy każdemu idzie pomyślnie? Macie przy tym jakieś porady lub czy trzeba posiadać pewne predyspozycje by się jej w ogóle podjąć?
Czy ktoś współpracował z INSUR INVEST i może wydać opinię na ten temat jak przebiegała współpraca?
(usunięte przez administratora)
Chyba pomyliłeś firmy... Znam Insura już od wielu lat i nigdy nie słyszałem o problemach z wypłatą prowizji czy z innymi rozliczeniami. Multiagencja Ubezpieczeniowa to nie budka z kebabem, tutaj obowiązują przepisy i takim podmiotom bacznie przygląda się KNF. Gdyby firma praktykowała takie praktyki stosowała to już by dawno nie było jej na rynku. A tak działa, ma się dobrze i ja akurat ANI MYŚLĘ żeby zmieniać otoczenie. Świetni menadżerowie, gdy tylko potrzeba – wszystkie ręce na pokład. O Państwu Bukowskich mogę się wypowiadać w samych superlatywach. Mili ludzie, nie bujają w obłokach, nie robią z siebie nie wiadomo kogo. Trzymam kciuki!!!!!!!
(usunięte przez administratora)
Kłamstwo ma krótkie nogi. Pracuję w centrali tej multi i nie słyszałam o żadnej sprawie w sądzie. Widzę, że niektóre osoby lubią obarczać swoimi niepowodzeniami innych. Albo to konkurencja wylewa swoje żale bo jej nie idzie. Super multi, polecam każdemu jako miejsce do współpracy, osoby współpracujące z nią mogą liczyć na duże wsparcie
(usunięte przez administratora)
Widzę, że niektórych mocno kuje w oczy sukces innych. Proponuję następnym razem podpisać się imieniem i nazwiskiem. Właściciel Insur Invest działa nieprzerwanie na rynku od ponad 30 lat i jest to godne naśladowania. Gdyby miały miejsce takie praktyki, o których ten anonim pisze to firma nie działałaby tyle na rynku. Kto mądry to zrozumie. Mam przyjemność pracować w Insur Invest już 12 lat i nigdy o takich praktykach nie słyszałem. (usunięte przez administratora)
firma zaraz padnie? Wystarczy sprawdzić sprawozdanie finansowe spółki, to dane w pełni dostepne, insur ma rok do roku wzrost o 15% i takie są fakty..... Niedowiarkom radzę dobrze sprawdzić, a nie życzliwej konkurencji proponuję wziąć coś na uspokojenie. Na pomówienia typu (usunięte przez administratora)redakcja portalu też powinna reagować...
Prowizje zawsze na czas. Super wsparcie ze strony Centrali Firmy i Właścicieli. Polecam do współpracy.
Super firma, mam przyjemność z nią współpracować i nigdy nie słyszałem o opisanych "negatywnych praktykach". Super właściciele i bardzo kompetentni Partnerzy i menadżerowie z ogromną wiedzą o ubezpieczeniach. Pozdrawiam
(usunięte przez administratora)
Szkoleń brak? Człowieku o czym Ty piszesz? Od pierwszego dnia rozpoczęcia współpracy jestem bombardowany telefonami i mailami odnośnie szkoleń i materiałów do przyswojenia. Nie zauważyłem też „lewych egzaminów”. Lewe to masz chyba dwie ręce… do roboty. Zresztą menadżerowie „pierwszego kroku” za każdym razem służą pomocą. Nawet często po godzinach pracy. A w tych czasach to niespotykane. Osoba, która to napisała to chyba nie wie na czym polega praca Agencji Ubezpieczeniowej i jakim jest obarczona ryzykiem. Tu się musi wszystko prawnie spinać. Słabe takie kłamanie, bardzo słabe
Miła i profesjonalna obsługa klienta. Polecam.
tak, obsługa jest miła ale to są głównie agenci, którzy prowadzą swoje firmy i współpracują z insur invest, sama firma to (usunięte przez administratora)
no i jak się zarabia teraz na tej mutliagencji? Widzę właśnie oferty w sumie na 51 miast. czy spora bywa w nich konkurencja? Zastanawiam się co by było gdyby tak zacząć z tym od nowego roku. czy jakkolwiek zasady współpracy będą się różnic?
Uciekaj od tej multi jak najdalej, probley z wypłatą prowizji, obcinanie prowizji, albo niewypłacanie części....agenci odchodzą dlatego mają tak desperacką akcję rekrutacyjną...my te z odchodzimy, spać po nocach nie mogę jak widzę na ile nas nacięli...mało tego nie widzą w tym nic złego i wcale nie zamierzają przelać nam prowizji, którą sami dostali ale nam "zapomnieli" przelać
Nie wiem na czym konkretnie może polegać to, że ktoś prowizji nie chce przelać skoro to chyba wartość umowna jest? jakie są zatem sprawdzone sposoby na to by móc ją utrzymać na pożądanym poziomie? Samo przypominanie się nic nie daje? Trzeba wejść w inny stopnień relacji? I czy te odejścia im w żaden sposób nie przeszkadzają?
W jednym z ostatnich wątków była przytaczana sytuacja związana z przenoszeniem odpowiedzialności na inne osoby, czy taki standard pracy wciąż występuje? Ciekawa jestem przy tym aktualnego zatrudnienia oraz stażu pracy. nie widziałam bieżących ofert, czy to oznacza, że jak na razie rotacja nie występuje?
Z tej multiagencji odchodzi coraz więcej agentów, sieć się kurczy, (usunięte przez administratora) O prowizjach nie będę pisała ale jest dużo uwag ze strony sieci, ja dopóki dostaję pensję to jestem, (usunięte przez administratora), pewnie wyjadę do Poznania, bo tu nie bardzo chcą zatrudniać ludzi, którzy pracowali w Insur. Dobrze się zastanówcie nad współpracą z tą firmą.
To jest pierwsza taka sytuacja czy już wcześniej cos zauważałaś, że utrzymujesz taki poziom przezorności? Miałaś już kiedyś problemy z kasa? Ciekawią mnie ewentualne tłumaczenia, robią cos żeby zatrzymać człowieka?
hej, możliwe że opinia tutaj na forum również zależy od placówki? z tego co widziałam trochę ich w Polsce jest, każda na swój sposób zarządzana? Czy można mimo tych negatywnych opinii spytać o bieżącą atmosferę i tryb pracy właśnie tutaj? Nie ukrywam, że wprost chcę się dowiedzieć jak praca sama w sobie jest zorganizowana i ile za nią płacą. Można prosić o te informacje?
każda placówka to oddzielna firma, nie jest to oddział insur invest tylko współpracujący na b2b agent
O dziękuję za odzew. Ale w takim razie jaka jest odpowiedzialność takiego agenta wobec samej firmy? I zastanawiam się do kogo przypisane powinny być opinie w takim razie. Insur jest współodpowiedzialny za warunki pracy?
każda placówka pracuje na siebie jako OWCA - osoba wykonujaca czynnosci agenta, a Agent (insur Invest) wyplaca na podstawi faktury prowizję i na tym rola agenta (insur invest) się konczy, nie ingeruje on w pracę danej placówki, w to kto jest tam zatrudniony i jakie są warunki wspólpracy np. rodzaj umowy, wynagrodzenie, czy też warunki pracy jak wyposażenie, umeblowanie, dostęp do kawy i herbaty
agent (insur invest) odpowiada za działania swoich owiec, ma obowiazek posiadania ubezpieczenia OC multiagencji ale z praktyki wiem, że nawet jesli poajwialy sie problemy to insur nie byl skory do podania numeru polisy, odpowiedzialnosc zrzucal calkowice na owcę, więc realnie i tak z problemem zostajesz sama, a czasem są to kwoty siegające nawet kilkset tysięcy złotych
czasem? czyli co jakiś czas się tak zdarza? i jak wtedy wyjść z tego typu sytuacji? to co zostało teraz opisane zostaje tak jakby przedstawione również na samym początku starania się o współpracę? a jak już sami pracownicy mają do tego odnieść? w jaki sposób prześwietlić taką placówkę?
@Małgorzata ja wiem o kilku przypadkach ale dlatego, że zrobiło się o nich głośno w centrali, reszta jest skrzętnie ukrywana przez Panią Małgosię i Pana Wacława, jak wyjść z takiej sytuacji? ciężko powiedzieć, każdy przypadek jest inny, ale to agent (insur invest) powinien pomóc rozwiązać tę sytuację, dlatego warto poszukać takiej multiagencji, która nie ma z tym problemu
Taki spokój na forum może być wynikiem zadowolenia z pracy i stąd brak chętnych do pisania. A jak jest w firmie?
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Insur Invest Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Insur Invest Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 8.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Insur Invest Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 8, z czego 4 to opinie pozytywne, 4 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!