zakupy w tej firmie to porazka.zakupilem grzejnik 1 marca tj wystawiona faktura pro forma oplacona tego samego dnia .dopiero 5 marca zostala zagsiegowana .dzwonie 6 marca pan kowalski prosi o adres wysyłki. 7marca dzwonie .kontakt z mojej strony był 4 i 5 marca bylem zapewniany ze grzejnik bedzie wyslany w srode. 7 marca kontaktuje sie i otrzymuje informacje ze grzejnika niema a najblizsza dostawa bedzie pod koniec marca.uwazam ze z chwila wystawienia faktury grzejnik powinien byc zarezerwowany kiedy firma dba o klienta. dzwoniac 7marca usluszalem od osoby z ktora rozmawiale ze to nie ona przyjmowala zamowienie inie ona wystawiala fakrure. czy tak powinna wygladac transakcja . chyba maja balagan zero przeplywu informacji wewnatrz firmie jak rowniez zero informacji dla klienta .kiedy ,.dzwoniac rano 0gdz, 9 nie dostalem do 13 informacj zwrotnej dotyczacej mojego zamowienia
Na rozmowie wszystko ok. Przy wypłacie zaczyna sie problem. odradzam
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Przedsiębiorstwo Sanitel Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Przedsiębiorstwo Sanitel Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 1.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Przedsiębiorstwo Sanitel Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 1, z czego 0 to opinie pozytywne, 1 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!