Czy pracownicy Home Inspiration Sp. z o.o. mają możliwość uczestnictwa w jakichś formach integracji?
Firma nierzetelna. Absolutnie świadomie podają fałszywe terminy dostaw aby złapać klienta. Później kolejne zmiany terminów ale skoro zapłaciłeś to co to im za różnica. Uwaga do wszystkich - nie dotrzymanie uzgodnionego terminu dostawy JEST podstawą do zerwania umowy.
Odradzam zakupy w tej firmie. Żałuję że przed zakupem nie przeczytałam Państwa opinii. Zakupiony stolik dojechał po 2 miesiącach - uszkodzony. Zespół Home Inspiration wmawia że towar został uszkodzony przeze mnie. Po drodze okazuje się że do reklamacji potrzebne jest pudełko na którym jest numer . Jak uszkodziliśmy pudełko towaru nie zwrócimy co jest niby ujęte w ich regulaminie. Nie spotkałam się jeszcze nigdy w życiu z takim podejściem do klienta. NIE POLECAM
Pracownicy działu sprzedaży uprzejmi i i pomocni. Zamówiłam narożnik , jeżeli chodzi o wykonanie jest niesolidne.(odpryski na obudowie skrzyni,niezabezpieczone długie śruby mocujące w pojemniku na pościel). Na zgłoszoną usterkę wykonawca narożnika przekazał Paniom ze sklepu odpowiedź "przecież tego nie widać". Nie ma możliwości bezpośredniego kontaktu z wykonawcą narożnika. Nie polecam
nierzetelna firma. Zapłaciłam gotówką 2000 za kanapę i dwa fotele, ale dopiero po zapłacie otrzymałam dowód umowy kupna sprzedaży , którego od razu nie przeczytałam. później okazało się, że termin dostawy wynosi od 20 do 60 dni. Kanapę i fotele otrzymałam dopiero po połowie stycznia. fotele były składane przez sąsiada i nie zauważyłam, że różnią się strukturą od kanapy. Zauważyłam dopiero teraz.Jednak nie ma możliwości reklamacji, ponieważ w umowie jest klauzula, że nie ma reklamacji. Nie polecam innym tej firmy.