TOWAR NA AMAZONIE ZAMOWILAM ZAPLACILAM I LEZY W ZAMOWIONYM WOZKU; NIE PUSZCZA MI GO DO AFRESATA W POLSCE PISZAC MI ZE WYSTAPIL PROBLEM I MAM INNEGO ADRESATA PODAC ALBO SOBIE SAMEJ PRZYSLAC TRANSAKCJA ZAKUPU I WYSYLKI GO DO KRAJU Z KTOREGO POCHODZI NIE FUNKCJONUJE
Witam, Proszę o pilną informację jakie warunki w firmie? Jaka płaca i atmosfera?
Każdemu mogę życzyć takiego pracodawcy. Uczciwy nie tylko do pracownika, ale także do klienta. Szczerze polecam pracę w First-Polska.
Szatkownica zepsuła się po trzykrotnym użyciu, zgłosiłam reklamację kurier zabrał ją do naprawy. Po długim czasie i moich ponagleniach zwrócono sprzęt nadal niedziałający. Ponowna reklamacja i oburzenie serwisanta, że przecież naprawiona. Obiecano mi nową szatkownicę , mija tydzień, drugi i nic. Rozkręciłam maszynę bo przecież i tak nie działała, a w środku przecięty przewód, wysłałam zdjecie do first i nic, bez odzewu.Zapłaciłam za sprzęt 3 razy użyłam, mija 2 miesiąc od kupienia i ani pieniędzy, ani szatkownicy. Jestem oburzona i nie polecam sklepu.
Szanowna Pani, nic nam nie wiadomo o zaistaniałej sytuacji. Gdyby chciała Pani to wyjaśnić zachęcamy kontakt telefoniczny lub mailowy. Ten portal chyba służy do czegoś innego niż opisywanie swoich doświadczeń z serwisem
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w First Polska z Ograniczoną Odpowiedzialnością?
Zobacz opinie na temat firmy First Polska z Ograniczoną Odpowiedzialnością tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 1.