Czy w firmie Columbus Coffee Sp. z o.o. są regularne szkolenia pracownicze?
Nie polecam. Umowa zlecenie, brak możliwości awansu, podwyżki. Wypłata z 2020 roku do dnia dzisiejszego nie została wypłacona. Brak jakichkolwiek informacji oraz kontaktu ze strony spółki. Praca za najniższą krajową - na zmianie robisz wszystko (stoisz na kasie, robisz napoje, jedzenie, sprzątasz, stoisz na zmywaku, podajesz zamówienia do stołu, rozliczasz kasę). Ucinanie godzin notoryczne, wszystko tylko żeby zaoszczędzić na pracowniku. Sprzęty niesprawne, które często musieli sami naprawiać pracownicy. Nie polecam - ani przyszłym pracownikom ani klientom!
Prezesi zalegają z wypłatą 4 miesiące, wcześniej notorycznie spóźnianie się z wypłatą, wynagrodzenia na raty, kierowników więcej niż pracowników, koszty cięte na każdym kroku. Brak szacunku do kogokolwiek, zbywanie mailami, nieodpowiadanie na wezwania do zapłaty, KATEGORYCZNIE NIE POLECAM, zarówno przyszłym pracownikom jak i gościom, niska jakość jedzenia, popsute sprzęty, cięte koszty sprzątania. Jeszcze raz nie polecam
Potwierdzam wszystkie negatywne opinie. Osoba na stanowisku "managera" jedyne co potrafi to napisać e-mail'a. Szef i cała reszta ludzi, którzy tym rządzą nie wypłacają pieniędzy i nie odbierają telefonów. Miejsce totalnie zadłużone przy upominaniu się o wypłatę ciągle słyszałyśmy odpowiedzi, że mają ważniejsze wydatki. Na wypłatę czekam juz 5 miesięcy i od tamtej pory nikt nawet nie odpisuje na wiadomości. Ucinanie godzin to norma. Jedna osoba na zmianie zeby tylko jak najbardziej zaoszczędzić.Nie polecam tego miejsca najgorszemu wrogowi. Nie polecam również tego miejsca klientom ponieważ wiem jak jak to wszystko wygląda od kuchni.
Jestem byłym pracownikiem CC i jedynie co mogę powiedzieć to NIE POLECAM. pracodawca spóźnia się w wypłata nagminnie, a za ostani miesiąc pracy nikt nie dostał wypłaty, nie obierają telefonów i nie odpisują. Nie ma z nimi żadnego kontaktu. Osoby pracujące na wyższych stanowiskach są niekompetentne, nie potrafią odpowiedzieć na postawowe pytania.
Wynagrodzenie na czas? Zapomnij! Nie odbieranie telefonu przez pracodawcę? Notoryczna sprawa. Zwalanie odpowiedzialności na wszystkich dookoła. Każdy jest winien tylko nie prezes tej wspaniałej firmy. Nie polecam!
Wypłata? Zapomnij! Czekam na wypłatę już pd października. Pracodawca nie odbiera telefonu, nie odpisuje na e-maile. Inni pracownicy dostali pół wypłaty, inni całość, a jeszcze inni nie dostali jej wcale! Śmiech na sali, cyrk na kółkach. TY jako pracownik musisz spełniać wszystkie warunki umowy inaczej jesteś obciążony karą w wysokości 1000zł, a pracodawca ma do 10 każdego miesiąca wypłacić wynagrodzenie i jak go nie wypłaca nie ponosi żadnej odpowiedzialności. Pracodawca nie liczy się z pracownikami! NIE POLECAM!
Jak długo pracowałaś w Columbus Coffee i dlaczego zdecydowałaś się odejść? Co należy do zadań pracowników w tej firmie, jak są ich obowiązki? Mam nadzieję że niedługo mi odpowiesz, daj znać koniecznie.
Odeszłam po kolejnej sytuacji braku wypłaty. Wcześniej zdarzały się notoryczne spóźnienia w przelewach. Wszystko opisałam w swojej opinii poniżej
A ma się chociaż zniżki na kawę jako prscownik?
Nic! Dozwolone dwie kawy w ciągu zmiany. Jedzenie trzeba mieć swoje lub można sobie kupić ZA PEŁNĄ CENĘ coś z witryny.
Również odradzam jakąkolwiek współpracę z Columbus Coffee! Panowie właściciele nie szanują swoich pracowników W OGÓLE. Rozumiem, że pandemia, że każdy ma problemy finansowe, ale wypłata swoim pracownikom pensji to PODSTAWOWY OBOWIĄZEK pracodawcy! od marca do października non stop spóźnienia z wypłatą na każdym stanowisku - od baristy po managera kawiarni. Wspomnę, że przed całą sytuacją z koronawirusem również zdarzały się spóźnienia do 3 dni. Zasłaniają się przy tym, że mają oni bardzo duże koszty miesięczne. Każdy posiada koszty miesięczne! Każdy ma comiesięczne zobowiązania - mieszkanie, rachunki czy jedzenie. Niektórzy pracownicy musieli zrezygnować ze swoich wynajmowanych pokoi czy mieszkania, bo nie mieli możliwości opłacenia czynszu! Wymagają od nas oszczędności, sami ich nie posiadając. Specjalnie wstrzymują wypłaty do ostatniej chwili, aby nie ponosić konsekwencji prawnych czyli spóżnienie z pensjami do 30 dni - Z PREMEDYTACJĄ. Nigdy w życiu nie zostałam w taki sposób potraktowana przez żadnego pracowdawcę wcześniej. W przerwie pandemicznej, w czerwcu po otwarciu gastronomii, zaproponowano mi na przejście na B2B. Dobrze, że się nie zgodziłam, bo zostałabym z nieopłaconymi fakturami. Przed pandemią oczywiście maksymalne oszczędności i to na klientach! Używanie produktów niskiej jakości np. szynki z zawartością mięsa 65%. Najgorsze i najtańsze (usunięte przez administratora) Zakaz dla managerów, aby zamówić coś lepszego. U mnie w kawiarni próbowano wprowadzić produkt z mrożonym sadzonym jajkiem! Na szczęście mój kierownik się na to nie zgodził. Braki w sprzęcie, bar w ogóle nie dostosowany dla baristów! Barista robi wszystko - od bycia kucharzem, kelnerem, kasjerem po sprzątanie. omijajcie to miejsce szerokim łukiem!
odradzam aplikowanie na jakiekolwiek stanowisko w tej firmie
Hej! Napiszesz co tak niemiłego spotkało Cię ze strony Columbus Coffee, że odradzasz tak stanowczo pracę tutaj? Jeżeli opiszesz swoją historię, to będzie to bardzo pomocne. Mam nadzieję, że jeszcze się na to zdecydujesz.
nie informują o wynikach rozmów rekrutacyjnych. Szkoda czasu
Pracowałem w tej firmie kilka miesięcy więc mogę śmiało wypowiedzieć się na jej temat. Praca sama w sobie nie jest ciężka ale bardzo słabo płatna 11,70 zł na rękę. ŻADNYCH PREMII ANI MOŻLIWOŚĆI AWANSU! Ewentualnie na ,,kierownika" który miał 1 zł więcej - śmiech na sali. Brak kierowników zmiany osób które ogarniały by cały lokal, każdy był od wszystkiego. Za najniższą krajową jest się baristą, kelnerem, sprzątającą osobą, rozkładającym dostawy itp. Ciągłe audyty żadnych dodatków jeżeli były zdane. Marna umowa zlecenie, grafik faktycznie był elastyczny, zatrudniani byli tylko sami studenci. Atmosfera w pracy zazwyczaj była pozytywna, nadgodziny były płatne jak normalne godziny pracy. Napiwki dzielone z kuchnią i przez wszystkich pracowników. Brak zasad BHP ani higieny, zepsute jedzenie potrafiło leżeć w lodówkach a jedzenie przeterminowane było sprzedawane. Nie polecam najgorsza praca jaka mogła mi się przytrafić.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Columbus Coffee Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Columbus Coffee Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 7.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Columbus Coffee Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 7, z czego 0 to opinie pozytywne, 7 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!