Złe naprawy nieterminowe wmawianie klientom rzeczy które nie miały miejsca nie uwzględnianie gwarancji
Bardzo jestem niezadowolona z Pana Artura z serwisu instalacji solarnych który usterka która nawet nie wyświetliła się na panelu tylko przez to że nie było ciepłej wody zgłoszona indywidualnie i przez Urząd Gminy po dwóch tygodniach łaskawie zjawił się i stwierdził iż żle użytkuje instalacje przez mały pobór wody i nie że nie nastawiam sama programatora. Instalacja nie jest moją własnością tylko Gminy jest na gwarancji jeszcze przez trzy lata . Problem występuje cały czas od jej zainstalowania pare razy w roku. Projektem instalacji była odpowiedzialna Gmina.Pobór wody jest cały czas jednakowy.Budynek mieszkalny całorocznie Kąpanie, zmywanie bez zmywarki itd. Firma jedno osobowo przez p. Artura stwierdza że to moja wina i naprawa tz. odpowietrzeniem w wysokości 435 zł \netto\ obciąża mnie .Jestem rozczarowana rozgoryczona i chyba czegoś tu nie rozumiem Bardzo proszę o pomoc prawną i pokierowanie mnie do instytucji żeby nigdy taka sytuacja nikogo nie spotkała. Nadmieniam że Pan Artur był bardzo zadowolony iż firmę wzbogacił takie odniosłam wrażenie ironiczne uśmiechy itp.
Arogancki i beznadziejny serwis. Fachowcy bez podstawowej wiedzy. Nie polecam.
serwis jest beznadziejny nie dotrzymuje terminu,nie można się odwołać aby przyjechali do awarii.Telefon wiecznie jest zajęty są trudności żeby się dodzwonić i coś załatwić.
Witam, jeśli to inwestycja gminna usterki należy zgłaszać przez urząd lub stronę www.sungrant.pl zakładka serwis. W razie dalszy problemów prosimy o kontakt na biuro@sungrant.pl