Od 2018r. Michał Łasiewicki świadczy odpłatnie usługi na rzecz spółki - producenta maszyn przemysłowych. Realizuje niezwykle szeroki, wymagający wszechstronnej wiedzy teoretycznej i wieloletniej praktyki, zakres obowiązków, od dyrektora finansowego począwszy, poprzez HR (zarządzanie polityką kadrową, nadzór nad prawidłowością dokumentacji pracowniczej) i płace, obsługę firmowych rachunków bankowych, kredyty i gwarancje bankowe, aż po zarządzanie wszelkimi sprawami z zakresu IT - zakupy sprzętu, przyznawanie dostępów, zabezpieczenia, serwery, poczta firmowa, administracja wszelkimi programami i licencjami, zakupionymi na potrzeby i użytek spółki WELD. Brzmi to ambitnie i mogłoby zachęcać do współpracy, gdyby nie praktyka i rzeczywistość. Otóż spółka, pod auspicjami dyrektora finansowego, funkcjonuje bez budżetu, jakichkolwiek planów finansowych, strategii, planów sprzedaży, budżetów realizowanych projektów, raportów i sprawozdań, polityki zakupowej itd. a dodatkowo spółka zalega z wynagrodzeniami dla pracowników za ostatnie trzy miesiące (10, 11 12.2022). Dokumentacja kadrowa to kompletny chaos, bez szkoleń BHP, aktualnych badań, a stan teczek pracowniczych prezentuje się tak, że nie zostały okazane w trakcie kontroli PIP, ze względu na na ich wątpliwą jakość. Wszystkie bieżące działania dotyczą "szukania" pieniędzy i takiego "zarządzania" zobowiązaniami, aby klientom, kontrahentom, dostawcom i pracownikom uniemożliwić lub przynajmniej utrudnić/odwlec w czasie zgłoszenie upadłości spółki z powodu jej faktycznej niewypłacalności. To nie zarządzanie tylko rzeźba...
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w DGM Michał Łasiewicki?
Zobacz opinie na temat firmy DGM Michał Łasiewicki tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 1.