Punkt z regulaminu firmy Saltador: 12. Jeżeli zgłoszenie niezgodności towaru nastąpi w ciągu 10 dni od momentu zakupu, Klient ma prawo żądać wymiany produktu na nowy w trybie przyspieszonym. Tryb przyspieszony dotyczy tylko określonej grupy produktów. Jeżeli niezgodność zostanie uznana, a reklamowany towar będzie dostępny, nowy towar zostanie wysłany w ciągu kilku dni roboczych od dostarczenia niezgodnego towaru do sklepu. Jeżeli nie będzie to możliwe sklep zaproponuje nabywcy zwrot równowartości ceny produktu lub zaproponuje inny dostępny w sklepie towar o podobnych parametrach. Zgłoszona została niezgodność towaru z zamówieniem, niestety Pan Marcin Skoczek przyjmując reklamację i obiecując wysłanie zamawianego towaru, całkowicie sprawę olał i od 3 miesięcy nie możemy doprosić się o przysłanie towaru zgodnego z zamówieniem, o zwrocie "równowartości ceny produktu" nawet nie wspominając. Pieniądze Pan Marcin dostał zaraz po wystawieniu faktury i od momentu zgłoszenia reklamacji (towar niezgodny z zamówieniem - wielkość brodzika nie odpowiada wielkości zamawianej jednej ścianki bocznej, a ponad to wysokość ścianki bocznej i drzwi kabiny różni się o 10 cm) Pan Marcin przestał odbierać telefony i nawet nie starał się w jakikolwiek sposób rozwiązać tego problemu. Odradzam współpracę w tą firmą, ponieważ przy jakimkolwiek problemie klient jest traktowany jak wróg, a Pan Marcin "zamiata sprawę pod dywan" nie odbierając telefonu i mimo obietnic nie oddzwania. Sprawa stała się po prostu żenująca, a Pan Marcin okazał się nieodpowiedzialny. Jedno wielkie oszustwo!
Opinie o Marcin Skoczek Saltador w Łódź
Poniżej znajdziesz opinie obecnych oraz byłych pracowników o firmie Marcin Skoczek Saltador. Znajdziesz poniżej też opinie kandydatów do zatrudnienia w Marcin Skoczek Saltador na temat rozmowy kwalifikacyjnej.
Branże: Sprzedaż drewna, materiałów budowlanych i sanitarnych