Źle postawiona diagnoza... Niestety... , mama lata leczyła się na jaskrę. Inny lekarz na podstawie wielu badań zupełnie wykluczył chorobę. Nie dziwię się temu, bo na wizytę do okulisty na dany dzień jest rejestrowanych mnóstwo pacjentów i ciężko jest poświęcić każdemu tyle czasu ile trzeba by móc postawić dobrą diagnozę.
Po pojawieniu sie na wskazanej przez rejestracje telefoniczna na 13.00 wizycie, otrzymalam informacje od pani w rejestracji, iz umowiona bylam na 12.10, a od pani doktor iz na 12.20.( co bylo nieprawda)ani doktor odmowila przyjecia wymiotujacego Dziecka z 40 stopniowa goraczka twierdzac, ze "spieszy sie do drugiej pracy"... Natomiast inna pani doktor mala juz komplet ( dzwonilam o godz.7.20 rano!) Kilka lat temu pani doktor odmowila przyjecia mojego Dziecka z rotaworusem.Dziecko wyladowalo w szpitalu, w ktorym owa pani doktor dyzurowala...nawet nie zamienila ze mna slowa...brak slow
Twoje niezadowolenie jest zrozumiałe, ale - jak już wcześniej pisałem - na forum Gowork.pl przyszli pracownicy szukają opinii o warunkach pracy, a nie wypowiedzi klientów przychodni. Nie znalazłem żadnych ofert pracy w firmie REMEDIUM. Czy ktoś z pracowników firmy mógłby napisać kilka słów na temat rekrutacji? Zachęcam Was do tego.
A zrozumiałe jest to że okulistyka traktuje mnie jak śmiecia a na woj polskiego do rany przyłoż jak ma chumorek spóźnia się parę godz do roboty i to ma być ok rejstracie macie do (usunięte przez administratora) jedynie co to macie (usunięte przez administratora) go laryngologa
@anonymous, piszesz jako klient przychodni. To forum nie służy tego typu opiniom. Jest to miejsce na informacje z punku widzenia pracownika na temat warunków zatrudnienia i obecnych rekrutacji. Czy ten wątek odwiedzają aktualni pracownicy przychodni? Czy ktoś z Was mógłby napisać jak przebiega rekrutacja do firmy i jakich kwalifikacji wymaga pracodawca od pracownika? Lekarze jakiego rodzaju specjalności są poszukiwani? Czy są wolne miejsca pracy dla osób pracujących w administracji przychodni? Zachęcam Was do dodania opinii.
Jeden wielki balagan,kolejki ogromne a panie z rejestracji to już w ogóle porazka-niemile,opryskliwe,niegrzeczne i niekompetentne.Na wizytę do okulisty z dzieckiem czekałam 2 mc po czym okazało się,że jej na dany termin nie zapisały a oczy 5 dni zakrapiane...WSTYD!!!
zapewniam ze rejestracja jest w porzadku-sprawszcie np w Gliwicach to zobaczycie jak jest
Szkoda, że na forum dla pracowników piszą tylko pacjenci. Skargi składa się do dyrekcji a nie na forum.
Do okulisty czekałam ponad dwa miesiące i jak doszło do mojego terminu w sierpniu to była porażka.Pani doktor się spóżniła ponad pół godziny to jeszcze bez kolejki weszła pani z rejestracji,która była w pracy a nie przyszła z domu.Siedziała tam więcej jak pół godziny,pacjentów przyszło masa.Ja siedząc od dziewiątej miałam dalszy numerek i jeszcze po godz dziesiątej nie był żaden pacjent przyjęty.Więc poszłam sobie ustalić następny termin to mi powiedziano,że dopiero na listopad jest to szczyt bezczelności ze strony lekarzy do pacjentów.Masz czekać i się nic nie odzywać.Czemu nie ma na spóżnalskich lekarzy żadnych konsekwencji,ponieważ jest to nagminne.A ta pani z recepcji była w pracy ,a do lekarza powinna iść po pracy.Dodzwonić się do tej przychodni graniczy z cudem i z uprzejmością tych niektórych pań to żenada.Pacjent jest tam za nic.
Zrozumiałe jest, że ślady naszego niezadowolenia chcemy zostawiać wszędzie, ale wtedy może się okazać, że nie trafią one do adresata. Tak może się zdarzyć z krytycznymi uwagami pod kątem opieki lekarskiej świadczonej przez REMEDIUM. Wynika to z tego, że przeznaczeniem tego forum jest wymiana informacji, opinii i komentarzy na temat pracodawców i warunków, jakie stwarzają dla swoich pracowników. Zatem tego rodzaju informacje są tutaj poszukiwane przez osoby chcące zatrudnić się w danej firmie. Dlatego uwagi konsumenckie powinniście kierować na miejscu do REMEDIUM.
@Cezary, niestety, jeżeli chodzi o informacje na stronie internetowej REMEDIUM, to nie ma żadnej wzmianki o rekrutacji, ale być może któraś z osób zatrudnionych w tej firmie, wie coś więcej i podzieli się tą wiedzą z użytkownikami tego forum.
Podpowiedzcie czy firma potrzebuje pracowników?
Czy jest jakiś powód, że od dawna nikt nie pisze?
Witam. Od powstania przychodni, ja i moja rodzina, jesteśmy pacjentami tej przychodni i jestem bardzo zdegustowana niektórymi komentarzami. Korzystaliśmy z opieki prawie wszystkich lekarzy i specjalistów, nigdy, powtarzam nigdy nie mieliśmy problemów. Faktem jest,że dodzwonić się to jak trafić szóstkę w totolotka ale to chyba jeden mankament. Panie w recepcji, jak to kobiety, też mają zły dzień ale nie jest to regułą. I co z tego wynika,że nie tylko recepcja ma złe dni ale niektórzy pacjenci też:) Pozdrawiam.
Pani w recepcji niemila ,z glosu mloda,Mania wyzszosci.Ostatni raz bylem w tej przychodni.
Traktownie ludzi w Remedium jest gorsze niż można sobie wyobrazić.... Panie z recepcji nie miłe i olewają swoje obowiązki, można czekać sobie przy rejestracji nawet 20 minut dopóki nie skończą plotkować a jak zwróci im się uwagę z wielkim oburzeniem każą czekać ;) Nie mówiąc o tym że dodzwonić się nie da bo albo przerwa to odłożą telefon albo coś TRAGEDIA
Nie rozumiem kompletnie tych negatywnych opinii.Korzystam co prawdatylko z Remedium w Pskowicach,jednak wrazenia mam z goła odmienne.Zawsze potrafie sie dodzwonic zs pierwszym razem.Przepisuje tez leki u Pan w recepcji i zawsze sa tak jak sie umawiamy,zazwyczaj na nastepny dzien wieczorem.Chodze do dr Oli Stawińskiej i to jest dusza człowiek,lekarz z powołaniem i wiedzą.Podsumowujac to chyba ludzie lubia sobie anonimowo pohejtować w sieci
w sprawie w remedium w toszku.to skandal żeby nie szlo się dostać do lekarza pierwszego kontaktu i to z dzieckiem.poszlam je dziś zarejestrować osobiście bo oczywiście dodzwonić się nie idzie.a pani w recepcji mowi ze wolny termin dopiero na jutro pod wieczor.a co tam ze dziecko krtaniowo kaszle i się dusi.syn na taki kaszel zawsze dostaje zastrzyk,no ale coz odprawiono mnie z kwitkiem i dziecko musi się meczyc do jutra.szok.
Witam Panie ktore siedza w rejestracjii sa tam chyba za kare, dzis odeslano mnie do domu z dzieckiem z goraczka I silnym kaszlem, poniewaz nie bylo miejsca a byla godzina 9:30 i powiedziano mi ze mam sobie przyjechac na dyzur o 18,to sa jakies kpiny zeby potraktowac tak chore dziecko,mam nadzieje ze szefostwo zrobi z tym porzadek.Placimy ubezpieczenia I jeszcze jestesmy tak traktowani ale to tylko w naszej Polsce tak jest- jakas porazka!!!
a gdybyś przyszła na dyżur to łaskawa Pani Magdalena Piontek która mija się z powołaniem i wykonuje swoją prace za KARE CHYBA powiedziała by Ci ze trzeba było przyjść z dzieckiem rano jak był pediatra !!!! zbadać dziecko z łaska i rzucić jak psu tak jak to zrobiła mi zalecenia bez słowa a jak spytałam jak i co to uniosła się że wszystko mam na kalce zapisane gdybym nie zdarzyła dziecka rozebrać odwróciła bym się na pięcie i wyszła i jeszcze przeprosiła że śmiem przeszkadzać P.Piontek w pracy , a była to zemsta z jej strony gdyż nie wytrzymałam i powiedziałam na głos że mogła by już nas przyjąć było około 21 poprzednia pacjentka wyszła i minęło dobre 10 min. Remedium to jest jedna wielka kpina dodzwonić się nie da panie w rejestracji siedzą jak za kare wiecznie nie miłe z łaska obsługują najwięcej maja do powiedzenia plotkując miedzy sobą po raz kolejny jestem rozczarowana i moja noga więcej tam nie postanie.
W kwestii dodzwonienia się do rejestracji...rzecz prawie niewykonalna.Najsłabsze ogniwo tej przychodni to rejestracja,istny koszmar!Nawet odbierając receptę paniom nie chce się się odszukac recepty tylko " nie ma",proszę przyjść jutro.Po czasie okazuje się że recepta lezy w innym miejscu rejestracji od dwóch dni.
Szefostwo przychodni powinno zrobić porządek z paniami z rejestracji... Pracują tam chyba za karę! Z większym chamstwem to ja się jeszcze nie spotkałam.
Wszystko ok gdyby dało się tam w ogóle dodzwonić. Mówi mi że jestem pierwsza w kolejce no ok to czekam jest sygnał wszystko ok a po jakimś czasie się wyłącza, dzwonię za chwilę a tam odłożona słuchawka. To nie pierwsza taka sytuacja.
generalnie dobrze zorganizowana przychodnia , ale problem jest z okulistką Panią Zwiorek która przyjmuje pacjentów jak chce , tzn.mąż mając wizytę z 3 letnim dzieckiem na godz. 15;30 po dosłownie 3 godzinach czekania nie został przyjęty i zrezygnował z wizyty. Było sześciu pacjentów przed nim więc to nie stanowiło problemu ale w międzyczasie przychodzili inni którzy byli wzywani przez Panią Doktor. Oberwało się niczemu winnej pani w recepcji która twierdziła że nie ma na to wpływu. Rodzice którzy też czekali dłużej mówili że tak właśnie to wygląda i chyba zależy od szczęścia. Jaki to człowiek który każe jednym czekać długo innym po pół godziny. ? Zwłaszcza że chodzi o dzieci. Na pewno nie skorzystamy z usług tej Pani ze względu na ten fakt.
Jestem pacjentem Remedium i znam pana Awramienko fajny człowiek, ale powinien coś zrobić z tą grubą rudą panią z recepcji bo jest bardzo nie miła dla jego pacjentów... Miałem z nią awanture dnia 09.06.2016 o godz. 17:40.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w REMEDIUM?
Zobacz opinie na temat firmy REMEDIUM tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 1.