najgorsza firma serwisowa jaką widziałem brak podstawowej wiedzy o tym co robią jedyne co umieją to kasować za konserwację.,wymiana dyszy co rok i wkladu filtra oleju,nic po za tym.tandeta do potęgi entej
Prawda co piszą, ktoś powinien złożyć skargę do producenta. To źle świadczy o producencie jak i o autoryzowanych serwisach. Koszty jakie poniosłem z wymianą części i pół godziny robocizny to był dla mnie nie mały wydatek. A rozmowa z ponurym serwisantem jeszcze mnie dobiła. Nie polecam!
Miałem okazję skorzystać z usług tej firmy i nie polecam. Naciągają klientów, kasują za części 4-krotnie niż na stronie producenta. Pracownik okazał się pomocny a właściciel bardzo nie miły, uważa swoją firmę za profesjonalną, a do tego jeszcze daleko. Na rynku jest wiele tańszych firm i również autoryzowanych.
Pani Agnieszko, cześci u producenta okazało się że są tańsze czterokrotnie, a robocizna swoją drogą - za godzinę jak za zboże!!! Nie skorzystam więcej z usług tej firmy.
korzystam z usług ok. 10 lat. na razie nie mam zastrzeżeń
Czy firma poszukuje aktualnie pracowników? Jak wyglądają zarobki i godziny pracy?
Jeśli rozważasz pomysł podjęcia tam pracy to musisz wiedzieć że do obowiązków serwisantów należy również koszenie trawnika, remonty biura, niekończąca się opowieść związana z remanentem magazynu i wiele jeszcze innych śmiesznych zajęć zupełnie nie związanych z tym do czego planujesz się zatrudnić. Szkolenia ? oczywiście tak "JEDNO" dotyczy ono cennika byś wiedział jak masz liczyć usługi u klienta, Generalnie nie nastawiaj się na szkolenia z obsługi kotłów z tego co by ci się przydało do wykonywania codziennej pracy bo to się w tej firmie nie dzieje. Co do zarobków - pomysł który sobie wymyślił właściciel wygląda tak że zaproponują Ci płace podstawą a reszta to "Premia Uznaniowa" :) Jak będziesz na okrągło w pracy, albo jak już będziesz mieszkał w pracy ( a taki moment nastąpi szybciej nim się spodziewasz ) i przyjdzie ci do głowy pomysł by się zapytać o kasę, podwyżkę to dowiesz się że jest mało zleceń, że firma nie zarabia a ma mnóstwo kosztów etz........................ Generalnie jeśli zamierzasz podjąć tam prace to musisz przywyknąć do huśtawki nastrojów, musisz się mega uodpornić na jazgot gwiazdy biura (BULDOG ANGIELSKI ) która jest mega fałszywa i ................, ze wszystkim lata do szefostwa a czego nie dosłyszy tym bardziej nie rozumie to kreuje odpowiednie afery i sensacje. Jeśli nie przeszkadza Ci fakt że w 5 osobowej firmie ( BULDOG ANGIELSKI nie liczony ) w ciągu roku przewinęło się jedenaście osób - To próbuj. Powodzenia
Potwierdzam poprzednie wpisy . Firma (usunięte przez administratora)klientów!!! Rośnie cena części zamiennych oraz doliczają jakieś wcześniej nieustalane koszty za dodatkowe godziny pracy o czym nikt przed zleceniem nie wspomina !!! Proponuję wszystkim którzy czują się (usunięte przez administratora) pisać skargi do firm na rzecz których proinserv pracuje (np. de dietrich)
Moim zdaniem bardzo dobry pracodawca. Świetne Zaplecze - nowe auta służbowe, w pełni wyposażone ze świetnymi narzędziami bardzo dobrej jakości, fajne biuro w którym niczego nie brakuje. Dobra atmosfera w firmie, pełen pakiet medyczny, wszystko czego potrzebuje pracownik jest! A zarobki? Na tyle ile sobie zapracujesz tyle masz ;) umowa o prace jest od samego początku wiec moim zdaniem naprawdę godny polecenia pracodawca! Polecam!
Szkoda, że nie przeczytałam opinii na temat firmy Proinserv zanim skorzystałam z ich usługi. Firma poleca się jako autoryzowany serwis fabryczny producenta piecy gazowych De Dietrich działający szybko i na tym kończą się jej wirtualne atuty. Dalsza część i przebieg kontaktu wprowadziła mnie w wielkie osłupienie. Po pierwsze pani Iwona, reprezentująca firmę w kontaktach z klientem, nieuprzejma i opryskliwa, traktująca klienta jak potencjalnego (usunięte przez administratora), podczas gdy sama nie dopełniła zobowiązania ze swojej strony, nie wysłała faktury za usługę serwisową. Po drugie pan Jakub - serwisant, poproszony o kontakt w sprawie pieca, już po "usłudze serwisowej", nie odezwał się mimo dwukrotnej prośby telefonicznej, gdyż problem z NOWYM piecem nadal nie został rozwiązany. No i wreszcie sam koszt kilkunastominutowej usługi, polegający na wyłączeniu pieca z gniazdka - 317 pln! Z problemem niedziałającego poprawnie pieca zostałam sama. Wielkie rozczarowanie i poczucie, że zostało się naciągniętym. Panie Piotrze Markiewiczu!Proinserv! JAK TAK MOŻNA?!
Najgorsza i najdroższa firma we Wrocławiu. Padł mi zawór aby go zamontować u mnie musieli pobrać zaliczkę aby go zamówić za granicą. Trwało to 3 tygodnie. Po trzech tygodniach przyjechał serwisant, zamontował zawór i mnie zatkało. Przeplacilem u nich 10 krotnie więcej aniżeli cena rynkowa zaworu. Zawór dostępny też w Polsce wszędzie jak bochenek chleba a oni mi ścieme wtykali że tylko zagranicą. Praca trwała 15 minut a mnie skasowali jak za nowy piec. Nie polecam.Praca 15 minut kosztuje u nich 800 PLN. 3 śruby i 3 nakrętki. Nie polecam. Jedno wielkie dziadostwo. Nie czują się winni.(usunięte przez administratora)
Naciągają klientów na sporą kasę. Potrafią sprzedać towar drożej o 9x niżeli jego wartość rynkowa. Nie mówią klientowi co kupuje a potem konsternacja że to co sprzedali można kupić lokalnie na grosze. Nie polecam wyłudzają kasę, okradają klientów. Uslugi na poziomie zero.
Beznadziejny pracodawca, nie ma zaplecza socjalnego ani perspektyw na przyszłość.