Czy w Firma Handlowo-Usługowa Kaktus Zbigniew Kantarowski odbywają się wewnętrzne rekrutacje?
Dzień dobry, w naszej firmie nie ma szczebli kariery, po których można się piąć (awansować na wyższe stanowisko). Z tego względu rekrutacja wewnętrzna nie jest możliwa. W sezonie przydzielane są premie z racji zwiększonej ilości pracy. Jej wysokość zależy od stopnia zaangażowania konkretnego pracownika.
dzień dobry, czyli nadgodziny nieczęsto się w firmie zdarzały dalej tak jest? Chciałam się dowiedzieć jakie obecnie stanowiska dla kobiet byłyby tu dostępne i na jakich warunkach praca miałaby się na nich odbywać. wracając do nadgodzin skoro są oddawane to jest tu jakiś inny sposób, żeby móc sobie dorobić więcej niż ponad podstawę?
Dzień dobry, Od stycznia będziemy poszukiwać osób chętnych na stanowisko ekspedient sprzedawca. Praca w pełnym wymiarze godzin na warunkach umowy o pracę. Jeśli jest Pani zainteresowana zapraszam do złożenia CV w naszej placówce. Pozdrawiam
W jaki sposób rozwiązany jest problem nadgodzin w firmie Firma Handlowo-Usługowa Kaktus Zbigniew Kantarowski? Są one dodatkowo płatne czy może jest możliwość odbioru godzin?
Nadgodziny (jeśli już jakieś się zdarzają) w większości przypadków są oddawane w wolnym. Pozdrawiam
Jeśli ktoś pracuje w firmie bo lubi taką pracę to z pewnością nie będzie narzekał. Fajni ludzi i niezłe zarobki co więcej chcieć?
Bardziej angielski biznesowy czy potoczny, podczas rozmowy w Firma Handlowo-Usługowa Kaktus Zbigniew Kantarowski?
Ile jest etapów w procesie rekrutacji w Firma Handlowo-Usługowa Kaktus Zbigniew Kantarowski? Jak długo trzeba czekać na ostateczną decyzję?
Dzien dobry. Oddzwaniamy tylko do osób, ktorymi jesteśmy zainteresowani. Zazwyczaj caly proces zamyka sie w 2-3 tygodniach.
Fakt jest taki, że osługa mizerna i nieuprzejma - tak jakby wszyscy pracowali tam za karę. Sprzęt wciśnięty bez jakichkolwiek wskazówek na temat obsług i konserwacji...nic kompletnie. Więcej informacji dowiedziałem się z internetu niż od autoryzowanego sprzedawcy. Sprzęt ok... ale sklepu nie polecam.
"Sprzęt wyciśnięty? Szanowny Panie... u nas nikt nikomu niczego nie wciska. Nie przypominam sobie abym kiedykolwiek wydała klientowi sprzęt bez informacji na temat jego użycia. "Jakby wszyscy pracowali za kare"? Mili Państwo my też jesteśmy tylko ludźmi, a w naszej branży wszystko spada na raz. Sezon trwa doslownie kilka miesięcy i caly nasz personel pracuje wtedy na najwyższych obrotach. Nic w tym dziwnego, że czasami ma dość.
Firma charakteryzuje się tym, że kosiarka przyniesione do nich w celu naprawy i serwisu po sezonie, została po wykonaniu usługi oddawana klientowi w stanie brudnym, nie oczyszczonym z piasku i trawy po sezonie letnim. Za taki stan musiałem zapłacić duże pieniądze serwisowe a właściciel bezczelnie pyskował, że jak mi się nie podoba to mogę nie przychodzić. Zdjęcia sprzętu jakie zrobiłem przy odbiorze posiadam do wglądu dla każdego kto pragnie je obejrzeć. Ogólnie żenada podczas rozmowy z bezczelnym właścicielem.
"kosiarka przyniesiona do nich w celu naprawy i serwisu po sezonie" ... Szanowny Kliencie. Nasz serwis zajmuje się naprawą sprzętów nie ich czyszczeniem. Zapłacił Pan pieniążki za to aby sprzęt działał - jeśli nie było w tym temacie reklamacji rozumiem że tak też było. Czyszczenie sprzętów leży w gestii użytkownika. Pozdrawiam Serdecznie