Korzystałam z usług gwarancyjnych z powodu awarii szczoteczki sonicznej. W związku z niemożnością naprawy pan zamówił dla mnie nową głowicę. Nie musiałam jechać do serwisu, bo przesyłka dotarła na mój adres domowy. Widać trafiłam na nietrafiony model, bo po niespełna roku sprzęt zepsuł się ponownie. Kiedy zadzwoniłam pan od razu wiedział o co chodzi. Tym razem dostałam w ramach gwarancji nowszy model. Doceniam za podejście do klienta i sprawną obsługę. Serdecznie polecam to miejsce.
Rewelacyjne podejście do klienta i jakość usługi. Miałem problem z głowicą golarki Philips 9000, która uszkodziła się w czasie podróży. Byłem nastawiony na jej wymianę, czyli koszt około 200 zł. Serwisant z własnej inicjatywy stwierdził, że może coś da się z tym zrobić. Usługa została wykonana na miejscu mniej więcej w pół godziny. Kosztował mnie to tylko 50,00 zł. KAŻDEMU BĘDĘ POLECAŁ TEN SERWIS. Od bardzo dawna nie spotkałem się już z tak profesjonalnym i życzliwym podejściem do klienta. REWELACJA:-)
No i super, że uzyskałeś pomoc. Spory upust z 200 zł. Dzięki za polecenie. A co konkretnie było w niej uszkodzone?
Z opisów to trochę wygląda, jakby firma się nie wyrabiała z naprawami. Czy szukają serwisantów? Jak to płacowo wygląda, dobrze jak na Bydgoszcz czy tak sobie?
TEN SERWIS TRAGEDIA. Telewizor został przekazany do naprawy, trzeba było wymienić LED. Termin naprawy byl miesiąc, ale obiecano, że zostanie wykonana jak najszybciej. Po 2 tygodniach okazało się, że dotarły niewłaściwe LED, ale nowe zostały już zamówione i trzeba było czekać jeszcze 2 tygodnie. Po kolejnych 2 tygodniach pracownicy wyjaśnili, że nie otrzymali jeszcze LED i muszą czekać (około tygodnia).. Po ponownym zadzwonieniu okazało się, że zainstalowano niewłaściwe LED i nikt niczego nie zamawiał.. Telewizor był w serwisie przez 3 tygodnie i nikt nie zamierzał go naprawiać. Gdy telewizor został zabrany i włączony w domu, na słońcu widać, że ekran (lub matryca) jest zalany i widoczne są smugi. Telewizor nie jest już wart naprawy nawet w innym centrum serwisowym. UNIKAJ TEGO CENTRUM SERWISOWEGO. PS. Zwracając telewizor, pracownicy wkłada do pudełka części z innego telewizora. Jeśli twój przedmiot zostanie naprawiony, możesz nie otrzymać pełnego zwrotu. THIS SERVISE IS A TRAGEDY. The TV was sent for repair, the LEDs had to be replaced. The repair deadline was a month, but it was promised to be done as soon as possible. After 2 weeks it turned out that the wrong LEDs arrived but new ones had already been ordered and we had to wait 2 more weeks. After another 2 weeks the staff explained that they had not received the LED yet and they had to wait (about a week) .. After calling again it turned out that the wrong LED was installed and no one was ordering anything .. The TV was in the service for 3 weeks and no one was going to get it repair. When the TV was taken and turned on at home, you can see that the screen (or matrix) is flooded and streaks are visible. The TV is no longer worth repairing even at another service center. AVOID THIS SERVICE CENTER. PS. When returning the TV, workers put parts from another TV into the box. If your item is repaired, you may not receive a full refund. Этот сервисный центр - трагедия. Сдали в ремонт телевизор, т.к. пришлось заменить светодиодные ленты. Срок ремонта был месяц, но обещали сделать в кратчайшие сроки. Через 2 недели выяснилось, что пришли не те светодиодные ленты, но новые уже заказаны и надо подождать еще 2 недели. Еще через 2 недели сотрудники объяснили, что еще не получили LED ленты и надо ждать (около недели). Прозвонив в очередной раз выяснилось, что уставлены не те светодиодные ленты и больше никто ничего не заказывал. Телевизор пролежал в сервисе 3 недели и никто не собирался его чинить. Когда телевизор забрали и включили его дома, на солнце видно, что экран (или матрица) залит и видны подтеки. Телевизор уже не стоит ремонтировать даже в другом сервисном центре. ИЗБЕГАЙТЕ ЭТОТ СЕРВИСНЫЙ ЦЕНТР. P.S. Возвращая телевозор, сотрудники сервиса вложили в коробку детали от другого телевизора. Если вашу вещь и отремонтируют в этом севисе, то вы можете получить назад не полную комплектацию.
Oddałem blendery w m-cu styczniu 2021r. w ramach naprawy gwarancyjnej i do chwili obecnej ich nie mam. Właściciel każe jedynie przysyłać e-maile to sprawdzi co się dzieje a jest wrzesień 2021r. - kontakt telefoniczny dramat. Nie polecam. Sprawa zostanie skierowana na Policję.
Beznadziejny serwis, nie polecam. Trzymali sprzęt prawie miesiąc i gdybym nie zadzwonił i nie dopytał co z naprawą, pewni tkwiłby tam dalej. Zero kompetencji i chęci współpracy, po kilku moich telefonach, bo nawet nie wiedzieli co to za sprzęt, na czym miała polegać naprawa i gdzie jest jakiś dokument przyjęcia go do zakładu, dowiedziałem się, że nie ma do mojego sprzętu caęści i mogę przyjechać go odebrać. Żenujące podejście do klienta, jeszcze raz nie polecam!