Usługi horrendalnie drogie.Poza tym mocno naciągane ceny części. Nie polecam
Dzień dobry, piszę wiadomość ku przestrodze. Otóż miałem nieprzyjemność współpracować z tym serwisem. Padło mi sprzęgło w samochodzie po czym dostarczyłem go na lawecie do Tech-Art. Wcześniej telefonicznie dopytałem jaka będzie kwota wymiany całego sprzęgła (tj. łożysko, wysprzęglik, tarcze etc) i otrzymałem informację, że koszt części wyniesie 960 zł + 500 zł robocizna. Poinformowałem, że dostarczę nową część, więc jedynie prosiłbym o "skasowanie mnie" za usługę jaką jest wymiana tej części (na wejściu otrzymałem informacje, że wobec tego iż dostarczam im swoją część koszty naprawy wzrosną, żart? - zdecydowanie NIE!). Po kilku dniach otrzymałem informację, że nowa część przeze mnie dostarczona uległa zniszczeniu podczas montażu (według Pana Tomasza przyczyna leżała po stronie producenta, który wypuścił w rynek wadliwy produkt) - jednak, gdy poinformowałem Go, że w takim razie proszę o wstrzymanie się z dalszą pracą do czasu stwierdzenia przez firmę wadliwości produktu Pan Tomasz postanowił wziąć sprawy w swoje ręce i wymienić część, którą mu dostarczyłem na nową i podliczenie mnie ponownie (zostałem postawiony przed faktem dokonanym i poinformowany o tym dzień przed odebraniem samochodu). Pierwotnie koszt naprawy miał mnie wynieść 500 zł + 100 zł geometra a docelowo wyniósł 2500 zł włączając części, które musiałem pokryć a zostały uszkodzone "niby" na skutek wady produkcyjnej - oczywiście nie dowiódł tego Pan Tomasz - może jednak obawiał się, że reklamacja nie zostanie uwzględniona. Można pomyśleć, że dałem się oszukać - być może (nie chcę nikogo osądzać - nie mam tego na celu). Ku przestrodze innych osób staram się ostrzec przed mechanikami, którzy nie informują o kosztach naprawy danej części a sami decydują się na jej wymianę. Dodam, że serwis podlega pod platformę OK. Serwis (zdecydowanie nie polecam usług, które są tam świadczone).