TES sp. z o.o.

Niwki Daleszyckie

Ocena pracodawcy 2/6

na podstawie 67 ocen.

Opinie o TES sp. z o.o.

Dbamy o każdą opinię, dlatego pracodawca nie może ich usuwać. Sprawdź, kiedy Twoja opinia łamie regulamin - więcej.

Dodaj odpowiedź

Anuluj

Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie TES sp. z o.o.

krzysiek

dlaczego wylewacie takie pomyje, nie możecie napisać normalnie???? jakie warunki pracy, wynagrodzenie, szkolenia produktowe i inne takie, to sa ważne wiadomości i o tym piszcie

były handlowiec (na szczęście były)

Optymistyczne opinie mogą pisać jedynie przypupasy albo "same właściciele". Ilość komentarzy z reguły negatywnych daje wystarczający obraz tego bagna. Jeżeli lubisz żyć w ciągłym stresie , być poniżanym, lubisz żebrać a nie handlować , bo produkt mizerny a w obliczu konkurencji jesteś "Żaden" to idealne miejsce dla Ciebie. Najlepiej idź, zobacz tylko wróć tutaj i napisz co przeżyłeś , żeby kolejny naiwniak nie marnował sobie życia. Zrobisz tym dobry uczynek.

bywalec

Witam jak tam wyglada na dziale CNC ? Jakie maszyny maja ? jak z zarobkami jako frezer cnc ? atmosfera itp

Agnes

Tam się nie pracuje i nie da się pracować w tej firmie jesteś traktowany jak śmieć czy sprzedajesz czy nie i tak każdy z zarządzających maja Cię za nic.Pracownicy sympatyczni życzliwi ludzie.Oczywiscie jak w każdej firmie zdarzają się wyjątki trzeba uwazać na pseudo kolegów przedewszystkim na takich tam hand... , na czele ktòrych stoi "Pan i władca" (ciekawe czy ćwiczy z Chodakowską ) zgubił moze z 2kg niestety jednym pisana jest uroda drugim podły charakter po trupach do Celu. Karma powraca POZDRAWIAM.

Agnes

Tam się nie pracuje i nie da się pracować w tej firmie jesteś traktowany jak śmieć czy sprzedajesz czy nie i tak każdy z zarządzających maja Cię za nic.Pracownicy sympatyczni życzliwi ludzie.Oczywiscie jak w każdej firmie zdarzają się wyjątki trzeba uwazać na pseudo kolegów przedewszystkim na takich tam hand... , na czele ktòrych stoi "Pan i władca" (ciekawe czy ćwiczy z Chodakowską ) zgubił moze z 2kg niestety jednym pisana jest uroda drugim podły charakter po trupach do Celu. Karma powraca POZDRAWIAM.

Zol(a)

Kto chce pracować to pracuje, nieudacznikom zawsze będzie źle. Leżeć i pachnieć każdy lubi nawet w pracy, ale trochę dać z siebie, to co za ciężko? Proponuję zamiast trochę się wysilić w pracy zagrać w totka, może się uda.

Vani

Ta praca to jednym słowem żal która nie ma prawa bycia, osoby jak osoby są z którymi się pogada ale konfidentow również nie brakuje, starej to nawet tajfun nie ruszy a jej tekst doprowadza do szału '' prezes będzie załamany" szkoda ze się nie zalanie jak niektóre osoby tam pracujące zawsze tylko mało i mało... Szefostwo nie ma pojęcia o potrzebach klientów... Nie polecam nawet wysłania CV a co dopiero tam podjąć pracę. Góruje brak szacunku czy wyjedzie 2 auta czy 6 to dziewczynki i tak nie sprzedały nic... Nie polecam szkoda zdrowia wszyscy są zniesmaczeni począwszy od 1 dnia pracy po rozmowy z klientami. Nigdy w życiu nawet godziny...

Klemens

Do: Eskobarpablo. Nie Krzyśku byłeś złym kierownikiem i pewnie jesteś nadal.Próba dowartościowania się przez własny wpis absolutnie nieudana. Do: innych chętnych na posadę handlowca. Polecam bo nie trzeba się przepracowywać jak pisałem wyżej ale atmosfera to już inna historia.

Eskobarpablo

Dlaczego on? Pracowałem nie długo ale uważam, że kiero nie jest zły. Dziewczyny mają niezłych klientów i dużo, tylko ileż można dzwonić po tych samych ? Bez względu na wszystko? To ludzie tworzą firmę! Jedyne co prezesom wychodzi w stosunku do pracowników jest to że wybierają fajnych ludzi. Ekipa z którą przyszło mi pracować to naprawdę fajna grupa była. Reszta jak powyżej, może gdyby prezeska ogarnęła sobie inne zajęcie byłoby lepiej?

DLACZEGO ON?

Klemens piszesz w 100% prawde. Dziewczyny sprzedają, szukają nowych klientów a pochwały od "Prezeski" i tak zbierają wielcy przedstawiciele , a dziewczyny ze i tak nic nie robią to panowie sprzedaja. A największą poraŻką jest kierownik przedstawicieli , który chodzi opowiada i podpuszcza swoich współpracowników na Pania Prezes a później króciutkimi krzywmi nóżkami leci do niej i opowiada glupoty a sam nic nie robi siedzi na facebooku w pracy i pali fajki w służbowym samochodzie.

Klemens

A ja polecam pracę jako handlowiec. Pensja bardzo dobra i na czas.Telefon,auto.Plany duże ale i tak nie trzeba wyrobić bo dziewczyny sprzedają więc nawet nie bardzo trzeba jeździć.Piszę że pojechałem i rozmawiałem a nie byłem tylko dzwoniłem,nikt nie sprawdzi a jak klient zamówi to i tak pochwała.A jak kierownik się zorientuje to pogada a i tak zatuszuje bo by miał większe problemy niż ja.

klio

Pewnie, że zawsze warto próbowąć, ale nie wydaje mi się, żeby ostatnio pokazało się jakieś ogłoszenie.

joker11156

Jak wyglądają u was zarobki?

joker11156

Jak wyglądają u was zarobki?

Krys.

Wszystkie.negatywne opinie sa jak.najbardziej prawdziwe. Firma to porazka a praca tam to codzienny stres, mobing. Wyzwiska i obrazanie pracownikow sa na porzadku dziennyn. Zeby sprzedac trzeba blagac klientow przez telefon, a tak jak wspomniano powyzej sama firma i produkt sa bardzo zle kojarzone na rynku...na szarym koncu. Nie ma juz kto.tam.pracowac, ludzie sami odchOdza albo nie chca przedluzac umow. Nabory sa ciagle, bo nie ma tu stalych pracownikow. O prowizji mozna tylko pomarzyc.Osoby zarzadzajace nie maja pojecia o zarzadzaniu zasobami ludzkimi. To oni psuja atmosfere bo pracownicy staraja sie w tym bagnie trzymac razem bo inaczej nikt by nawet tygodnia nie wytrzymal.

były pracownik

to największe ...."i tutaj z uwagi na dobre wychowanie nie napiszę" jakie świat widział . Brak szacunku do pracowników , mobbing co krok, jak pracowałem to żałuję , ze tego nie zgłosiłem , ale teraz są od tego odpowiednie narzędzia i przepisy. Żebranie u klientów na siłę wciskanie towaru uznawanego na rynku za jeden z najgorszych produktów! chcecie się zatrudnić to się zatrudnijcie a sami napiszecie identyczną opinię. Odradzam i nie poleca, są Łąki czy Izolmat tam szukajcie zatrudnienia a nie u pazernych i chciwych ludzi kompletnie nie szanujących ludzi.

frik

Toy od 7.30 do "nie wyjdziecie dopóki nie sprzedacie!!!!!"

toy
@frik 27.07.2016 19:53
Toy od 7.30 do "nie wyjdziecie dopóki nie sprzedacie!!!!!"

Hehe dobre

Vita

A zatrudniają w firmie osoby z orzeczeniem?

Toy

A w jakich godzinach pracuje biuro Dział handlowy? I jak soboty?

buhaha

do matek: a co ma piernik do wiatraka? to, że znowu są ogłoszenia to znaczy, że ZNOWU szukają do pracy. Wymienione przez Ciebie programy w ogóle nie są przydatne w tej pracy (chyba, że o innym przedsiębiorstwie się wypowiadałeś) Ze stylu wpisu widać, że komentarz został napisany przez jakąś "elokwencje" z firmy.

stara

Jedna wielka masakra!!!!!!!!!!!!!!

buhaha

Ta firma to porażka. Wydzwanianie przez 8h bez przerwy i dosłownie żebranie i upokarzanie się, żeby tylko klient wziął tą papę. Atmosfera w biurze taka, że szkoda gadać. Ciągły nadzór dwóch "Pań". Jedna niedługo się pewnie przekręci ale i tak cały czas ma manie na punkcie pieniądza, bo jej mało i mało. Z tej zgryzoty zapomniała co to znaczy kultura i zwykły szacunek do człowieka. za 1 zł potrafiłaby oczy wydrapać. Druga "nad wyraz nieinteligentna" oderwana od rzeczywistości blondi, zajmująca stanowisko z wiadomo jakich powodów. Dziewczyny w firmie różne, jedne fajne inne fałszywe do szpiku kości. Są też oczywiście "wysoko" postawione przydupaski szefostwa, a jakże, które zawsze przed przyjazdem reszty zdają raport i podpierniczają, przy czym nie mają krzty honoru przyznać się jak coś zrobią i okłamują same szefostwo. Myślą, że Boga za nogi złapały i mają się za wielkich "kierowników", a tak naprawdę to powody zostania kierownikiem są załosne, ale co tam można się popanoszyć. Inne mieszane są z blotem o rzeczy, za które nie ponoszą odpowiedzialności. Firma gdzie pracują matki i córki, kuzynki, koleżanki oraz szwagrowie. Normą tam jest obgadywanie i oczernianie ludzi pod ich nieobecność na forum wszystkich. Przychodząc po pracy do domu człowiek jest tak wyczerpany psychicznie, że nie wie co ma z sobą zrobić, a w uszach slychać ciągły pisk" DZIEŃ DOBRY, FIRMA TES SIĘ KŁANIA, NIE CHCIAŁBY PAN KUPIC TROCHEEEEEEEEEE PAAAAPYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY???" Ostatnie miejsce w jakim ktokolwiek chciałby pracować. Wyzysk i zdaniem wielu mobbing. Zachowanie "wysoko postawionych" sięga dna.

anonim

(usunięte przez administratora)

zzzzzzzzzzz

Dobrze,że tacy jak ty tam pracują i takie posty piszą bo doświadczenia w pożądanych firmach i nie mają pojęcia o przyjaznej atmosferze.

wat
@zzzzzzzzzzz 19.11.2015 08:23
Dobrze,że tacy jak ty tam pracują i takie posty piszą bo doświadczenia w pożądanych firmach i nie mają pojęcia o przyjaznej atm...

szacunek dobre sobie... oni nie znają znaczenia tego słowa. Ludzie o czym wy w ogóle piszecie. Umowa jest, ale co z tego jak nic więcej od nich nie dostaniecie a już na pewno nie szacunek. Ludzie tam pracują, bo co innego robić jak rodzinę trzeba utrzymać. Z nieba kasa nie leci. Powodzenia

max

czy jacyś idioci jeszcze tam pracują ? albo inaczej czy to coś jeszcze istnieje ? hahahahaha zakład produkcji psychicznie chorych. Pozdrawiam MAX

rozbawiony

Ha ha ha dobry żart !!!!

anonim

(usunięte przez administratora)

....

słyszałem jak kumpel opowiadał co tam się dzieje jak nie sprzedaż to nawet światła nie wolno zaświecić a i wyliczają ile na śniadaniu jesteś albo jak do kibelka wychodzisz

bumek

Wysoki standard to jedno a możliwść uszkodzenia maszyn to drugie. Skoro w fimie pracowało wielu niedoświadczonych pracowników to jaką mieć pewnść że ta pooc będzie mogłba byc zrealizowana. Dostanie pan po 100 meiali / ty za tly czyżkraków. Widzę informacje k Pax nie cheiał swojegoe auta żyłować, żęby było infor

liczi

wysoki standard technologiczny w przemyśle opakowaniowym to dobra zachęta do pracy w branży produkcyjnej, ale czy rzeczywiście przekłada się to na wysokim poziom świadczeń socjalnych zatrudnionych tam pracowników...mam zamiar skontaktować się z firmą z prośbą o przyjęcie na staż, na co należy zwrócić najbardziej uwagę podczas etapu wstępnego, prośba o pomoc. Pozdrawiam

Jing

Ciekawe na jakie warunki mogą liczyć w TES wszelkiego rodzaju technicy i inżynierowie. Inną kwestią jest to czy rzeczywiście będą w najbliższym czasie potrzebowali takich pracowników, czy raczej na wielkie roszady w składzie producenta nie ma co liczyć? To by świadczyło o tym, że niezłe warunki oferują.

antek

Opinie maxa nie brzmi dość optymistycznie :-( Jak jest z innymi pracownikami? Czy moglibyście jeszcze troche się wypowiedzieć na temat pracy w TES? Kolega polecił mi tą firmę, bo szukam pracy ale wolę dowiedzieć się na czym stoje zanim podejmę jakąś decyzję. Jacy są ludzie, którzy pracują w tej firmie i jaki jest kontakt z szefem?

anonim

(usunięte przez administratora)

ewkaaa

wow tak coś czułam...

madziula

O CO PYTAJĄ NA ROZMOWIE?

zniesmaczona
@madziula 26.02.2014 18:55
O CO PYTAJĄ NA ROZMOWIE?

pytają czy Twoi rodzice czasem nie prowadzą składu budowlanego bo papę by Im sprzedali

bbbb

właśnie szukają jakiegoś jelenia do pomiatania powodzonka

K-a-k

Ja pracowałem na prodikcji, praca ogólnie ciężka ale idzie dać rade, zarobki około 2 tyśi raz więcej raz mniej

Ivii

Spoko to mówi ten co lubi jak nim pomiatają:)

ivan

Nie gadajcie w porządku firma...

poszukiwacz

Nie szukaja bo na produkcji pracuja ludzie ktorzy w wiekszosci maja 15 min rowerem do pracy i sie raczej trzymaja tego co maja. Nadgodziny sa platne ale chyba nikt niewie dokladnie co i jak... Ogolnie jest brak poszanowania pracownika i tylko patrza za co by tu kogos( usunięte przez administratora ) nawet jak wszystko jest to sie prewencyjnie ( usunięte przez administratora )ostaje zeby tylko nie pochwalic. A wiem co pisze bo tam pracowalem i mam caly czas kontakt z tymi co jeszcze pracuja.

poszukiwacz

A slyszeliscie co sie na produkcji dzieje? Tam dopiero jest cyrk!

były

Jedyne wyjazdy to te do klientów , i te za brame bezpowrotne

*****

Zarobki podstawa i premia (jeśli płacą za papę w terminie bo jak nie ty z tego nic nie masz) jaką wypracujesz minus podatki minus połowa przez pierwsze 3 miechy

nicki

tak owszem przedstawiciele dostają auto do domu, ale spoko [usunięto przez moderatora] czuwa i wie gdzie nim jeździsz i o której wracasz i wyjeżdżasz, a potem cie za to rozlicza nie tylko tym, że go myjesz na własny koszt.

hwg

Dają chociaż auto do domu?czy do firmy trzeba codziennie dojechać swoim

xiii

TEŻ miałem tam iść ale po to co przeczytałem wolę być w domu

anonim

dzieki chlopaki:) tez mysle o zmianie pracy i dzisiaj trafilem na ogloszenie..ale wystarczylo poczytac i juz wiem,ze trzeba szukac producenta przez duze P.

tak sie sprawy majo

Były pracownik - 2012-02-06 15:21:10 Potwierdzam, to jakieś jaja. siedzi się bite 8 godz i wciska ludziom na c [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] a papę. Dzień dobry firma tes producent papy się kłania, nie chCialłby PAN KUPIĆ TROSZKE PAPYYYYY? Błagam pana, brakuje mi 2 palet do samochodu. I wciskanie ludziom na sile [usunięte przez moderatora]. A pani [usunięte przez moderatora]z [usuniete przez moderatora] siedzi i motywuje: dziewczynki sprzedajcie sprzedajcie. Jakas masakra, w styczniu i lutym chodzi sie na urlopy, w wakacje nie ma mowy o urlopie bo jest sezon na pokrycia dachowe, wiec mozna zapomnieć...Szczerze nie polecam nikomu, nawet najwiekszemu desperatowi.jakie urlopy w styczniu i lutym? żeby iść na urlop to trzeba być w tym okresie zatrudnionym, a jakoś nikt nie mówi przy zatrudnianiu, że jest to praca sezonowa i po sezonie aut na "zielona trawkę" albo raczej na "bialy snieg", a nikt nie dostanie umowy nastale

ktoś
@tak sie sprawy majo 04.03.2012 20:43
Były pracownik - 2012-02-06 15:21:10 Potwierdzam, to jakieś jaja. siedzi się bite 8 godz i wciska ludziom na c [usunięte przez...

3 lata później, a sytuacja identyczna jak w tym poście.

Soda

ZIGI - 2012-01-28 17:36:53 Niestety ja nieuwierzyłam w to co było napisane i popracowałam tam trochę, poprostu masakra. Błaganie klientów, żeby kupili papę codziennie tych samych odbijało się tym, że wcciąż mieli pretensję, że się do nich dzwoni. Co dzień zmyślanie, że wysyłamy samóchód w Pana stronę i proszenie, żeby wzieli choć kilka palet papy. A przełożeni tylko mieli pretensje, że jesteśmy nieudacznikami, że nie nie umiemy sprzedawać. Klienci żalili się przedstawicielom, że te panie w biurze to jakieś nienormalne, że ciągle do nich dzwonią. Ale cóż niektórzy muszą z czegoś żyć i dają sie gnoić. Biedronka to raj dla pracowników w porównaniu z TesemPotwierdzam, to jakieś jaja. siedzi się bite 8 godz i wciska ludziom na [usunięte przez moderatora] papę. Dzień dobry firma tes producent papy się kłania, nie chCialłby PAN KUPIĆ TROSZKE PAPYYYYY? Błagam pana, brakuje mi 2 palet do samochodu. I wciskanie ludziom na sile chłamu. A pani[usnięte przez moderatora] siedzi i motywuje: dziewczynki sprzedajcie sprzedajcie. Jakas masakra, w styczniu i lutym chodzi sie na urlopy, w wakacje nie ma mowy o urlopie bo jest sezon na pokrycia dachowe, wiec mozna zapomnieć...Szczerze nie polecam nikomu, nawet najwiekszemu desperatowi.

pracowałam

anonim2 - 2012-02-01 16:11:00 czy ktoś mógłby napisać ile się zarabia średnio na miesiąc w tej firmie na stanowisku "referent d/s sprzedaży"????najniższa krajowa plus premia ktorej i tak nie wyrobisz bo to narzucanie sie ludziom na siłę. Bierzesz mapę, zakładasz słuchawki od skypa i jedziesz z koksem, i tak 8 godzin.

anonim2

czy ktoś mógłby napisać ile się zarabia średnio na miesiąc w tej firmie na stanowisku "referent d/s sprzedaży"????

anonim

W tej firmie nigdy nie bedzie handlowców a prezes zastenawia się dlaczego??? Naiwne pytania. Aby był dobry handlowiec to trzeba jeszcze lepszego dyrektora handloego!!!!!!!!!!!!! Tylko go tu brak:((( I co teraz znowu firma musie sie prosić A MOŻE KUPI PAN PAPE TAK PANA PROSZE BO AUTO MI JEDZIE NIE WYSTAWIE PANU DZIŚ FAKTURY

matrix

a co lepsze auta nie mają ubezpieczenia AC i jak rozbijesz to naprawiasz na swój koszt, a wprowadzona tzw "solidarność" polega na tym że jak z jakiegoś regionu auto jest nie dograne to wszyscy zostają aby dopiąć i tak np do godz. 18:00 a potem okazuje się że nie ma auta albo kierowcy i tak towar nie jedzie

Zostaw opinię o TES sp. z o.o. - Niwki Daleszyckie

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie TES sp. z o.o.