Keelings Company

Dublin

Ocena pracodawcy 4/6

na podstawie 222 ocen.

Opinie o Keelings Company

Dbamy o każdą opinię, dlatego pracodawca nie może ich usuwać. Sprawdź, kiedy Twoja opinia łamie regulamin - więcej.

Dodaj odpowiedź

Anuluj

Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Keelings Company

JacaGlaca

Witam wszystkich tak ode mnie dla was kilka słów o wyjeździe do keelings za pośrednictwem pewnej Agencji z Bydgosz.czy Najpierw biąrą od Ciebie 1000 za tłumaczenie dokumentów ale żadne dokumenty nie są ujęte w umowie do tłumaczenia.Następnie płacisz sobie za samolot i lecisz.Przylatujesz i tak jak w tamtym roku pytaja CIe na spotkaniu gdzie chcial bys mieszkać po czym wpie*r... Cię gdzie popadnie z ludzmi który w wiekszosci zachowują się jak świnia w oborniku bo pierwszy raz Janusz za granicę pojechał. My spalismy w pokoju 6 chłopa i łóżka piętrowe gdzie nie mieliśmy ściany tylko dyktę ktora dzieliła nas od salonu gdzie "szlachta" darła mo*de i chlała a łazienka 1 wspolna na 10 osób wyobrazacie SObie w takich warunkach pracę ? a w pokoju miejsca ze nie ma gdzie walizkę położyc wszystko na ziemi chlew jak sk***** a i w pokoju mielismy w porywach 12 stopni więc milo sie spało.Nie wspominając o braku wody prawie 2 tygodniowym i wszyscy maja to gdzieś łącznie z panem Boćkiem.Ani coś wyprać ani się umyć tragedia. po czym siedzisz bo sezon opozniony i daja ci 50 euro w formie bonu ktory mozesz tylko w sklepie zrealizować i to nie każdym na tydzien na wszystko więc mit o tym wezcie sobie 100 euro na droge w razie "w" obalony :) Pozniej też nie jest kolorowo zanim dostaniecie pps i zmiejszy wam sie podatek bedziecie walczyli o przetrwanie bo tylko tak to można nazwać.P.S Sklep mielismy 10 km od domu i tylko piechtą tam dało się dojść tak ,że pozdrawiam tych co lubią spacerować to coś dla nich. To jest moja osobista opinia z tego co tam się zdarzyło więc po prostu przestrzegam szkoda waszych nerwów.Zanim się sezon rozkręci to stracicie nerwy chęci oraz pieniądz ze jeszcze bedziecie do tyłu. I żebyście dawali radę z normami gdzie zazwyczaj nawet nie bylo skad tej normy zrobic bo same smieci ;) Mam wiele do powiedzenia na temat tej firmy ale dam wam przestrogę bo nie lubie gdy w taki sposob oszukuje się ludzi.Racja może dla ludzi z grupy A ktorzy maja tam mieszkanie ktore sobie załatwili to jest raj ale dla NEW'ków nie wesoło. Pozdrawiam Jacek w razie jakiś wątpliwości w moje słowa gg: 61377007

anonimowa24
@JacaGlaca 09.05.2017 12:17
Witam wszystkich tak ode mnie dla was kilka słów o wyjeździe do keelings za pośrednictwem pewnej Agencji z Bydgosz.czy Najpierw...

Widać ,że to pisała pewna Pani, która sezonie 2016 zbierała same dopłaty za nie wyrabianie norm i z tego co pamiętam wiecznie wine zwalała na firmę i jacy to oni nie poszkodowani . I nie podawaj się tu za faceta, bo wali Tobą na kilometr Pani M.

Gosc

Miesiac temu zjechalem z Keelingsa a byl to juz 4 sezon i musze przyznac ze 2017 byl najlepszym sezonem pod katem kasy. Bylo 45-50 godzin pracy w tygodniu srednio i wreszcie wlasciciele zrozumieli ze mu tu przyjezdzamy do pracy po to aby zarobic wiecej niz w kraju.

Iza

@worker bardzo dziękuję za odpowiedź. Rozumiem, że Ty pracowałeś w firmie tylko w okresie wakacyjnym. Czy byłeś zatrudniony bezpośrednio przez Keelings Company, czy też za pośrednictwem agencji?

worker
@Iza 05.09.2017 11:17
@worker bardzo dziękuję za odpowiedź. Rozumiem, że Ty pracowałeś w firmie tylko w okresie wakacyjnym. Czy byłeś zatrudniony bez...

Zatrudniony byłem bezpośrednio przez Keelings a jechałem tam za pośrednictwem agencji zatrudnienia z Bydgoszczy: Osrodek Pozaszkolnej Nauki Jezykow Obcych.

anonymous
@Iza 05.09.2017 11:17
@worker bardzo dziękuję za odpowiedź. Rozumiem, że Ty pracowałeś w firmie tylko w okresie wakacyjnym. Czy byłeś zatrudniony bez...

chcesz jechac do pracy w irlandi podaj nr tel

nowa

Czy ktoś może powiedzieć ile kasy się da odłożyć?

Iza

@worker @Asia rozumiem, że jesteście zadowoleni z pracy w Keelings Company. Możecie powiedzieć coś więcej o plusach pracy właśnie w tej firmie? Co możecie doradzić osobom, które zastanawiają się nad podjęciem w niej pracy? Chętnie dowiemy się więcej o Waszych doświadczeniach.

worker
@Iza 24.07.2017 09:28
@worker @Asia rozumiem, że jesteście zadowoleni z pracy w Keelings Company. Możecie powiedzieć coś więcej o plusach pracy właśn...

Co do pracy to zbiory jak zbiory, średnio ok 45-50 godzin w tygodniu po 9.25 Euro na godzinę (szybsi mają więcej). Atmosfera w też ok. Jeśli chodzi o normy to raz w górę raz w dół, ale jak nie wyrobisz to i tak jest wyrównane do minimalnej stawki. Zawsze można się do czegoś przyczepić ale generalnie cel na pracę w wakacje uważam że udany. pozdrawiam.

Asia

A w tym roku jest całkiem fajnie, roboty ful, pogoda ok i ludziska tez w porzo.

worker
@Asia 03.07.2017 20:35
A w tym roku jest całkiem fajnie, roboty ful, pogoda ok i ludziska tez w porzo.

Zgadzam sie z kolezanka. oby tak dalej.

Gosia

Co do wypowiedzi kolegi wyzej to wnioskuje ze jak cos nie tak albo inni ludzie sie zle zachowuja to od razu firma winna. Jakby oszukiwala to co sezon nie wracaloby tu 200 ludzi. Inna kwestia jest opozniony sezon bo faktycznie w zeszlym roku tak bylo. W tym na rrazie jest ok.

Jola

witam. czy ktoś jedzie z Olsztyna w czerwcu?

Bastek

witam. wybiera sie moze ktos na farme Keelings koniec kwietnia poczatek maja z Wrocka???

Pieter Kerbiel

hay. pozdrawiam wsytkich. robta z entusiasmem. a jak zrobita to na moju farmu. Pieter Kerbiel.

keelingsy
@Pieter Kerbiel 13.02.2017 19:57
hay. pozdrawiam wsytkich. robta z entusiasmem. a jak zrobita to na moju farmu. Pieter Kerbiel.

Dzięki Pieter to już jedziemy do Ciebie bo tu kijowo . Otwieraj jakie zakwaterowanie . Zwalamy się całą farmą. Pozdro

zoro
@keelingsy 23.02.2017 13:24
Dzięki Pieter to już jedziemy do Ciebie bo tu kijowo . Otwieraj jakie zakwaterowanie . Zwalamy się całą farmą. Pozdro...

no tak tylko ze zakwaterowanie to odwieczny problem. Ale Keelingi chca budowac swoje zakwaterowniae, na caly rok. A co tam Pieter bedziesz uprawial?

Ania

Czy ktoś jedzie w kwietniu/maju? Zastanawiam się czy jechać doo Anglii czy do Irlandii na zbiory.

ktoś
@Ania 09.02.2017 09:54
Czy ktoś jedzie w kwietniu/maju? Zastanawiam się czy jechać doo Anglii czy do Irlandii na zbiory.

Ja zastanawiam się czy nie wyjechać, nie wiem jak długo będę miał robotę tutaj. Kumpel mi ich polecił bo był w zeszłym roku i powiedział że robota jest ok jak to na zbiorach. Zarobki w takim przedziale jak agencja mówiła, podatek mu już też odzyskali w miarę szybko do końca stycznie. Więc rozważam.

Abc

Czy ktos wie czy zapraszaja juz na kolejny sezon?

ccc
@Xxxxxxc 06.12.2016 23:46
Bardzo warto. Mieszkamy w Swords drugi rok. Za pokój podwójny płacimy mniej niż za jedną osobę na " czikenach "....

A czy możesz napisać na jaki okres podpisałeś umowę najmu?

Xxxxxxc
@ccc 07.12.2016 17:48
A czy możesz napisać na jaki okres podpisałeś umowę najmu?

Na czas nieokreślony.

sed

Idealnie, że zatrudnienie u nich odbywa się w ramach umowy o pracę @Ma. W końcu to doskonały dowód na to, że relacje między pracownikami są całkiem niezłe, bo oprócz stałej pensji dorzucają jeszcze jakieś benefity socjalne, które urozmaicają pracę u nich

jack
@jack 28.01.2017 13:37
co to sa benefity socjalne??? masz na mysli premię 1000 euro tygodniowo???

zart taki. jakie benefity??? benefity to maja tylko wlasciciele firmy i glowni menagerowie

nickt
@sed 11.10.2016 16:24
Idealnie, że zatrudnienie u nich odbywa się w ramach umowy o pracę @Ma. W końcu to doskonały dowód na to, że relacje między pra...

jakie benefity???

anonim

(usunięte przez administratora)

123

Zależy jak pracowałeś, z tego co się dowiadywałem ci którzy mają najwięcej dopłat lub były z nimi jakieś inne problemy nie dostaną się na kolejny sezon.

fi fi

generalnie rzecz biorąc farma już nie jest ta co kiedyś, to co było we wcześniejszych latach pozostało już mglistym wspomnieniem, a ten sezon utwierdził w przekonaniu wielu ludzi że lepiej szukać sobie innego zajęcia lub po prostu jechać do domu, czasy eldorado przeminęły bezpowrotnie. Firma w tym roku przeszła samą siebie biorąc tylu nowych ludzi do pracy na pola gdzie w większości nie było co zbierać nie licząc qurwa śmieci!! off na porządku dziennym, tydzień bez offa= tydzień stracony, wysyp to był ale wajzorów i skanerek ale na pewno nie owoców ... A zresztą nie ma co wywlekać - keelings opłaca się tylko panu keelingsowi i panom co jeżdżą terenówkami po polach, pozdrawiam.

123
@fi fi 01.10.2016 18:54
generalnie rzecz biorąc farma już nie jest ta co kiedyś, to co było we wcześniejszych latach pozostało już mglistym wspomnieni...

wszystko zależy w jakim teamie jestes. Ci najlepsi co są w A zarabiają najwięcej i mają najdłuższe kontrakty, już od stycznia/lutego. Właśnie wróciłem i byłem w grupie B. Nie wiem czy dostanę zaproszenie na przyszły sezon zobaczymy. Nie było aż tak źle jak niektórzy to przedstawiają. Inni już tam rodziny pościągali itp.

anonim

(usunięte przez administratora)

Justyna

Może i w poprzednich latach było dobrze. Ten rok był tragiczny. 40% podatek miałam prawie 2 miesiące. Zwrot podatku 40? Owszem istnieje ale dopiero po zakończeniu pracy lub roku podatkowego, gdy dokonamy rozliczenia. Owszem istnieje mozliwosc zwrotu tego podatky wczesniej ale dzwoniąc do Revenue uslyszymy, ze musisz pracowac minimum pol roku aby sie ubiegac o to. Po ok miesiącu przechodzimy na podatek 20% a dopiero po kolejnych 2-3 na mniejeszy. Godziny? Od sierpnia przepracowani ponad 40h tygodniowo graniczy z cudem. W tygodniu 1-2 Day off czyli w sumie 4-5 dni pracujące. Co tydzień brakuje godzin, które wcale nie są wyrównywanie dla nowych pracowników. Pod koniec sierpnia ok 100 osób dostało wypowiedzenia bo firma nie miała zakwaterowania dla tych osób. 90% wyrzuconych osób to Polacy. Bułgarzy zawsze byli lepiej traktowani. Gość od zakwaterowania potrafił przyjść o godzinie 21 i kazać iść do bankomatu po pieniądze za mieszkanie mimo, że płatności były dokonywane co tydzień przelewem stałym na konto firmy. Twierdził, iz firma nie dostaje pieniędzy. To tylko część atrakcji firmy...

Nick
@Justyna 08.09.2016 14:01
Może i w poprzednich latach było dobrze. Ten rok był tragiczny. 40% podatek miałam prawie 2 miesiące. Zwrot podatku 40? Owszem...

Justyna, mów za siebie. Ja przyjechałem pod koniec czerwca i jak pozostali mieliśmy kontrakt do końca sierpnia. Mi przedłużyli do 8 października, a moj kumpel pojechał na transfer na Wyspy bo wszyscy mieli taką opcję - z tego co mi powiedział to nie wielu sie chciało.

anonim

(usunięte przez administratora)

stefan

rekrutacji nie ma - za to skracają kontrakty i zwalniają z pracy

anonim

(usunięte przez administratora)

Piotr

Czy ktoś wie czy jeszcze przyjmują? Właśnie wróciłem z Niemiec i sezon byl taki sobie. Jeżeli już nie to czy można się jeszcze dostać na Wyspy?

a123

Jakie benefity ci chodzą po głowie?

volo

Nie ma sensu już tutaj przyjeżdżać już pracy nie ma dla tych ludzi co są na farmie a to jest środek sezonu. Najbardziej irytujące jest to iż firma pozwala sobie na tylu ludzi którzy są zbędni , którzy nic nie robią przestoją tylko koło wózków i z łaska takie panie PICKWISE czy QC obsłużą zbieraczy. Oczywiście pomalutku bo to nie ich akord a zazdrość że czasem można zarobić im nie pozwala nas skontrolować szybko , szkoda że tego nie widzą ze my musimy się nabiegać często przy tym pchać te ciężkie wózki czy ubrudzić się umoczyć ,potknąć czy przewrócić. Patrycja Łukasiewicz ta to jest do niczego stoi jakby za kare wiecznie nie ma czasu ruchy jak mucha w mazi ,zawsze przy sprawdzaniu musi porozmawiać z koleżanką . Stanie u niej to wieczność po za tym zawsze z telefonem przy uchu i czeka się jak wielmożna pani skończy rozmawiać czy pisać i jeszcze wymieni się informacją z znajomymi. Tak leniwej dziewczyny w życiu nikt nie widział , boi się że schudnie gram czy jak? Za dużo jest tych nierobów stojących dziś sobie panie sprawdzające naszą jakość warkocze robiły pokaz fryzur. Czy tego nikt nie widzi z managerów i supervizerów . Szkoda słów takim leniom się płaci za nic a zbieracza normy takie gigantyczne by nic nie zarobił. Do czegóż to prowadzi .!!!???

ama
@volo 05.07.2016 17:43
Nie ma sensu już tutaj przyjeżdżać już pracy nie ma dla tych ludzi co są na farmie a to jest środek sezonu. Najbardziej irytuj...

prowadzi to do tego co dzieje się na farmie aktualnie - totalny [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] wkrótce zostaną sami superwajzorzy i starzy pracownicy - grozi im zapracowanie się na śmierć

anonim

(usunięte przez administratora)

wojtas

Mam nadzieje że jeszcze tak, bo dzisiaj mam spotkanie w Rzeszowie, a chce wyjechać po zaliczeniach na uczelni. O warunkach możesz sobie poczytać, są różne opinie. Mój znajomy już tam jest od kwietnia i mówi że na razie spoko.

pani Kowalska

A ja się zastanawiam czy taki superwajzer kobza sam siebie słyszy ,podnosić głos to on se może na swe dzieci w domu i na ewelinke.

piotr

jestem z Zielonej Góry, czy ktoś wie gdzie najbliżej można do nich przyjechać na rekrutacje?

12
@piotr 05.06.2016 12:15
jestem z Zielonej Góry, czy ktoś wie gdzie najbliżej można do nich przyjechać na rekrutacje?

Ja byłem w Krakowie a jaestem z okolic Wałbrzycha. Chciałem przyjecach do Wrocławia ale akurat wtedy nie było nic tam organizowane.

On

Chyba jest po równo malin i truskawki. Mają też borówke ale to dopiero od sierpnia.

1-szy raz

Witam. Pracowałem fizycznie na taśmie w IKEI (podnoszenie,opuszczanie,przepychanie i odkładanie materiału- lider twierdził że na zmianę przerzucaliśmy ok. 10 ton w łapach- każdy jeden!) więc uważam że nic cięższego mi nie może się przytrafić bez względu na kwaterę czy też ludzi z którymi będę musiał przebywać w Irlandii i mogę powiedzieć tyle, że patrząc na te wszystkie komentarze można zwariować i nie wiadomo co tak na prawdę myśleć. No cóż, ale decyzja zapadła i mogę powiedzieć tylko, że jeśli się samemu nie spróbuje to nie ma co patrzeć na innych. Leci może ktoś z Warszawy 4-8 czerwca ? - proszę o kontakt :)

wioka

w tamtym roku w sezonie mój najlepszy payslip wyniósł 700euro a przeważnie od 460 do 560 euro na tydz netto na konto już po odtrąceniach oczywiscie ponad 48 godzin i dobry akord trzeba sie zginac czasem ale warto jak się później payslipa otworzy wiesz za co pracujesz wtedy warto być w najlepszej grupie

zbieracz
@wioka 11.05.2016 18:07
w tamtym roku w sezonie mój najlepszy payslip wyniósł 700euro a przeważnie od 460 do 560 euro na tydz netto na konto już po odt...

Dzięki za informacje. Mam jeszcze jedno pytanie czy tam jest więcej malin cyz truskawek do zbioru?

zbieracz

Mam pytanie do osób które tam pracują lub pracowały, jakie są najwyższe zarobki jakie można uzyskać w tygodniu podczas zbioru latem? Pytam bo pracowałem w ostatnie wakacje na farmie w Anglii i zastanawiam się czy nie wyjechać na tą farmę w to lato.

daras
@zbieracz 08.05.2016 14:31
Mam pytanie do osób które tam pracują lub pracowały, jakie są najwyższe zarobki jakie można uzyskać w tygodniu podczas zbioru l...

moje dwa najlepsze tygodnie zeszlego lata to 510 Euro na tydzień przy 48 godzinach. Pozostałe tygodnie były między 380 a 430 Euro.

Zyx

Nie wiem skąd wziąłeś ta kwotę na kaucję za zakwaterowanie bo wynosi ona 90 euro i jest potracana po 18 euro na tydzień.

frenc

Wystarczy dobrze słuchać na spotkaniach co mówią i przeczytać umowę i wszystkoo jasne. Na spotkaniu koleś raz mówi tak drugi raz inaczej czyli coś już nie tak. Druga sprawa to słowa w umowie, że jeśli ma się pracę i zarabia 2500-3000zł to trzeba się dobrze zastanowić, więc wnioskuję, że niewiele więcej można zarobić.

osa
@frenc 05.05.2016 21:42
Wystarczy dobrze słuchać na spotkaniach co mówią i przeczytać umowę i wszystkoo jasne. Na spotkaniu koleś raz mówi tak drugi ra...

Jakbym miala stala prace za 2500-3000 zl na reke w Polsce to bym nie szukala pracy za granica.

Matiii

Miałem jechać za pośrednictwem tej agencji w czerwcu. Poczytałem opinie i nie wierzyłem, że tam tak jest i nadal miałem jechać, lecz decyzje zmieniłem po skontaktowaniu się ze znajomym, który był tam w tamtym roku i większość niestety potwierdził, ale agencja oczywiście o tym co złe to nie mówi tak więc dobrze popytajcie zanim zdecydujecie.

DJ
@onaion 02.05.2016 17:16
Największym problemem jest to, że zdania są bardzo podzielone. Jedni mówią, ze naprawdę są w stanie zarobić ładne pieniądze, in...

Bo w praktyce wygląda to tak że ja chcę jechać bo mój znajomy tam był 2 sezony i miał zaproszenie i mógł wrócić więc powiedział że spoko farma (na początku zawsze jest ciężko). Ale poznał ludzi którym albo się ta robota nie podobała, albo się nie nadawali no to oni w swoim gronie mówią że nie warto. Skoro ok 100 Polaków tu pracuje już któryś sezon z rzędu to gdyby nie zarabiali to by ich tam nie było.

osa
@DJ 04.05.2016 10:02
Bo w praktyce wygląda to tak że ja chcę jechać bo mój znajomy tam był 2 sezony i miał zaproszenie i mógł wrócić więc powiedział...

Pracowalam juz w kilku miejscach i nie spotkalam sie jeszcze z tym aby nie bylo kilku osob w jakies grupie ktore by nie narzekaly. jedni tak a drudzy siak. Ciekawe jakby tej samej osobie jeden znajomy mowil jest Ok jedz, a drugi nie jedz, to co wtedy?

Zyx

Rozwalaja mnie komentarze typu "przyjechałem kilka dni temu i już jest wszystko do bani i nic nie zarobie ". Sezon jest opóźniony co nie oznacza że później nie będzie pracy. Sezon tutaj trwa aż do listopada, potrącony podatek dostajesz do zwrotu, kaucję też. Wydane 2 koła można spokojnie odrobić w dobre 1,5 tygodnia przy dobrym wysypie. Trochę cierpliwości. Teraz właśnie jest o wiele lepiej, 4 lata temu musiałem w drugim sezonie poszukać własnego lokum a dzisiaj masz to załatwione. Zakwaterowanie było potracane już od samego przyjazdu a dziś od poczatku pracy i masz gwarancję 30 godzin albo wyrównanie.

xyz

Nie polecam tej agencji pracy. Pojechałem za jej pośrednictwem kilka dni temu. Koszty jakie poniosłem to 990zł dla nich, 400 bilet, 430 wymiana na euro bo cos trzeba miec przy sobie na poczatek, 50 na wydanie papierku o niekaralnosci, 70 na ubezpieczenie, 200 na zakupy/zywnosc. Czyli około dwóch tysięcy poszło. Człowiek myśli że odrobi to szybko w dwa moze trzy tygodnie a tu co? nie ma roboty, liczba godzin ile najwiecej przepracowalem w tygodniu to 30 godzin, zanim ci wyrobia pps to dostajesz netto na godzine 4,6 euro(wyrobienie trwa 6tygodni), z tego masz oplacic mieszkanie, jedzenie no i jeszcze kaucja 200 euro ktora jest rozlozona na 5 tygodni czyli co tydzien znowu zabieraja 40 euro. Jesli tez ktos mysli ze jak bedzie w koncu robota i beda truskawki i nadrobi bo bedzie ponad norme zbieral to sie myli, jest tutaj cos takiego jak "dług akordowy" czyli jesli nie wyrabiasz normy to jak to oni mowia ze doplacaja do Ciebie i "dług" rośnie, ale placa te min 9,15 brutto, ale ten dlug wlasnie jest po to ze jak w koncu wyrobisz ponad norme to i tak ci nie wyplaca bo mowia ze pierwsze musisz odrobic ten dlug. Jesli chodzi o mieszkania to na pewno nie dostaniecie sie do czikenow ktore sa obok farmy bo wszystkie juz zajete, inne zakwaterowanie jest ale daleko od farmy ze trzeba bardzo wczensie wstawac zeby dojechac. Trudno w to wszystko uwierzyc ale to prawda. Kiedys bylo tu dobrze, teraz niestety warunki sie znacznie pogorszyly. Ci co przyjechali chca odrobic to co zainwestowali i wracac.

milanista35
@xyz 29.04.2016 18:57
Nie polecam tej agencji pracy. Pojechałem za jej pośrednictwem kilka dni temu. Koszty jakie poniosłem to 990zł dla nich, 400 bi...

"...zanim ci wyrobia pps to dostajesz netto na godzine 4,6 euro(wyrobienie trwa 6tygodni), z tego masz oplacic mieszkanie, jedzenie no i jeszcze kaucja 200 euro ktora jest rozlozona na 5 tygodni czyli co tydzien znowu zabieraja 40 euro. " Widzę,że celowo bądź w sposób niezamierzony poplatałeś totalnie wszystko.Nieważne czy masz PPS czy nie(swoją drogą od kiedy czeka się aż 6 tygodni??W ubiegłym roku otrzymałem po kilku dniach) zarabiasz 9,15 euro brutto na godzinę.I z tego robisz wszelkie odliczenia.Kaucję odzyskujesz po zakończeniu pracy na farmie.Zupełnie logiczne i stosowane na zdecydowanej większości farm.Mało pracy?Z każdym tygodniem będzie więcej.Większość ludzi wyjeżdza na farmy w maju/czerwcu "Dług akordowy"?Wszystko zamyka się w danym tygodniu pracy.Nowy tydzień -nowe rozdanie.Należałem do typowych sredniaków a nie raz dostawałem bonusy.

xyz
@milanista35 30.04.2016 09:22
"...zanim ci wyrobia pps to dostajesz netto na godzine 4,6 euro(wyrobienie trwa 6tygodni), z tego masz oplacic mieszkanie,...

3 tygodnie czekania na spotkanie z urzędnikiem, potem 2-3 tygodnie kiedy pps nadadzą i określą podatek N czy W jakoś tak

Nowy

To ciesz się ze nie jesteś w tym roku warunki fatalne pracy brak łazienka na dole syf nawet drzwi nie można zamknąć żeby się umyć tragedia do sklepu 20km i mają gdzieś czym się dostaniesz

onaion
@Nowy 22.04.2016 11:50
To ciesz się ze nie jesteś w tym roku warunki fatalne pracy brak łazienka na dole syf nawet drzwi nie można zamknąć żeby się u...

Masz na myśli Irlandie? Jak wyglądała praca?

onaion

Odezwałam sie na email !:)

onaion

Szczerze mówiąc nie mam pojęcia, mamy zostać przydzieleni dopiero na drugim spotkaniu :/ milanista35 a Ty? skąd jesteś? Mamy wyjechać poraz pierwszy i jesteśmy zieleni w temacie;/. jaka jest Twoja opinia na temat tej agencji?

milanista35
@onaion 21.04.2016 20:01
Szczerze mówiąc nie mam pojęcia, mamy zostać przydzieleni dopiero na drugim spotkaniu :/ milanista35 a Ty? skąd jesteś? Mamy w...

W zeszłym roku wyjeżdzałem z nimi do Irlandii.Całkiem spoko,farma dawała regularną pracę,warunki mieszkaniowe rzekłbym znakomite.Mieszkaliśmy w akademiku w Dublinie,blisko lotniska.Jedynym minusem jest kasa którą trzeba przelać na konto agencji(tłumaczenie dokumentów itp).W tym roku za miesiąc lecę do Szkocji.Odezwij się na emaila,postaram się coś Wam podpowiedzieć. grzegorz.czempinski@gmail.com

Arek679

Mam takie pytania. Mianowicie ile kosztuje przelot do Dublina, najlepiej w obie strony. Co trzeba zabrać ze sobą ( jakie ubranie robocze, ile kasy na pierwszy tydzień i czy jakiś śpiwór, podusze trzeba brać ze sobą?). No i czy ktoś coś powie o jakiś szczegółach jak to wszystko tam wygląda?

onaion

witam, mam razem z chlopakiem przyjsc na drugie juz spotkanie co do wyjazdy do szkocji pod koniec maja poczatek czerwca z tą właśneie agencją z Bydgoszczy. Co myślicie? Czy warto? Jedzie jakaś para z Rzeszowa??

ZZZ
@onaion 20.04.2016 21:21
witam, mam razem z chlopakiem przyjsc na drugie juz spotkanie co do wyjazdy do szkocji pod koniec maja poczatek czerwca z tą wł...

Ja byłem w Szkocji .. i jedna rada NIE LEC I NAWET O TEJ SZKOCJI NIE MYSL I nie daj sobie zamydlic oczu bo jest masakra !

patrycja
@ZZZ 23.04.2016 21:10
Ja byłem w Szkocji .. i jedna rada NIE LEC I NAWET O TEJ SZKOCJI NIE MYSL I nie daj sobie zamydlic oczu bo jest masakra !...

Od kiedy to cała Szkocja zła? Ja jadę 3 raz na farmę Lang (pierwszy raz jechałam przez agencję) i sobie chwalę. Ok 40 godzin średnio w tygodniu, w miarę mała farma, karawany ok więc nie ma co narzekać przez 3 miesiące.

podatek

Mam pytanie do osób jeżdżących, czy jak wyjadę np. na 3 m-ce w wakacje to czy cały potrącony podatek dostanę z powrotem?

podatek
@tax 25.04.2016 12:31
Powiem jak ja miałem w zeszłym roku; praca od połowy czerwca do początku października, zarobki 5900 Euro, potrącenia Taxes Dedu...

Dzięki za konkretną odpowiedź. Czyli rozumiem że przy tym poziomie zarobku odejmuję kasę za zakwaterowanie i mam zarobek na rękę?

tax
@podatek 26.04.2016 08:36
Dzięki za konkretną odpowiedź. Czyli rozumiem że przy tym poziomie zarobku odejmuję kasę za zakwaterowanie i mam zarobek na ręk...

tak. gdzieś czytałem że kwota wolna od podatku w Irlandii to ok 16 tys Euro. musisz poczytać sobie w necie o dokładne kwoty. także spoko jeżeli jedziesz sezonowo to nie przekroczysz tej kwoty i z potrąceń dostaniesz zwrot.

Nowy

Chodzi o telewizję? Ze można podłączyć?

nowy

czy leci ktoś 13 kwietnia z Bydgoszczy?

H.

Tak jest taka możliwość na brazilu

kasia

Nie wiem czy tak nieciekawie w szkocji bo zanim trafilam na Keelingsa to byłam 2 razy u Stokwela na Barnsmuir. średnie zarobki po odliczniu wszystkiego 220-250 funtow na tydzień. Jak masz takie pieniądze u nas w kraju to pewnie lepiej zostać.

Arka

Również przestrzegam! Ludzie- najpierw czytajcie, potem policzcie a na końcu coś podpiszcie! Jak wydacie 1 tysiaka na agencje, potem prawie 800-900 zeta na przelot, minus koszty utrzymania (spanie w karawanie) i jedzenie- to zostanie Wam może na rękę miesięcznie ze 2,5 tys złotych. Czy za taką "kasę" warto przechodzić piekło przygotowań do wylotu, rozstania z bliskimi itp? Istotnie- na spotkaniach pan z agencji zachwalał, sugerował nawet że do Irlandii lecą najlepsi z wybranych a reszta pechowców do Szkocji, gdzie podobno jest nieciekawie... Na pierwszym spotkaniu pokazywał piękne pokoiki z aneksami, że niby można sobie wybrać co się chce, ale już na drugim spotkaniu była mowa, że "na miejscu zostaniecie przydzieleni tam, gdzie będzie miejsce" i koniec dyskusji! Płacicie kasę za "tłumaczenie" dokumentów, ale jak się dokładnie wczytać w ten stos papierków który podsuwają do podpisania dowiecie się, że ta agencja za nic nie odpowiada (dosłownie)i że nie możecie mieć żadnych roszczeń wobec nich itp.

milanista35
@Arka 02.04.2016 10:14
Również przestrzegam! Ludzie- najpierw czytajcie, potem policzcie a na końcu coś podpiszcie! Jak wydacie 1 tysiaka na agencje,...

Częściowo masz rację.Rzeczywiście zarabiasz 2,5-3 tys.miesięcznie(na czysto,po opłaceniu wszystkich należności).Rzeczywiście koszt samego wyjazdu to ok 2 tys.Prawdą jest też,że "na miejscu zostaniecie przydzieleni tam, gdzie będzie miejsce" i koniec dyskusji".Ale prawdą jest też,że ta farma RZECZYWIŚCIE DAJE PRACĘ(ponad 40 godzin tygodniowo),dojazdy do pracy są darmowe a i sama praca nie jest zbyt wymagająca.I co najlepsze(z punktu widzenia pracownika)po kilku pierwszych dniach najczęściej trafiasz do pracy którą najlepiej wykonujesz.Innymi slowy,jeżeli ktoś sprawdza się w zrywaniu np,truskawki najczęściej trafia na truskawkę,z kolei inny(niekoniecznie dobry w zrywaniu) trafi do innej pracy.Poza tym cały podatek masz po powrocie do zwrotu.Moim skromnym zdaniem warto.Poza tym sama lokalizacja(bezpośrednie sąsiedztwo farmy to Dublin,lotnisko czy też trochę dalej mmorze.Jest co zwiedzać.

kolo
@Arka 02.04.2016 10:14
Również przestrzegam! Ludzie- najpierw czytajcie, potem policzcie a na końcu coś podpiszcie! Jak wydacie 1 tysiaka na agencje,...

800-900 za bilet do Dublin? chyba Polskimi liniami LOTu. Nie przesadzaj, ja kupiłem za 400 zl Ryanaira z bagażem 20 kg. Poza tym co ma kasa dla agencji z rozłąką czy przygotowaniem do wyjazdu??? Mam znajomych którzy jeżdżą w ciemno do UK, ale mają zawsze przy sobie ok 500 funciaków na opłacenie kaucji naprzód i szukają roboty przez lokalne agencje. Czasami udaję im się szybciej lub później coś znaleźć (zwykle ok 2 tygodni trzeba szukać a kase wydajesz).

student

Witam. Czy może ktoś wie czy są wyjazdy od lipca i czy się ktoś wybiera? Pozdrawiam.

milanista35
@student 01.04.2016 12:09
Witam. Czy może ktoś wie czy są wyjazdy od lipca i czy się ktoś wybiera? Pozdrawiam.

Cześć, w tamtym sezonie większość ludzi przybyła w czerwcu.Ale z tego co kojarzę kilka osób zatrudnili też w lipcu więc pewnie teraz będzie podobnie

nowy

Witam! Mam pytanie techniczne do osób, które już tam były. Czy istnieje jakaś możliwość podłączenia sobie swjej prywatnej telewzji w swoim pokoju? Czy raczej żadne przyłącze nie wchodzi w gree?

kaska

witam :) mam pytanie po ile godzin dziennie pracuje się w sezonie przy zbiorze truskawek?

01234
@kaska 28.03.2016 16:19
witam :) mam pytanie po ile godzin dziennie pracuje się w sezonie przy zbiorze truskawek?

Czasem 6 czasem 9 czasem 12 tutaj nigdy nie wiesz ile pracujesz,dużo zależy od pogody.

xyz

odlot 12 kwietnia Rzeszów > Dublin :) Ktoś może też leci w podobnym terminie?

k11
@aga 02.06.2016 13:14
Hej mateusz a przez co zalatwiales prace tam ja jestem z rzeszowa i ostatnio bylam w biurze t opowiedzieli mi ze juz nie ma...

Spotkanie w Rzeszowie było wczoraj. Musisz sie do nich zgłosić i zapisać na listę do Rzeszowa. Mi mówili że są tam mniej więcej co 2 tygodnie.

paula19
@k11 03.06.2016 10:42
Spotkanie w Rzeszowie było wczoraj. Musisz sie do nich zgłosić i zapisać na listę do Rzeszowa. Mi mówili że są tam mniej więcej...

czesc tez byłam na tym spotkaniu co ty . I jak wybierasz się tam ?

JA

OSRODEK POZASZKOLNEJ NAUKI JEZYKOW OBCYCH, USŁUG LINGWISTYCZYCH I WYDAWNICZYCH TO JEDNO, WIELKIE OSZUSTWO !!! Były dwa spotkania. Na pierwszym z nich GRUROWATY PROWADZĄCY poinformował nas trzy po trzy o warunkach pracy oraz zatrudnienia. Przykładowa informacja: pokój na 1 spotkaniu kosztuje 50-70 euro, na drugim spotkaniu jest to juz 100 euro! Mimo tego, że odbyły się dwa zjazdy, dokłądny termin wyjazdu nie został podany a pieniążki to by juuz od razu chcieli. Wpłata byla rozbita na dwie raty. Organizatorzy mowili, ze jezeli ktoś by nie pojechal to pieniadze zostana zwrócone po czym w trakcie rozmowy telefonicznej podając przyczynę kompletnej niekompetencji i braku profesjonalizmu Agencji,pani z drugiej strony telefonu chamsko odpowiedziala, ze z racji tego, że jest to rezygnacja, pieniadze nie zostaną zwrócone. :):):) ponadto w umowie jest kłamstwo na kłamstwie !!! zobowiazani zostalismy wpłacić ponad 900 zł na rzecz agencji a tu nagle w dokumentach jest napisane " UCZESTNIK OŚWIADCZA, IZ Z TYTUŁU POŚREDNICTWA PRACY NIE DOKONAŁ ZADNYCH OPŁAT NA RZECZ AGENCJI". Co wiecej, po dokłądnym obliczeniu zarobkow, odejmując koszty utrzymania zostają marne grosze, które możemy zarobić tu, w Polce majać przy sobie bliskie rodziny i dom. JEDNO WIELKIE OSZUSTWO. ZASTANAWIAM SIE, CZY NIE POJSC Z TYM DO SĄDU. ZOSTAŁAM OSZUKANA I OKRADZIONA. NIE POLECAM !!! CZYTAJCIE UWAŻNIE UMOWY I NIE DAJCIE SIĘ ZWIEŚĆ, BO ONI NAIWNYCH LUDZI SZUKAJA, POZDRAWIAM I MAJCIE OCZY SZEROKO OTWARTE.

bart
@JA 25.03.2016 11:16
OSRODEK POZASZKOLNEJ NAUKI JEZYKOW OBCYCH, USŁUG LINGWISTYCZYCH I WYDAWNICZYCH TO JEDNO, WIELKIE OSZUSTWO !!! Były dwa spotkani...

Wczoraj byłem na prezentacji w Bydgoszczy i plansza z kosztami zakwaterownia mówi, że wynosi ono od 70-100 Euro. Gdy zadałem pytanie od czego to zależy prowadzacy powiedział że najdrozszy jest pokoj jednoosobowy za 100 a potem niżej w zależności gdzie i ile osób w pokoju. Na samym końcu prezentacji jest plansza z kosztami utrzymania od 50-70 Euro tygodniowo. Tak wiec, cos chyba pomyliłaś. Muszę sobie to jeszcze obliczyć, choć mój znajomy i tak tam jest już 3 sezon więc chyba mu opłaca.

patikot

Bardzo dobrze zrobili ludziska w tym Wrocławiu, że wyszli z sali podczas spotkania. Niech przynajmniej się ci z tej z agencji dowiedzą i przekonają, że czasy jeleni i frajerów, których można doić często z ostatniej kasy już się kończą. Za rok nie uzbierają nawet grupki do wyjazdu, no może poza kilkoma frustratami, którzy jeszcze nie poznali tych "miodów" pracy przez pośredników, jak i na samej farmie...

pablo

witam , czy leci ktos moze teraz niedlugo na farme Keelings z poznania?

www

1400 euro na miesiac hahaha na pewno:)fajne se piszecie te posty

yoyo
@www 10.03.2016 21:02
1400 euro na miesiac hahaha na pewno:)fajne se piszecie te posty

Jezeli liczyc nie umiesz to rozumiem skad ten post. Najlepsi z teamu A wyciagaja srednio 11-14 Euro na godzine. Zakwaterowanie fakt jest drogie, ale to jest Dublin. Zawsze mozna pojechac do bauera na wies do Niemiec i na otwartym polu pomachac na kolanach - wolny wybor. odpowiadam tylko jak jest tym ktorzy chca pryzjechac i nie maja pojecia. A i od zeszlego roku pracdowaca i tak gwarantuje min 30 godzin aby landlord mogl potracic za zakwaterowanie.

Zostaw opinię o Keelings Company - Dublin

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Keelings Company