Fabryka Mebli BOCIAN

Uniszowice

Ocena pracodawcy 2/6

na podstawie 17 ocen.

Opinie o Fabryka Mebli BOCIAN

Dbamy o każdą opinię, dlatego pracodawca nie może ich usuwać. Sprawdź, kiedy Twoja opinia łamie regulamin - więcej.

Dodaj odpowiedź

Anuluj

Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Fabryka Mebli BOCIAN

stasiek

..a jakie są warunki na dzisiaj? warto starać się o pracę?

moze przyszly pracownik

witam,planuje podjac prace w Bocianie jako lakiernik-moze ktos cos opowie o firmie?z gory dzieki

Jeszcze pracuje
@moze przyszly pracownik 16.09.2016 18:13
witam,planuje podjac prace w Bocianie jako lakiernik-moze ktos cos opowie o firmie?z gory dzieki

Lakiernik zarabia od 10 do 14 minus podatek czyli wielki.... Heh

anonim

(usunięte przez administratora)

MP

Ze swojego konta (lub portfela) możesz się dowiedzieć, ile masz. A dlaczego tak jest, najlepiej dowiadywać się ze wszystkich możliwych źródeł, żeby mieć obiektywny pogląd na sytuację i w sposób trafny - a co za tym idzie jak najbardziej skuteczny - szukać rozwiązania (jeśli sytuacja jest zła) lub drogi do rozwoju (jeżeli chcemy, aby była jeszcze lepsza). Także dziękuję za radę. Niestety akurat w moim przypadku jest mało przydatna, ale może akurat komuś się przyda

Italii

w.normalnej firmie umowe dostaje sie w pierwszy dzien pracy. A nie po kilku badz kilkunastu miesiacach

anonim

(usunięte przez administratora)

MP

Tak się ma rzecz w Polsce. Gdyby ktoś się chciał zorientować zanim wygłosi pochopną opinię: http://wynagrodzenia.pl/kalkulator-wynagrodzen

ktos

podzielam wszystkie negatywne opinie.... wyplaty nie sa na czas, bo szef ma wazniejsze wydatki niz poplacic pracownikom. chcesz umowe to potracaja z twojej podstawy, a same zarobki tez nie sa powalajace. atmosfera srednia

anonim

(usunięte przez administratora)

NowaSekretarka:)

"Widać że nowa to karjerowiczka" Raczej nie była to opinia sformułowana przez kogoś kto mnie dość dobrze zna, ale za to mam prośbę: Byku, jak wejdziesz do sekretariatu, to powiedz, że to Ty :P Miej odwagę. Pozdrawiam tych życzliwych:)

Byku

Drwalu już robi na sobie ma swój interes, Mundzio to nie wiem. Kret i Chrupek nadal robią i są spoko co do sekretarki to czuję że jak Aga wróci poleci ona szybko. Aga jest za załogą a nowa za Szefem. Widać że nowa to karjerowiczka :-D

były pracownik

a jeszcze jestem ciekawy czy pracuja tam jescze tacy kudzie jak chrupek ,mundzio drwala czy kret.to byli kolesie.zawsze bede ich miło wspomonał

max
@były pracownik 15.12.2015 20:35
a jeszcze jestem ciekawy czy pracuja tam jescze tacy kudzie jak chrupek ,mundzio drwala czy kret.to byli kolesie.zawsze bede ic...

nie pracują już

były pracownik

ciekawi mnie też jaka jest nowa pani sekretarka?aga była ok.żadnych problemów no i była za załoga.

max
@były pracownik 15.12.2015 20:30
ciekawi mnie też jaka jest nowa pani sekretarka?aga była ok.żadnych problemów no i była za załoga.

ładna

były pracownik

Ciekawe jak jest teraz?czy nadal szef nie ma kasy na zaliczki czy wypłatę.czy nadal musi brac kredyty?ciekawi mnie też jakie są stawki?

anonim

(usunięte przez administratora)

były murzyn tej fabryki ...

jak chcesz mieć umowę potrąci Ci z podstawy większość robi na czarno bo sie nie opłaca umowy. Robota na akord mimo to jak powie na początku, ile brygada wyrobi to się dzieli na resztę. Kierownik z brygadzistami ustalają, szef zatwierdza . Jeżeli powie na rozmowie że zarabia się tu ach och nie słuchaj to ma tylko złowić pracownika z czasem wychodzi jaki jest tam bajzel ... Chorować nie wolno !! Zostawać po godzinach ile wlezie , szef poklepie po ramieniu , brygadzista też . A jak nie to polecisz :) na zieloną trawkę .. NIE POLECAM NIKOMU . No jak ktoś na nóż na gardle to niech idzie miesiąc góra dwa .

Król Julian

Nie polecam, wyzysk oraz uwidacznia się efekt tytanika...

anno

Szkoda slow. Zarobki ostatnio po 8 zl brutto. Praca bez umowy przez duzo osob. Jeden pozytyw to super zgrana zaloga lecz juz tez maja dosc takich stawek. A szef jeszczce przy wyplatach odbija pracownika kase na zus

Nick

Zgadzam się również z przedmówcą.Zakompleksiony właściciel,brak rozsądku,taki"nikt nic nie potrafi tylko ja","projektant"córeczka-krawcowa.Spróbujcie a zobaczycie.

k

zgadzam sie z przedmowca.

b

to popracuj tam pare dni a wrazenie bedzie odwrotne

ja

...jak na razie bylem tylko na rozmowie ale jak najbardziej bylem/jestem pod milym wrazeniem. Wlasciciel konkretny - dla mnie okay. Zobaczymy...

Zostaw opinię o Fabryka Mebli BOCIAN - Uniszowice

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Fabryka Mebli BOCIAN