Pytanie Nowy wpis
Użytkownicy czekają na odpowiedź 47 dni.
 Pytanie

Jaki jest okres rozliczeniowy w Auto-Delik Jan Delik? Kiedy można spodziewać się przelewu wynagrodzenia?

Tonik

Ale przecież to forum pracownicze. Wszelkie uwagi dla firmy lepiej tam kierować.

Wacik Nowy wpis
Klient
@Tonik

Każdy może pozostawić opinie, rekomendacje, albo zapytanie. Forum jest dla pracowników, klientów i wszystkich zainteresowanych.

Pytanie
 Pytanie

Na jakie benefity można liczyć w Auto-Delik Jan Delik?

Ucho prezesa Nowy wpis
@Pytanie

Na zadne/ nikt Ci tyle nie da co Ci obiecaja :) a potem i tak nic nie dostaniesz oprocz mydlenia oczu

Xxc Nowy wpis
@Ucho prezesa

Dają dają. (usunięte przez administratora)

Klient

Pierwszy przegląd Kia Rio po roku, przejechane 4,5 tys. km. Cena 918, 00 PLN. Analogiczny przegląd Hondy CRV w ASO Honda Karlik o 1/3 tańszy. Ceny powalają

gemius

Wyniki badania GEMIUS/PBI dla wybranych węzłów w Marcu 2021r.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 4 014 360
  2. linkedin.com 3 587 328
  3. olx.pl 3 276 288
  4. jooble.org 3 086 424
  5. pracuj.pl 3 054 024
Pytanie
 Pytanie

Jak wygląda ścieżka awansu w Auto-Delik Jan Delik?

Były pracownik
@Pytanie

Jakiego awansu, zapomnij ...

Bogdan
@Były pracownik

Czy osoby, które się wyróżniają i mają dobre wyniki nie mogą próbować zmienić stanowiska na wyższe? Napisz czemu tak sądzisz.

Xxc
@Bogdan

Mogą. Firma się rozwija (jak i większość z tej branży) i każdy może awansować, dostać podwyżkę itd.

Emilia
@Xxc

Rozumiem, a czy można liczyć w Auto-Delik na podnoszenie swoich kwalifikacji? Na przykład poprzez szkolenia wewnętrzne bądź certyfikowane kursy. Warto się rozwijać i jestem ciekawa, czy ta firma zapewnia takie możliwości.

Były Pracownik
@Bogdan

Jest to firma rodzinna ;).

Xxc
@Były pracownik

Weź się za robotę to firma Cię doceni. Daj najpierw coś od siebie, później miej oczekiwania. Prosta zależność.

Minek

To jest forum pracownicze więc uwagi dla firmy skierowano na niewłaściwy adres,

Roman

A ja słyszałem ze sprzedajecie samochody po jakiś naprawach jako nowe. Ponoć pan Delik ma kilka spraw sądowych .

Romek

Jeśli kierownik jest osobą wymagająca to nie powód, żeby go krytykować. Może każdy powinie spojrzeć na siebie czy na pewno dobrze pracuje?

1
auto
@Romek

Piszesz to z autopsji czy tylko masz takie domysły. Ja pracowałem w tej firmie wiele lat i ta osoba nie może od nikogo nic wymagać ponieważ nie ma pojęcia o pracy w tej firmie. Nie szanuje klientów jak i pracowników. Wszyscy w tej firmie pracują oprócz tej jednej osoby.

StefanBatory

Moje sugestie dla Auto-Delik Jan Delik: Wyzysk, brak możliwości rowoju, kierownik czerwony kartonowy burak, który wprowadza nie miłą atmosferę znęca się psychicznie, cały czas próbuje pokazać twoje miejsce w szeregu, zarobki śmieszne w porównaniu do konkurencji a podejście do pracownika jeszcze gorsze. NIE POLECAM

3
auto
@StefanBatory

Masz rację kierownik wiecznie napity od rana ledwie skończona szkoła, ale on tam jest zatrudniony po to by donosić na pracowników. Wiedzy nie posiada żadnej jedyne co potrafi to gnoić ludzi i traktować ich jak psy. Właściciel firmy jest nic nie lepszy niż kierownik , cholery który nie potrafi uszanować pracownika. W ostatnim czasie przez kierownika zwolniło się w firmie mnóstwo porządnych pracowników. Nie polecam firmy .

1

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
gotowy

Niestety kierownictwo firmy pozostawia wiele do życzenia. Opryskliwy kierownik który nie ma pojęcia o pracy którą wykonuje, a może udaje tylko że cokolwiek potrafi. A przepraszam potrafi obrażać klientów i wciskać im kit, że kolor na samochodzie musi taki być bo innego nie potrafi zrobić lakiernik. Panie Janie tak daleko to Pana firma na rynku motoryzacyjnym nie zajdzie. Niech zacznie Pan dbać o pracowników bo za chwilę odejdą najlepsi.

8
Administrator

W czasach korzystnej dla kandydatów sytuacji na rynku pracy, atmosfera w miejscu zatrudnienia odgrywa coraz większą rolę. A jak to wygląda w Auto-Delik Jan Delik? Czy tak samo jest w Auto-Delik Jan Delik?

Kuba

Czy firma potrzebuje pracownika? Jakieś zmiany zaszły na lepsze?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
ricki

bylem ostatnio w tym salonie. bylem i wyszedlem. pytam o carensa w wersji 7mio osobowej. podchodzi kierownik sklepu i ze szczerym usmiechem odpowiada 'nie ma szans' - ręce mi opadły! przysiadlem na chwilę, wziąłem cennik i wyszedłem. brawo dla tego pana - z taką gadką na dzień dobry na pewno będziecie mieli pełno klientów.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
domoator

Firma słaba. Obsługa klientów przeciętna a ceny jak z kosmosu. Za dużo jest nierobów w tej firmie na których trzeba pracować. Jaka płaca taka praca i to przysłowie odzwierciedla całą tą firmę

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Odzyskany klient

Do pracy przychodzimy dla kasy, każdy szanujący się pracodawca nie udaje że płaci, dlaczego pracownicy udają, że pracują i udają klientów? Panie kierowniku zmiany idą w dobrym kierunku obserwuję to od kilku m-cy TAK TRZYMAĆ jakość, solidność i zasada że KLIENT MA ZAWSZE RACJĘ

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Koneser starego i dobrego, nie ZEPSUTEGO

Ciekawe co i komu się wyjada, lepiej konsumować swoje wtedy lepiej smakuje

Zadowolony klient

Prezydent z chorobą filipińską nie jest najlepszym przykładem, chyba że należy robić ważne rzeczy w życiu na "rauszu". Prowadzenie biznesu to jakość, rzetelność i parametry L&P, a czy to tam było zapewne wie PAN JAN I PAN DYREKTOR

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
wściekły

BŁĄD - odchodzą te osoby, które zdecydowanie odejść nie powinny. Gratulacje kierowniczku - dobra robota. Kiedyś będziesz najbardziej znienawidzoną osobą w rodzinie D. Ale wtedy będzie już za późno. Tyle porządnych osób zwolniło się przez ciebie. W sumie to mi ciebie żal - jesteś małym człowiekiem. Takim nikim po prostu.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Art jo)

Ja z kolei zostalem bezczelnie potraktowany przez Dyrektora. Nie załatwił niczego w mojej sprawie. Pytanie za co bierze pieniądze.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
stary wyjadacz

Panowie właściciele firmy. Niestety zatrudnienie kierownika serwisu i jego załogi wyjdzie Wam bokiem. Albo już wychodzi! Otwórzcie się na stałych Klientów. To oni są dla Was najważniejsi. II zadbajcie o starą ekipę - to dzięki nim jesteście w miejscu w którym jesteście.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Zostaw merytoryczną opinię o Auto-Delik Jan Delik - Przeźmierowo

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej

gemius

Wyniki badania GEMIUS/PBI dla wybranych węzłów w Marcu 2021r.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 4 014 360
  2. linkedin.com 3 587 328
  3. olx.pl 3 276 288
  4. jooble.org 3 086 424
  5. pracuj.pl 3 054 024
Auto-Delik Jan Delik
0/5 Na podstawie 0 ocen.
  • Zobacz wywiad
  • ul. Składowa 14
    62-081 Przeźmierowo
  • NIP: 7771006984 REGON: 008271098
Auto-Delik Jan Delik