Teraz jedna osoba jest do księgowości poszukiwana. Gdzie więc ta rotacja co miała świadczyć o czymś tam niefajnym? Nawet nie wyjaśniano w przeszłości co takiego złego się działo zdaniem piszącego.
Fakt, że nie mogą znaleźć pracowników od wielu miesięcy lub jeśli ktoś zacznie prace, ale po krótkim czasie rezygnuje chyba mówi samo za siebie :) rotacja pracowników jak i klientów jest duża.
Nie ma dużej rotacji, wróciłam do firmy po latach i naprawdę zmieniła się na dużo dużo lepsze w porównania do tego jak pracowałam w latach 2016-2019.
Dziękuję Pani Magdaleno za podzielenie się opinią. Każda opinia jest cenna. Skuteczne poszukiwania pracowników, rotacja pracowników, rotacja klientów => to stały element prowadzenia biznesu. Stała jest tylko zmiana. Chętnie podzielę się prowadzonymi statystykami w Protegga za ostatnie pół roku. Na podstawie poniższych danych można wyciągnąć wnioski. Osoby współpracujące powyżej 5 lat stanowią 40% załogi, Osoby współpracujące pomiędzy 3 a 5 lat stanowią 37% załogi, Osoby współpracujące powyżej 1 roku stanowią 20% załogi. Rotacja pracowników w okresie ostatnich 6 mc na poziomie 3% załogi. Rotacja klientów => od stycznia 2024 zakończyliśmy współpracę z 6 podmiotami, natomiast rozpoczęliśmy współpracę z 19 podmiotami. 3 miesięczny okres próbny został wprowadzony właśnie po to aby pracownik i pracodawca mieli szansę się poznać i zweryfikować czy wzajemne oczekiwania są spójne i czy jest zgoda obydwu stron na dalszą współpracę. Pozdrawiam, Anna Litwińska
Jeśli faktycznie jest lepiej to co konkretnie sie zmieniło? ciekawa też jestem tego czy występuje jakaś gwarancja ze nagle sie nie pogorszy jeśli wcześniej było jakoś słabiej
Nie uwięźliście sie czasem na temat tej całej rodziny w biurze? no bo jaki będzie jej % w całości z zatrudnionych ze to aż tak istotne?
W odpowiedzi na pytanie uprzejmie informuję, że Biuro Rachunkowe Protegga jest firmą rodziną w związku z powyższym w Zarządzie firmy zasiadają 4 osoby ze sobą spokrewnione , które są udziałowcami, właścicielami i budują tą firmę od 24 lat. Ponadto w Firmie zatrudnionych jest 26 osób w 3 zespołach. Zespół księgowy liczy łącznie 18 osób, w tym 2 osoby są spokrewnione co stanowi 11 % zespołu i 7 % ogółu wszystkich pracowników zatrudnionych. Pozdrawiam, Anna Litwińska
Nawet jeśli ktokolwiek jest ze soba spokrewniony to czy zauważa sie jakieś odstępstwa w sposobie zarzadzania firma? bo zdaje mi sie ze o to mogło komuś sie rozchodzić ale nie wiem czy to sprawdzone
4 osoby z zarzadu, 3 dodatkowe z rodziny (kogos Pani pominela) czyli 7/26 to 27% zatrudnionych pracownikow powyzej 5 lat z rodziny, 40% z 26 to dokladnie 10,4 osoby, ciekawe bo osob nie da sie podzielic na mniejsze czesci niz jeden;) czyli 3 pracownikow spoza rodziny wytrzymalo dluzej niz 5 lat
To praca w tej firmie jest jakimś testem wytrzymałości, a jeśli tak to z jakich powodów? Na 100% nie potrzebuję zatrudniać się w firmie, w której trzeba "wytrzymywać".
E tam od razu „wytrzymalo” najlepiej od razu negatywnie na to patrzeć. gdybym ja u swoich robiła też bym sie bardziej starała a na obca firmę można machanc ręka i pójść w swiat przecież. Może tu też mieli takie podejście?
Tu nie chodzi stricte o rodzinę, ale o nierówne traktowanie, "swoi" zawsze są na lepszych warunkach. Zdarzały się nawet zwolnienia, aby wstawić swojego pociotka lub znajomego.
W biurze panowała zawsze pozytywna atmosfera. Byłam pracownikiem działu administracji i dzięki firmie nabyłam wiele nowych umiejętności. Otrzymywałam zadania, które były dla mnie czasem wyzwaniem, natomiast zawsze mogłam liczyć na wsparcie i pomoc osób z większym stażem. Moja opinia oraz zdanie były brane pod uwagę i zawsze dostawałam odpowiedź z szacunkiem oraz konstruktywnym feedback'iem. Wypłata była miarodajna pod względem umiejętności, a w raz z podnoszeniem kompetencji podwyższała się i pensja. Firma, która stawia na samorozwój i wspiera pracownika - takie jest moje odczucie. Dzięki tej firmie zdobyłam dużo wiedzy, a w czasie gdy zmieniałam ścieżkę otrzymałam wsparcie i zrozumienie. Zawsze dobrze będę wspominać pracę w firmie Protegga!
Hej, faktycznie zdarzają się zwolnienia żeby obsadzić rodzine? Jeżeli tak to była to tylko jednorazowa sytuacja czy więcej? Bo jak jednorazowo to może zeszło się w czasie, a szef nie był zadowolony ze zwolnionej osoby
Teraz jedna osoba jest do księgowości poszukiwana. Gdzie więc ta rotacja co miała świadczyć o czymś tam niefajnym? Nawet nie wyjaśniano w przeszłości co takiego złego się działo zdaniem piszącego.
Fakt, że nie mogą znaleźć pracowników od wielu miesięcy lub jeśli ktoś zacznie prace, ale po krótkim czasie rezygnuje chyba mówi samo za siebie :) rotacja pracowników jak i klientów jest duża.
Nie ma dużej rotacji, wróciłam do firmy po latach i naprawdę zmieniła się na dużo dużo lepsze w porównania do tego jak pracowałam w latach 2016-2019.
Dziękuję Pani Magdaleno za podzielenie się opinią. Każda opinia jest cenna. Skuteczne poszukiwania pracowników, rotacja pracowników, rotacja klientów => to stały element prowadzenia biznesu. Stała jest tylko zmiana. Chętnie podzielę się prowadzonymi statystykami w Protegga za ostatnie pół roku. Na podstawie poniższych danych można wyciągnąć wnioski. Osoby współpracujące powyżej 5 lat stanowią 40% załogi, Osoby współpracujące pomiędzy 3 a 5 lat stanowią 37% załogi, Osoby współpracujące powyżej 1 roku stanowią 20% załogi. Rotacja pracowników w okresie ostatnich 6 mc na poziomie 3% załogi. Rotacja klientów => od stycznia 2024 zakończyliśmy współpracę z 6 podmiotami, natomiast rozpoczęliśmy współpracę z 19 podmiotami. 3 miesięczny okres próbny został wprowadzony właśnie po to aby pracownik i pracodawca mieli szansę się poznać i zweryfikować czy wzajemne oczekiwania są spójne i czy jest zgoda obydwu stron na dalszą współpracę. Pozdrawiam, Anna Litwińska
Jeśli faktycznie jest lepiej to co konkretnie sie zmieniło? ciekawa też jestem tego czy występuje jakaś gwarancja ze nagle sie nie pogorszy jeśli wcześniej było jakoś słabiej
Nie uwięźliście sie czasem na temat tej całej rodziny w biurze? no bo jaki będzie jej % w całości z zatrudnionych ze to aż tak istotne?
W odpowiedzi na pytanie uprzejmie informuję, że Biuro Rachunkowe Protegga jest firmą rodziną w związku z powyższym w Zarządzie firmy zasiadają 4 osoby ze sobą spokrewnione , które są udziałowcami, właścicielami i budują tą firmę od 24 lat. Ponadto w Firmie zatrudnionych jest 26 osób w 3 zespołach. Zespół księgowy liczy łącznie 18 osób, w tym 2 osoby są spokrewnione co stanowi 11 % zespołu i 7 % ogółu wszystkich pracowników zatrudnionych. Pozdrawiam, Anna Litwińska
Nawet jeśli ktokolwiek jest ze soba spokrewniony to czy zauważa sie jakieś odstępstwa w sposobie zarzadzania firma? bo zdaje mi sie ze o to mogło komuś sie rozchodzić ale nie wiem czy to sprawdzone
4 osoby z zarzadu, 3 dodatkowe z rodziny (kogos Pani pominela) czyli 7/26 to 27% zatrudnionych pracownikow powyzej 5 lat z rodziny, 40% z 26 to dokladnie 10,4 osoby, ciekawe bo osob nie da sie podzielic na mniejsze czesci niz jeden;) czyli 3 pracownikow spoza rodziny wytrzymalo dluzej niz 5 lat
To praca w tej firmie jest jakimś testem wytrzymałości, a jeśli tak to z jakich powodów? Na 100% nie potrzebuję zatrudniać się w firmie, w której trzeba "wytrzymywać".
E tam od razu „wytrzymalo” najlepiej od razu negatywnie na to patrzeć. gdybym ja u swoich robiła też bym sie bardziej starała a na obca firmę można machanc ręka i pójść w swiat przecież. Może tu też mieli takie podejście?
Tu nie chodzi stricte o rodzinę, ale o nierówne traktowanie, "swoi" zawsze są na lepszych warunkach. Zdarzały się nawet zwolnienia, aby wstawić swojego pociotka lub znajomego.
Jakieś sugestie lecą ze rodzina to pracownicy o najdluzszym stażu. nawet jeśli czy to psuje innym atmosferę albo przeszkadza jakoś w pracy? jeśli każdy może awansować to nie widzę problemu
Dokładnie tak, ponadto rodzina i znajomi traktowani są zdecydowanie lepiej niż pozostali. Dostają inne zadania i nie odpowiadają za nieodpowiednie lub nieterminowe ich wykonanie oraz niekonsekwentnie korzystają ze zwolnień czy opieki na dziecko, co oczywiście krytycznie postrzegane jest wśród pracowników spoza kręgu znajomych.
Nigdy jeszcze nie byłem w takiej sytuacji ale pewnie gdyby było to tak skrajne z ta cala nierównością to pewnie gdzieś bym to zgłosił. tu nikomu to nie przyszło do głowy?
Pani Magdaleno, Dziękuję bardzo za opinię. Temat poruszany w opinii już dawno został zaopiekowany w naszej Firmie i wdrożyliśmy szereg zmian mających na celu ujednolicenie współpracy dla wszystkich pracowników. Warto też zauważyć, na dzień dzisiejszy w Biuro Rachunkowym Protegga stanowi 4 osobowy Zarząd Rodzinny, który tworzy ta firmę od 24 lat ( Pani Prezes oraz 3 jej dzieci ) oraz 26 pracowników w tym 2 osoby stanowią osoby powiązane rodzinnie z Zarządem i pracujące na stałe powyżej 5 lat, mające w pełni kompetencje do realizacji zadań wynikających z umowy. Zapraszam do nas na kawę i rozmowę na temat Pani uwag związanych ze współpracą z nami -mogą one pomóc nam jeszcze lepiej dostosować zmiany dla naszych aktualnych i przyszłych pracowników. Warto też zobaczyć co na przestrzeni ostatnich lat już się zmieniło, oto kilka przykładów : - nowe , komfortowe biuro, - wysokiej klasy sprzęt dla każdego pracownika - Od 2022r współpraca z HR Business Partnerem, mająca na celu usprawnienie komunikacji w firmie i poprawę procesów od rekrutacji, przez onboarding, politykę szkoleniową, rozwój pracowników, ujednolicenie współpracy, offboarding. - regulamin pracy określający zasady obowiązujące w firmie ( urlopy, nieobecności, nadgodziny itp ) - obwiązek wprowadzenia mają firmy zatrudniające powyżej 50 pracowników, my jednak już na tym etapie chcemy mieć jasne zasady dla wszystkich - wdrożenie kultury informacji zwrotnej "feedback" - 2024 roku przeszkoliliśmy wszystkich pracowników jak dawać ,,feedback” współpracownikom, przełożonym i Zarządowi tak aby informacja zwrotna była dawana w trakcie trwania współpracy na każdym szczeblu w firmie i pozwalała budować pozytywną współpracę oraz identyfikować nieprawidłowości szybciej niż na GoWork po zakończeniu współpracy. - Został wprowadzony audyt wewnętrzny, któremu podlegają wszyscy pracownicy. Każdy pracownik jest rozliczany z realizacji swoich zadań. Każdy pracownik bez względu na stanowisko, staż pracy i powiązania otrzymuje informację zwrotną dotyczącą rzetelności, jakości i terminowości powierzonych mu zadań. Wyciągamy wnioski i dążymy do tego by BR Protegga było dobrym miejscem do pracy i rozwoju osobistego dla każdego pracownika. Pozdrawiam serdecznie Anna Litwińska
Dzień dobry czy w Tychach jest oddział? Bo nie mogę znaleźć Pozdrawiam
W biurze panowała zawsze pozytywna atmosfera. Byłam pracownikiem działu administracji i dzięki firmie nabyłam wiele nowych umiejętności. Otrzymywałam zadania, które były dla mnie czasem wyzwaniem, natomiast zawsze mogłam liczyć na wsparcie i pomoc osób z większym stażem. Moja opinia oraz zdanie były brane pod uwagę i zawsze dostawałam odpowiedź z szacunkiem oraz konstruktywnym feedback'iem. Wypłata była miarodajna pod względem umiejętności, a w raz z podnoszeniem kompetencji podwyższała się i pensja. Firma, która stawia na samorozwój i wspiera pracownika - takie jest moje odczucie. Dzięki tej firmie zdobyłam dużo wiedzy, a w czasie gdy zmieniałam ścieżkę otrzymałam wsparcie i zrozumienie. Zawsze dobrze będę wspominać pracę w firmie Protegga!
Jak pracuje się osobom na stanowisku administracji biurowej? Jaka jest atmosfera między pracownikami?
Pani Kasiu, Zapraszam do kontaktu z Darią Lipińską na portalu LinkedIn. Daria jako Lider Zespołu Administracji udzieli Pani odpowiedzi na pytania. Zachęcam również do zapoznania się z profilem Protegga na LinkedIn, będzie mogła Pani zapoznać się z rocznym cyklem funkcjonowania firmy Protegga , szkoleniami , imprezami firmowymi itp. Pozdrawiam, Anna Litwińska Pozdrawiam, Anna Litwińska
Dzień dobry, Pani Julio, Również zapraszam do kontaktu, tym razem ze mną . Możemy na LinkedIn porozmawiać lub jak Pani woli proszę o kontakt telefoniczny 71/352-52-78. Zachęcam również do zapoznania się z profilem Protegga na LinkedIn, będzie mogła Pani zapoznać się z rocznym cyklem funkcjonowania firmy Protegga , szkoleniami , imprezami firmowymi itp. Pozdrawiam, Anna Litwińska
Nie popełniaj tego błędu, zniszczą Ci życie, jest mnóstwo lepszych ofert
Witam serdecznie Zapraszam do kontaktu osobistego i omówienia doświadczeń z okresu współpracy z Nami. Jesteśmy otwarci na szczery feedback, bo do anonimowych postów ciężko jest się odnieść. Utrzymujemy kontakt z większością naszych byłych pracowników. Jesteśmy dumni śledząc ich rozwój i ścieżkę kariery. Cieszą nas również chwile, gdy pracownicy do Nas wracają. Biuro każdego dnia się zmienia i dostosowuje do realiów rynkowych. Dziś cieszymy się nową siedzibą w Wołowska Park Biznesu. Wspólnie z profesjonalistami tworzymy angażujące miejsce pracy, dbamy o satysfakcję Naszych pracowników i doświadczenia kandydatów do pracy. Zachęcam do śledzenia profilu na (usunięte przez administratora) oraz spotkania się w siedzibie firmy. Warto zobaczyć czy współpraca z Nami jest tym czego szukasz
Dzień dobry, Pani Julio, Jeżeli jest Pani zainteresowana współpracą z BR Protegga to aktualnie prowadzimy nabór na Młodszą księgową I stopnia, proponowane wynagrodzenie znajdzie Pani w ogłoszeniu na danym stanowisku. Gdyby potrzebowała Pani dane kontaktowe do osoby zajmującej się rekrutacją, to proszę o email na adres; anna.litwinska@potegga.pl Na stronie internetowej Protegga znajdzie Pani kontakt do Naszych aktualnych współpracowników, numery telefonów, email bądź Skype. Proszę śmiało dzwonić lub pisać do losowo wybranej osoby , na pewno udzielą Pani informacji :). Cały czas się rozwijamy, więc warto zebrać opinię nie tylko od byłych współpracowników ale również od aktualnych. Pozdrawiam, Anna Litwińska
Panie Michale, proponuję na portalu (usunięte przez administratora) odszukać byłych i obecnych pracowników, którzy chętnie się dzielą doświadczeniami z pracy w firmie. Dodatkowo warto wspomnieć, że utrzymuje się bardzo duża rotacja. W 2022 roku na około 25 pracowników (nie licząc zarządu) odeszło 7? 8?
Panie Michale, Każdy ma prawo do wyrażania swojej opinii. I każda opinia jest prawdziwa dla osoby, która ją wystawia. Rotacja pracowników jest naturalna. UoP czy inna forma współpracy jest umową dwóch stron. Jeżeli jednej stronie nie odpowiadają warunki pracy to odchodzi i szuka rozwoju i miejsca dla siebie w biznesie. Gdyby chciał Pan porozmawiać z obecnymi współpracownikami Protegga to zachęcam do kontaktu , na stronie Protegga znajdzie Pan numery telefonów , mail, bądź skype. Mile widziane cechy to rzetelność , skrupulatność, otwartość i szczerość. W Biurze Rachunkowym jednostkami produkcyjnymi są zespoły księgowe i kadrowe. Prowadzenie biznesu ma na celu przynosić Zyski, dlatego też zespoły rozliczane są również z efektywności pracy. Maksymalnie wykorzystujemy automatyzację procesów księgowych aby pracownik skupiał się na analizowaniu a nie na tzw. ,,klepaniu" dokumentów. Cały czas się rozwijamy i modyfikujemy pracę aby dostosować się do dzisiejszej sytuacji na rynku. Także elastyczność i chęć rozwoju są również mile widziane. Praca księgowego w ostatnich latach bardzo się zmieniła i przed naszym zawodem stoi wiele wyzwań. Protegga stara się implementować wszystkie zmiany i dopasować tak system pracy aby był on komfortowy dla pracowników, dlatego też w tym roku wprowadziliśmy hybrydowy system pracy. Jeżeli ma Pan jeszcze jakieś pytania to chętnie na nie odpowiem. Pozdrawiam, Anna Litwińska
Pani Marianno, Dziękuję za dzielenie się opiniami i wiedzą na temat Protegga. Niestety nie miałyśmy okazji się poznać, bo nikt o takim imieniu nie współpracował z Protegga. Życzę Pani i osobie udzielającej Pani informacje o Protegga powodzenia w biznesie, uwolnienia się od przeszłości i pójścia do przodu. Nie jesteśmy w stanie zmienić przeszłości bo ona już była , mamy za to wpływ na przyszłość. Protegga się rozwija i zmienia dzięki współpracownikom . Bez pracowników , którzy w przeszłości współpracowali z nami i dzisiejszej załogi nie osiągnęlibyśmy celów jakie przed sobą stawiamy. Każda osoba, która pracowała z nami pozostawiła po sobie ślad i wiele cennych doświadczeń. Protegga analizuje wydarzenia i czerpie z tych doświadczeń wiedzę, którą wykorzystujemy na bieżąco. To pomaga nam się dalej rozwijać i tworzyć przyjazne miejsce pracy dla czterech pokoleń ludzi, które są aktualnie na rynku pracy. Wszystkim były pracownikom bardzo dziękuję! Bez Was nie bylibyśmy w tym miejscu , w którym jesteśmy. Pozdrawiam, Anna Litwińska
W zespole, w którym pracowałem zawsze mogłem liczyć na pomoc i współpracę z pozostałymi pracownikami, zawsze panowała przyjazna atmisfera. Biuro jest bardzo dobrym miejscem na zdobycie wiedzy praktycznej w księgowości. Pracując w pełnym wymiarze godzin nigdy nie zdażyło się bym musiał zostać dłużej. Dla mnie osobiście wynagrodzenie bylo ok, zwiększało się wraz z podnoszeniem kompetencji.
Szkolenia są i zawsze były kilka razy do roku :)
Nie, w czasie pracy.
Dzień dobry, Pani Heleno, zapraszam na stronę Linkedin po przeglądnięciu postów będzie Pani miała pełną wiedzę jakie szkolenia odbywały się w Protegga w 2022 roku i o jakiej tematyce. Pozdrawiam, Anna Litwińska
Witaj Dorota, Zależy nam na współpracy z osobami zaangażowanymi i chcącym się rozwijać dlatego mamy przygotowany cały program wdrożenia pracownika do realizacji zadań na każdym stanowisku. Jako duże biuro mamy różnorodnych klientów, można zatem u nas poznać księgowość oraz kadry i płace w bardzo szerokim ujęciu. Szkolimy z systemów, na których pracujemy, wewnętrznych procedur oraz stopniowo wdrażamy do pełnienia obowiązków, korzystamy z zewnętrznych certyfikowanych szkoleń, mamy również szkolenia miękkie np. z komunikacji. Po pierwszych 3 miesiącach wspólnie z pracownikiem ustalamy dalszą ścieżkę rozwoju dostosowaną do jego kompetencji i potrzeb
Praca w biurze Protegga wiele mnie nauczyła, ale zabrała również kilka dobrych lat życia. Z firmą już nie współpracuję i niestety, ale dochodzę do siebie po tym wyczerpującym okresie współpracy. Proponowane wynagrodzenie za wykonywaną pracę, zakres obowiązków i ilość obsługiwanych firm jest niestety żenująco niskie - znacznie niższe niż zostało mi zaoferowane w innej firmie, gdzie pracodawca i współpracownicy szanują swój prywatny czas. W tej firmie, gdy pracownik był chory to zastanawiał się lub też podejmował decyzję o pracy zdalnej ponieważ zastępowalność na stanowiskach jest zerowa. Komentarze typu: "nie ma ludzi niezastąpionych", bądź "jak pracownik chce zarabiać więcej, to musi pracować więcej" były na porządku dziennym - szczerze i z całego serca polecam zastanowić się nad podjęciem współpracy. Warto zwrócić uwagę na dużą rotację pracowników na różnych stanowiskach i zastanowić się z czego ona wynika, bo niestety nie jest tak kolorowo jak przedstawia to zarząd spółki. Współpraca z biurem została zakończona z mojej inicjatywy, ponieważ szkoda mi było życia, aby dalej poświęcać się firmie.
Dziekuję za komentarz. Celem firmy jest rozwój pracowników i rozumiem, że to się udało. Efektywne zarządzanie pracą z wykorzystaniem dostępnych narzędzi nie jest tożsame z większą ilością godzin pracy. Każdy z naszych byłych pracowników wie co to jest miesięczny Raport efektywności i jaki był jego wkład w pracę całego team Protegga. Zgodnie z umową o pracę czas pracy wynosi 8 godzin dziennie. Umowa o pracę jest za zgodą obydwu stron i zgodnie z Kodeksem pracy można ją w każdej chwili wypowiedzieć. Nie trzeba czekać kilku lat. Gratuluję nowej pracy i nowego pracodawcy ! Pozdrawiam, Anna Litwińska
Dziękuję za ostatnie miłe słowa. Widzę natomiast, że opinie byłych pracowników są solą w oku pracodawcy. A może jednak warto się zastanowić nad wpisami i je przeanalizować albo wprowadzić zmiany? Proszę uwierzyć, ale lojalny pracownik jest w stanie poświęcić wiele lat i czasu dla lojalnego pracodawcy... W tym przypadku lojalność pracodawcy wobec pracownika się skończyła, dlatego skończyła się również ta współpraca. Dlatego życzę Państwu odrobinę więcej pokory i przejrzenia na oczy.
Czytam te opinie i niedowierzam ! W firmie pracuję dość długo, więc wiem jak się pracuje. Firma szkoli pracowników, dba o stanowiska pracy. Tu można wiele się nauczyć. Praca może jest wymagająca, ale myślę, że w innych biurach pracodawca też wymaga od pracowników punktualności, pracowitości i myślenia. Samodzielna księgowa, która pokazała na co ją stać, zarabia zdecydowanie więcej niż 3000,00. Więc myślę sobie, że te dziewczyny, które odeszły, zamiast szkalować firmę, powinny zastanowić się nad sobą , swoją pracą w firmie. Być może, nie podołały obowiązkom, być może powinny zająć się czymś innym.
Być może jeszcze nie otworzyłaś oczu, nadal będąc karmiona ich obietnicami premii, która od prawie roku nie została wypłacona
Szanującą się osoba, która otworzy oczy, widzi jak można pracować, za godne pieniądze dalej rozwijając się. Odejście było najlepszą decyzją jaką mogłam podjąć .Dziwię się ludziom, którzy dalej wierzą w to miejsce oraz kłamstwa zarządu.
Czy dziury w podłodze i podarta wykładzina to dbałość o stanowisko pracy?
Dziewczyny dlaczego się nie podpisałyście pod swoimi opiniami? ???? Łatwiej jest dowalić innym w Internecie jak się jest anonimowym prawda?
Niestety, ale powiedzenie przełożonemu prosto w oczy tego wszystkiego nie przyniosło żadnych skutków, jedynie puste obietnice
Zastanawiam się, patrząc na tą rozpiętość wynagrodzeń, czy te najniższe zarobki dotyczą księgowych niesamodzielnych, może asystentów? Chyba niemożliwe żeby samodzielna księgowa miała 3.000 z groszem...
Niestety, ale wskazane przez Ciebie wynagrodzenie nie dotyczy księgowych niesamodzielnych, asystentów czy praktykantów - tyle netto zarabiają osoby samodzielnie prowadzące KPiR, ryczałty oraz prowadzące KH.
Rodzinna firma z możliwością rozwoju. Rodzinna firma-wszystko jest robione tak, aby członkom rodziny żyło się dobrze, zwykły szary pracownik ma harować za najniższa krajowa. Z możliwością rozwoju-rozwijaj się, ale to nie wiąże się z podwyżką. Firma w której można się wiele nauczyć, ale zapomnij o szacunku do Ciebie.
Święte słowa, brawo za odwagę i napisanie prawdy o tym miejscu ! Nic dodać nic ująć. Polecam omijać szerokim łukiem.
Dziękuję za podzielenie się opinią. Podstawa wynagrodzenia w Biurze Rachunkowym Protegga zależna jest od posiadanej wiedzy i umiejętności jej wykorzystania a także od efektywności pracy. Jednocześnie chciałabym podzielić sie danymi wynagrodzeń na dzień 31.01.2022 r. w Biurze Rachunkowym Protegga na dzień 31.01.2021 współpracowało z nami 24 osoby z czego: - 3 osoby zarabiające w przedziale od 3.010 zł brutto do 3.200 zł brutto, -12 osób zarabiających w przedziale od 3.210 zł brutto do 5.000 zł brutto, - 9 osób zarabiających powyżej 5.000 zł brutto. W miesiącu styczniu 2022 roku pracownicy działu księgowości i działu kadr odbyli dwu dniowe szkolenia związane z ,,Nowym ładem". Życzę sukcesów zawodowych !
Tam nigdy nic się nie zmieni, a będzie tylko gorzej :)
Mam wrażenie, że jedna osoba koniecznie chce firmie zaszkodzić bo nie dostała pracy w firmie? Biuro jest dobrym pracodawcą.
To jesteś w błędzie, bo było sporo opinii byłych pracowników, którzy jasno i rzeczowo opisali sytuację w firmie, ale go work nieprzychylne opinie skasowało (o zarobkach, systemie wynagradzania, podziale obowiązków, atmosferze w pracy, kompetencji liderów zespołów oraz atmosferze)
@Goga, komentarze usuwane są, jesli nie spełniaja wymogów regulaminu forum.Każda Wasza informacja lub opinia jest bardzo cenna dla potencjalnego kandydata, nie ważne czy jest pozytywna czy negatywna. Jeśli jakieś wpisy zostały z forum usunięte to znaczy że naruszały regulamin, z którym możesz zapoznać się tutaj - https://www.gowork.pl/regulamin. Podpowiecie na jaką umowę może liczyć nowy pracownik Protegga ?
Błagam, wystarczy Wam wysłać notkę od prawnika i kasujecie każde nieprzychylne komentarze od ręki. W komentarzach były informacje o niekompetencji pozatrudnianych znajomych pousadzanych na kierowniczych stanowiskach, nepotyzmie, śmiesznie niskich zarobkach i nieuczciwym traktowaniu pracowników oraz niewywiązywaniu się z umów- regulamin tego nie zakazuje, a jednak opinie poznikały. Całe szczęście są już inne strony, które Was wygryzają :)
Firma nie zna pojęcia : "FEEDBACK". Jeżeli się mówi , że da się odpowiedź jeszcze w tym samym dniu w którym odbywała się rozmowa to KULTURA wymaga by ta odpowiedź się pojawiła. Sama rozmowa dziwna i bez sensu , osoba przeprowadzająca nie zapoznała się z CV pytając czy ma się doświadczenie a w CV jak"byk" napisane, że doświadczenie jest. Poza tym po co zapraszać kogoś na rozmowę skoro można to samo jedno pytanie zadać przez telefon. Niepotrzebne narażanie na koszta. Owe biuro samo wystawiło sobie ocenę, a niestety jak dla mnie jest ona negatywna.
Dzień Dobry. Bardzo przepraszamy za brak odpowiedzi, musiało to umknąć naszej uwadze. Jednocześnie dziękujemy za zwrócenie uwagi, obiecujemy się poprawić. Pytanie się o szczegóły doświadczenia jest sprawdzeniem deklarowanych umiejętności kandydata. Życzymy powodzenia w znalezieniu wymarzonej pracy. Z pozdrowieniami, Biuro Rachunkowe Protegga :)
Pytanie było o to jakie mam doświadczenie , a przecież w CV jest napisane gdzie pracowałam i jakie były moje obowiązki więc najpierw wypadałoby się z nim zapoznać. Niestosowną i dziwną odpowiedzią jest informacja o umknięciu uwagi odnośnie odpowiedzi zwrotnej do mnie kandydatki. Poważnym firmom i szanującym czas kandydata raczej "umknięcie" uwagi odnośnie odpowiedzi zwrotnej się nie zdarza. O wymarzoną pracę to raczej ciężko w obecnych realiach , aczkolwiek odbieram to jako złośliwość z państwa strony, która również jest nie na miejscu. Radziłabym powstrzymać się od tego typu złośliwości. Ja natomiast życzę pokory i szacunku do potencjalnego kandydata bo jak widać, nie macie się państwo czym popisać. Pozostałe opinie zapewne również o czymś świadczą.
Szkoda że odbiera Pani życzliwość jako złośliwość. W naszej firmie staramy się dbać o dobre relacje, nie akceptujemy złośliwości, nie miłego zwracania się do siebie, bo to powoduje kiepską atmosferę pracy a co za tym idzie złe samopoczucie osób pracujących. Rozumiemy niesmak jaki pozostał po braku odzewu z naszej strony i jest nam z tego powodu szczerze przykro. Każdemu zdażyć może się błąd, osoba odpowiedzialna za rekrutację na stanowisko na które Pani aplikowała, nie zrobiła tego celowo, być może rozmowa jaką z Panią odbyła była jedną z jej pierwszych rozmów rekrutacyjnych i może faktycznie nie wyglądała jak typowa rozmowa z punktu widzenia rekrutanta. Uczymy się każdego dnia i napewno zwrócimy uwagę naszym kolegom i koleżankom na ten fakt. Pozdrawiamy, Protegga :)
Tylko winny się tłumaczy . Opinie jednak nie świadczą o miłej atmosferze u państwa w biurze :) Nie mnie jednak to osądzać, gdyż nie jestem pracownikiem :) Poza tym życzliwy człowiek , podkreślam życzliwy a nie złośliwy nie będzie życzyć "wymarzonej" pracy bo takowej raczej się nie znajdzie. Bez odzewu.
Ktoś poleca szukać opinii w internecie i tam są bardzo dobre. Firma jest dobra więc trudno zrozumieć
Pracowałaś bądź pracujesz tam? Jest parę opinii, w których osoba/y nie polecają tam pracy. Co jest przyczyną ?
Pojawiły się nowe ogłoszenia. Czy ktoś był na rekrutacji ?
Zachęcam osoby, które są zatrudnione w Protegga o opisanie aktualnej sytuacji panującej w tej firmie. Jak w tym momencie wyglądają warunki zatrudnienia? Co sądzicie o tym pracodawcy? Ostatni komentarz był umieszczony już jakiś czas temu i dotyczył stażu - czy firma dalej prowadzi przyjęcia na staże? Czy ktoś jeszcze próbował współpracy z tą firmą na tej zasadzie i może udzielić swojej opinii?
Polecam wyszukac opinie - niestety gowork wszytkie skasował, ale w internecie nic nie ginie. Maja ogłoszenia, bo chcialam wyslac cv na kadrowa, ale na szczescie znalazlam wszystkie usunięte komentarze
Po odbytym stażu pracodawca się ze mną skontaktował i zostałam przyjęta na etat. Porządna firma z jasnymi zasadami to mi się podoba :)
W czerwcu skończyłam staż organizowany przez uczelnię w tej firmie i jestem bardzo zadowolona, miła atmosfera, przyjaźni ludzie, warunki pracy bardzo dobre z miłą chęcią przedłużyła bym współpracę.
Odpowiedz Sygnaliście i załóż darmowe konto Compliance Officera
Skorzystaj z usługi GoWhistle i porozmawiaj z autorem wpisu. Dowiedz się więcej o usłudze GoWhistle tutaj.
Etap 1 - Zgłaszasz nieprawidłowość w firmie
- wybierasz zgłoszenie anonimowe lub imienne
- decydujesz o kategorii zgłoszenia np. łamanie przepisów prawa
- możesz szczegółowo opisać sytuację
Etap 2 - Przekazujemy Twoje zgłoszenie pracodawcy
- informacja o sygnale pojawia się na wątku firmy
- upoważniony Compliance Officer dostaje możliwość odpowiedzi na sygnał
- GoWork dba o terminowy odzew ze strony firmy
Etap 3 - Pracodawca udziela odpowiedzi
- sygnalista informuje, czy problem został rozwiązany
- dostajesz możliwość upublicznienia sygnału
- dostajesz możliwość podziękowania pracodawcy
Zostań Sygnalistą w Protegga Sp. z o.o. Biuro Rachunkowe - Wrocław
Firma nie ma zarejestrowanego Compliance Officera. GoWork oraz GoWhistle nie zobaczą treści Twojego zgłoszenia! Dzięki nam będziesz miał gwarancję, że firma otrzyma Twoją informację o chęci zgłoszenia sygnału.
POTWIERDŹ EMAIL
Dziękujemy za zgłoszenie nieprawidłowości w Protegga Sp. z o.o. Biuro Rachunkowe
Zgłoszenie sygnału wymaga weryfikacji. Prosimy o zapoznanie się z treścią przesłanej wiadomości na Twój adres e-mail i potwierdzenie. Po poprawnej weryfikacji poinformujemy Cię o kolejnych krokach.
Nie otrzymałem e-maila, wyślij ponownieZarejestruj Compliance Officera
i odpowiedz bezpłatnie sygnaliście
POTWIERDŹ EMAIL
Aby zarejestrować darmowe konto Compliance Officera, musisz jeszcze potwierdzić adres e-mail.
Wysłaliśmy wiadomość z linkiem aktywacyjnym na podany przez Ciebie adres. Po naciśnięciu w niego, poinformujemy Cię o kolejnych krokach.
Skontaktuj się z nami
Pracodawco, skorzystaj z naszych usług
Dzięki nam, Twój sygnał dotrze do Pracodawcy!
Etap 1 - Zgłaszasz nieprawidłowość w firmie
- wybierasz zgłoszenie anonimowe lub imienne
- decydujesz o kategorii zgłoszenia np. łamanie przepisów prawa
- możesz szczegółowo opisać sytuację
Etap 2 - Przekazujemy Twoje zgłoszenie pracodawcy
- informacja o sygnale pojawia się na wątku firmy
- upoważniony Compliance Officer dostaje możliwość odpowiedzi na sygnał
- GoWork dba o terminowy odzew ze strony firmy
Etap 3 - Pracodawca udziela odpowiedzi
- sygnalista informuje, czy problem został rozwiązany
- dostajesz możliwość upublicznienia sygnału
- dostajesz możliwość podziękowania pracodawcy
Drogi Użytkowniku,
Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:
NIE dodawaj opinii, która:
Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.
Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.
Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.
Chcesz być na bieżąco z odpowiedziami?
Zapisz się na powiadomienia o nowej opinii już teraz
Psst! To jeszcze nie koniec!
Potwierdź swoją subskrypcję!
Odbierz maila
Na podany adres e-mail wysłaliśmy wiadomość z prośbą o potwierdzenie subskrypcji (RODO)
Potwierdź subskrybcję
Kliknij w link potwierdzający subskrypcję w mailu i bądź na bieżąco!
Dziękujemy za wypełnienie formularza zarobków.
Chcesz być na bieżąco z odpowiedziami?
Zapisz się na powiadomienia o nowej opinii już teraz
Psst! To jeszcze nie koniec!
Potwierdź swoją subskrypcję!
Odbierz maila
Na podany adres e-mail wysłaliśmy wiadomość z prośbą o potwierdzenie subskrypcji (RODO)
Potwierdź subskrybcję
Kliknij w link potwierdzający subskrypcję w mailu i bądź na bieżąco!
Dziękujemy za wypełnienie formularza zarobków.
Znajdź firmę
Zapisz się na powiadomienie o nowej opinii już teraz!
Zapisz się na powiadomienie już teraz
Otrzymuj powiadomienia na temat firmy
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Protegga Sp. z o.o. Biuro Rachunkowe?
Zobacz opinie na temat firmy Protegga Sp. z o.o. Biuro Rachunkowe tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 7.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Protegga Sp. z o.o. Biuro Rachunkowe?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 6, z czego 2 to opinie pozytywne, 2 to opinie negatywne, a 2 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
- Paprotna 5
51-117 Wrocław - NIP: 8992364694 KRS: 0000202670
Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 sierpnia do 31 sierpnia 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.
(real users)
- GoWork.pl 3 047 220
- Pracuj.pl 2 781 864
- Olx.pl 2 460 294
- Jooble.org 1 734 372
Aktualne oferty pracy w pobliskich miastach
Opinie o firmach w pobliskich miastach
Biura rachunkowe - Wrocław
- FK Presto Joanna Szymańska
- BRK | Harmony in time and business
- Kancelaria Rachunkowa Katarzyna Grabowska
- Biuro Rachunkowe Wanda Janik-Zakaszewska
- Doradcy S.C Dominika Kurzawska Paweł Kurzawski - Wrocław
- Dariusz Obrocki Contadore
- CLS Polska Sp. z o.o.
- Sierpiejko Jan
- Fundacja Instytut Badań i Rozwoju Lokalnego
- Kancelaria Rachunkowości Stanisława Madejska
Obowiązek informacyjny przedsiębiorcy
Szanowny Przedsiębiorco!
Poniżej znajdują się informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych przez GoWork.pl Serwis Pracy Sp. z o. o.
- 1. Kto jest administratorem Twoich danych osobowych?
- Administratorem Twoich danych osobowych jest GoWork.pl Serwis Pracy Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, ul. Wirażowa 124 A, 02-145 Warszawa.
- 2. Jak skontaktować się z wyznaczonym w GoWork.pl Inspektorem Ochrony Danych?
- Przestrzeganie zasad ochrony danych w GoWork.pl Serwis Pracy Sp. z o. o. nadzoruje wyznaczony Inspektor Ochrony Danych, z którym możesz skontaktować się poprzez adres e-mail: iod@gowork.pl
- 3. W jakim celu oraz w oparciu o jaką podstawę prawną przetwarzamy Twoje dane osobowe? Jak długo przechowujemy Twoje dane?
- W zakresie swojej działalności zajmujemy się pozyskiwaniem informacji na temat sytuacji panującej w przedsiębiorstwach. Umożliwiamy Użytkownikom Serwisu zapoznanie się z opinią oraz dokonanie oceny przedsiębiorcy, w szczególności jego wiarygodności i rzetelności jako pracodawcy lub partnera biznesowego.
Kategorie osób | Cel przetwarzania | Podstawa prawna | Retencja danych |
---|---|---|---|
Osoby fizyczne prowadzące własną działalność gospodarczą | Utworzenie i udostępnienie profili przedsiębiorców w serwisie GoWork.pl, w celu umożliwienia zapoznania się z opinią oraz dokonania oceny przedsiębiorców. | art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (prawnie uzasadniony interes administratora - prowadzenie portalu internetowego umożliwiającego jego użytkownikom wyrażanie opinii o przedsiębiorcach) art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (prawnie uzasadniony interes osób trzecich - możliwość zdobycia przez przedsiębiorców opinii na swój temat przydatnych do podnoszenia jakości warunków pracy oraz polepszania wizerunku) art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (prawnie uzasadniony interes administratora lub osób trzecich – ustalanie, dochodzenie roszczeń, obrona przed roszczeniami związanymi z prowadzoną działalnością gospodarczą) | Dane będą przetwarzane do momentu wniesienia skutecznego sprzeciwu, z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją osoby, której dane dotyczą, a następnie, po wniesieniu sprzeciwu dane będą archiwizowane przez okres przedawnienia ewentualnych roszczeń. Po wskazanym wyżej okresie dane osobowe będą usuwane lub anonimizowane. |
- 1. Komu przekazujemy Twoje dane osobowe?
- Odbiorcami Twoich danych osobowych będą podmioty świadczące usługi na rzecz GoWork.pl Serwis Pracy Sp. z o. o. (w szczególności usługi takie, jak obsługa systemów informatycznych) oraz GoWork.pl Andrzej Kosieradzki, a także podmioty upoważnione do odbioru danych na podstawie przepisów prawa.
- 2. Jakie jest źródło pochodzenia Twoich danych?
- Twoje dane pozyskaliśmy ze źródeł publicznie dostępnych, takich jak: Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej (CEIDG), inne publiczne rejestry, strony internetowe.
- 3. Jaki jest zakres danych osobowych, które przetwarzamy?
- Przetwarzamy Twoje dane osobowe w zakresie obejmującym: dane teleadresowe (takie jak: imię, nazwisko, nazwa firmy, adres siedziby firmy), dane kontaktowe (takie jak: adres email, numer telefonu).
- 4. Jakie przysługują Ci prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych?
- Zapewniamy realizację Twoich uprawnień wskazanych poniżej. Możesz realizować swoje prawa przez zgłoszenie żądania na adres e-mail: iod@gowork.pl
Prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania danych | Masz prawo w dowolnym momencie wnieść sprzeciw wobec przetwarzania Twoich danych osobowych, jeżeli przetwarzamy Twoje dane w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes. Jeżeli Twój sprzeciw okaże się zasadny i nie będziemy mieli innej podstawy prawnej do przetwarzania Twoich danych osobowych, usuniemy Twoje dane, wobec wykorzystania których wniosłeś sprzeciw. |
Prawo do usunięcia danych | Masz prawo do żądania usunięcia wszystkich lub niektórych danych osobowych, jeżeli:
|
Prawo do ograniczenia przetwarzania | Masz prawo do żądania ograniczenia wykorzystania Twoich danych osobowych, gdy:
|
Prawo dostępu do danych | Masz prawo uzyskać od nas potwierdzenie, czy przetwarzamy Twoje dane osobowe, w związku z tym masz prawo:
|
Prawo do sprostowania danych | Masz prawo do sprostowania i uzupełnienia podanych przez siebie danych osobowych. Masz prawo żądać od nas sprostowania nieprawidłowych danych oraz uzupełnienia niekompletnych. |
Zgłaszania skarg | Jeżeli uważasz, że Twoje prawo do ochrony danych osobowych lub inne prawa przyznane Ci na mocy RODO zostały naruszone, masz prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (www.uodo.gov.pl). |