Drewpol S.C. Stanisław Suwaj Piotr Suwaj

Jordanów

Ocena pracodawcy 1/6

na podstawie 1 ocen.

Opinie o Drewpol S.C. Stanisław Suwaj Piotr Suwaj

Dbamy o każdą opinię, dlatego pracodawca nie może ich usuwać. Sprawdź, kiedy Twoja opinia łamie regulamin - więcej.

Dodaj odpowiedź

Anuluj

Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Drewpol S.C. Stanisław Suwaj Piotr Suwaj

z pozdrowieniami dla Drewpol ;-)

Zgadzam sie z "jo!" pracowałem tam kiedys i to juz było... szalenstwem dla mnie hehe ;-) Szef nie doceniał starych pracowników traktuje ich na rowni z nowymi moze nie o robote w sensie ale o podejscie do ludzi trzeba czasem byc człowiekiem dla człowieka a nie tylko wymagać. Słyszałem ze teraz tam duzo ukrainców pracuje ale takie ciemne masy z nich sa ze rece opadaja starzy pracownicy sie zwalniaja a ciemne masy z ukrainy sprowadzaja i mysla ze na tym wyjda jak większosc z nich nawet po polsku nic nie rozumie ;-)

jo!

pany mysla ze za 12zl to pracownik bedzie oral tam soba na mrozie, deszczu lub w marnym akordzie za 1.3zl za metr szes. Przyjmuje sie nowych przy ktorych pasowaloby postawic brygadziste aby kierowal nimi na kazdym kroku bo potrafia stac jak slupy az ktos im cos nie powie, nadrabiaja za to ukraincami a oni to sie szanuja w robocie, maja swoje ruchy ktorych nie przekraczaja aby sie nie zajechac tak samo jak starsza czesc pracownikow tzw. emeryci, emeryci na pomostowkach i krusowcy-byle dorobic do emerytury. A tych pracownikow solidnych z doswiadczeniem i wieloletnim stazem pracy w tej firmie stawia sie na rowno z tamtymi za te same stawki. Jak tak dalej bedzie to ci pracownicy,ktorzy solidnie pracuja i chodza stale do pracy odejda a szefom zostana emeryci i ukry. AMEN

ooooj

Zauważyłem ze w firmie jest tendencja spadkowa tzn Brakuje Pracowników gdzie kiedys był przesyt tak dzis maszyny puste stoja bo nie ma kto na nich pracowac a o sobotach juz nie wspomne wogole ludzi nie ma w pracy nie ma sie co dziwic sobota to sobota ;-)

Mokry

Witam ja pracuje i jestem zadowolony z pracy i robie na akord i idzie zarobić przy 8 godz jest spoko i szefowie

Coś za jeden

Poprostu masakra szef to taki gbur jest ludzi traktuje jak smieci wiec nie dziwne ze sie zwalniaja kasa?? baaardzo słabo bardzo zycze jakiejs inspekcji jak ludzie musza robic by zarobic te 1800zł i z tym nieraz ciezko przez te akordy co wymysla szef poprostu gbur!! ale tak to jest jak z wiesniaka panem sie zrobi.Odradzam ta firmę

zbir

Co wy chcieliście, bez wykształcenia, znajomości języków zarabiac po 3000 zł miesięcznie ? Niestety nie chciało się uczyć to trzeba harować ...

Który nie mógł patrzeć na to wszystko!

W firmie Drewpol panuje wielki chaos pracowałem tam, lecz nie szło wytrzymać, ponieważ ,,pracy przybywało, a pieniędzy ubywało,,. Akordy, które wymyślili przy tych maszynach jest to nie realne - to tak jak bym grał na gitarze, a nie miał strun. Serdecznie Pozdrawiam..

zwolniony

gorzej niż źle

lady

Ogólnie spoko jak ktoś szuka czegoś na przetrwanie (np. zimy). Stawki są jakie są czyli maks 11 zł czy fachowiec czy amator. Brak wywiązywania się z obowiązków pracodawcy wynikających z umowy o pracę. Atmosfera w skali od 1 do 10, daję maks 2,5. Reasumując , nadaje się idealnie pod kontrolę PIP, czego z całego serca życzę, bo może to poprawi kondycję tej firmy.

zwolniony

dupy nie urywa co do pracy, zarobków i wogóle 10zł /h na początek i pozniej np po 6 miesiacach dalej..... 10zł!!! wogóle nie podnosza stawki (usunięte przez administratora)

Zostaw opinię o Drewpol S.C. Stanisław Suwaj Piotr Suwaj - Jordanów

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Drewpol S.C. Stanisław Suwaj Piotr Suwaj