Pytanie
 Pytanie

Opowiecie jak wygląda każdy z etapów rekrutacji w ZPM Biernacki Skup i Hodowla Bydła Sp. z o.o.?

Tomek
Pracownik
@Pytanie

Ja znalazłem ogłoszenie w internecie... zadzwoniłem tam to mnie zaprosili mnie na rozmowę najpierw z taką panią a zaś z kierownikiem, tam sie dogadalismy co i jak kierownik powiedzial ze da mi znac czy jestem pzyjety i zadzwonil po 3 dniach no i zaczolem prace

Dorota Nowy wpis
@Tomek

A jak wyglądała rozmowa o pracę w firmie? Czy była to luźniejsza rozmowa czy weryfikowano w jakiś sposób Twoje umiejętności? Jak przebiegała i o co Cię pytano? Jak wyglądały początki Twojego zatrudnienia w ZPM Biernacki?

Kasia

Czy firma zapewniła maseczki pracownikom?

Psycho Nowy wpis
Klient
@Kasia

Ta firma to jedynie garba ci moze zapewnić oraz całkowity brak szacunku.

Pytanie Nowy wpis
 Pytanie

Wiecie może, czy w ZPM Biernacki Skup i Hodowla Bydła Sp. z o.o. szukają chętnych na staż?

Ziben Nowy wpis
Klient

Nie wiem jak jest w firmie Biernacki ale w firmie Skup i Hodowla Biernacki podejście do kontrahenta to szczyt nietolerancji i robienie w balona!

gemius

Wyniki badania GEMIUS/PBI dla wybranych węzłów w Marcu 2021r.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 4 014 360
  2. linkedin.com 3 587 328
  3. olx.pl 3 276 288
  4. jooble.org 3 086 424
  5. pracuj.pl 3 054 024
Pytanie
 Pytanie

Jakie jest podejście do liderów z zewnątrz w firmie ZPM Biernacki Skup i Hodowla Bydła Sp. z o.o.?

Ania
Były pracownik

Krótko pracowałam z pszyczyn osobistych, ale wszystko było okej oprucz koleżanek

Marta Marcin Czajka Klauze
Pracownik

Oboje a Marcinem pracujemy u biernackiego ja jem brgadzistka Najlepsza oczywiscie stanowisko bylo trudno zdobyc dyrek wymagania mial mega ale dalam rade marcin Czajka moj popychacz rzeznik w zmb jestem teraz szczesliwa chodz wszystko sie szybko wypala sie ale jest w czym kim wybaczac nie Nie nawidze Bachorow dzieci tez tez zajde to usowam poprostu albo tabletke albo lekarza gin narazie mialem kilka razy wpadki KONCZYLY sie w koszt poprostu jestem zona ale to tylko przygoda Meza ZNISZCZYLAM psychicznie fizycznie tez sie na nim znecalam nozem go nawet cielam a on nic ja zadze wszystkim wszedzie Artur dyrektor mowi ze najlepsza jestesm wiec tak jestes naprawde kto nie wierzy udowodnic moge Marcin Czajka tez zostawil haneczke dla mnie wiec wszystko jest poprostu prawda ktos mi stanie na drodze wylatuje a pracy tel do Dyrekrora Arturka I tyle poprostu zreszta kto mnie zna to wie lubie przygody nie szanuje nikogo innego czlowieka trzeba traktowac za wroga u kolegow z pracy interesuje mnie tylko sprzet jaki powiadasz dkrylam w sobie druga ja he dla mnie nie ma milosci zwiazku to nie fikcujna mialem meza I bym miala dzieci juz w wieku 4.3.2 ale nie ma problemu jestem wolna I tylko mam Facetow do jednego jak sie naprawde nadaje Mnie Marcin zalowala a jakiego mocno tez widze po tym jak strzeli na mnie z almaty jegonie oddam go nikomu jest moj ten jego wiec dziewczyny uwazac jestesmy z Marcinem zadowlemi a pracy u biernackiego I z sobie tez ja mala ale jego armate zagunam nie daje juz rady he

32
Henry

Firma dobrze oceniana, wypracowała sobie dobre opinie . A jak aktualnie wygląda możliwość zatrudnienia w firmie?

Ktoś

Jaka żenada, kto takie brednie wypisuje, że super praca, stołówka na 30 osób, a na przerwę przychodzi ok. 80nie ma gdzie zjeść, a coronavirus, jesteś w toalecie, a wchodzi Ci straż zakładowa czy nie palisz papierosów, bo jest zakaz ale tylko dla tych co pracują na rozbiorze, pakowni itp. Oczywiście Biuro ma palarnie, nie ma rano nawet w co się ubrać, a zarządzają tym rozbiorem ludzie bez mózgu

Madzia

Polecacie tu pracę na dziale chłodni?

Blondi

A co tam na chłodni słychać jakieś nowe romanse czy smoka mamy tylko na tapecie zal tych żon panów kierowników i wielkich brygadzistow

Pakownia
@Blondi

Podobno pani Edyta z konfekcji nadal się gzi

Blondi
@Blondi

Teraz już nie ale jakieś 3 miesiące temu to ruch... a się sepiej ja pani KUC Marta EDYTE bzykali tylko ca mąż na to mówił a za stanowisko (usunięte przez administratora) płacić??

Miniek

Dobry pracodawca, przyjazna atmosfera, ludzie bardzo w porządku, na zarobki też wg mnie absolutnie nie można narzekać, jak ktoś się zna na swojej pracy i robi to dobrze, to jest w tym zakładzie doceniany. Ogólnie stawiam firmie duży plus.

Admim produkcji

Kto zazadza teraz pakownia nr 3 po odejsciu Mazura? Jest jakos ogarniete to wszystko? Jaka jest atmosfera pracy? Gdzie najlepiej bylo by pracowac? Rozbiur pakonia nr3 czy na samym uboju? Jakie sa stawki na danym dziale wie ktos? Kto gdzie jest kierownikiem..? Jakie macie zdanie o kierownikach?

1

Zostaw merytoryczną opinię o ZPM Biernacki Skup i Hodowla Bydła Sp. z o.o. - Golina

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej

gemius

Wyniki badania GEMIUS/PBI dla wybranych węzłów w Marcu 2021r.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 4 014 360
  2. linkedin.com 3 587 328
  3. olx.pl 3 276 288
  4. jooble.org 3 086 424
  5. pracuj.pl 3 054 024
ZPM Biernacki Skup i Hodowla Bydła Sp. z o.o.
3.5/5 Na podstawie 8 ocen.
  • Zobacz wywiad
  • Dworcowa 47D
    63-200 Golina
  • NIP: 6172204660 REGON: 302675247 KRS: 0000501375
ZPM Biernacki Skup i Hodowla Bydła Sp. z o.o.