Informacje podstawowe
Miejsce pracy: Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie
Zakres obowiązków: Prowadzenie kancelarii ogólnej i obsługa bieżących spraw administracyjno-biurowych, zapewnienie właściwego obiegu dokumentów, obsługa sekretariatu, zapoznanie się z pracą merytoryczną inspektoratu, przegladanie i weryfikacja dokumentacji, zapoznanie z praca składnicy akt, poznanie prawa budowlanego, przyjmowanie korespondencji, elektroniczna rejestracja, rozdzielanie korespondencji wpływającej do urzedu oraz rejestracja i przygotowywanie korespondencji do wysyłki, prowadzenie rejstrów okreslonych w instrukcji kancelaryjnej w celu właściwego obiegu dokumentacji w urzedzie, telefoniczne i osobiste udzielanie rzetelnych informacji klientom urzędu, dbanie o prawidłowy przepływ informacji w urzędzie, sporzadzanie sprawozdań, ocen, analiz i bieżących informacji z prowadzonych czynności
Rodzaj zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: jedna zmiana
Liczba godzin w tygodniu: 40
Stypendium brutto: 1 790,3 PLN
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania:: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Data rozpoczęcia: 20.03.2024
Data zakończenia: 19.09.2024
Wymagania konieczne
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), kierunek: administracja, księgowość, prawo lub pokrewne
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: wykształcenie wyższe (administracja, księgowość, prawo lub pokrewne)
Pracodawca
Nazwa: kontakt przez PUP
Adres: Mazowiecka 49a, 87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie
Nazwa Urzędu Pracy: Powiatowy Urząd Pracy dla Miasta Torunia
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: CV