STARSZY REFERENT (W SEKCJI NADZORU ARCHIWALNEGO)

Toruń
Oferta opublikowana26.04.2024
Rodzaj umowyumowa o pracę
Tryb rekrutacjirekrutacja stacjonarna
Wymiar etatupełny etat
Branżaadministracja biurowa

Informacje podstawowe

Miejsce pracy: Gen. Józefa Chłopickiego 1-7, 87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie

Zakres obowiązków: Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: 1) pozyskiwanie informacji potrzebnych do tworzenia i aktualizowania bazy danych o twórcach akt, 2) prowadzenie i aktualizowanie teczek nadzoru dla jednostek organizacyjnych objętych nadzorem archiwalnym oraz skanowanie rzeczowych wykazów akt kompletowanych w teczkach nadzoru dla potrzeb bieżącej pracy Sekcji, 3) prowadzenie i bieżąca aktualizacja Rejestru zezwoleń na zniszczenie dokumentacji niearchiwalnej zgodnie z obowiązującymi przepisami i wewnętrznym podziałem nadzorowanych jednostek organizacyjnych, 4) opiniowanie jednolitych rzeczowych wykazów akt, opracowanych przez jednostki organizacyjne objęte nadzorem archiwalnym, 5) analizowanie i uzgadnianie dokumentów związanych z brakowaniem dokumentacji niearchiwalnej oraz przygotowywanie zezwoleń na zniszczenie dokumentacji dla jednostek organizacyjnych objętych nadzorem archiwalnym, 6) udział w ekspertyzach archiwalnych wyznaczonych decyzją dyrektora, 7) nadzorowanie przygotowania dokumentacji z jednostek organizacyjnych, opiniowanie spisów akt do przekazania, 8) opiniowanie otrzymanych protokołów i spisów akt wydzielonych z zasobu Archiwum do zniszczenia oraz wnioskowanie o wydanie zezwolenia na zniszczenie tych akt, 9) uczestnictwo w szkoleniach specjalistycznych organizowanych w Archiwum, 10) prowadzenie szkoleń uzupełniających w Archiwum z zakresu postępowania z materiałami archiwalnymi i inną dokumentacją w resorcie obrony narodowej, 11) prowadzenie szkoleń z zakresu postępowania z materiałami archiwalnymi i inną dokumentacją dla jednostek nadzorowanych przez Archiwum, 12) zaznajamianie się z przepisami o ochronie danych osobowych, o ochronie informacji niejawnych, przepisów przeciwpożarowych oraz z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy, zasad udzielania pierwszej pomocy oraz ich przestrzeganie, 13) udział w prowadzeniu skontrum w wybranych zespołach archiwalnych, 14) wykonywanie innych poleceń przełożonych, dotyczących zadań nieobjętych niniejszym zakresem obowiązków, lecz związanych z zadaniami Archiwum, o ile nie są one sprzeczne z przepisami prawa pracy lub umowy o pracę.

Rodzaj zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość: jedna zmiana

Liczba godzin w tygodniu: 40

Wynagrodzenie brutto: od 5 060 PLN

Opis wynagrodzenia: Wynagrodzenie zasadnicze brutto 4.600,00 zł + 10% premii regulaminowej (pierwsza umowa na okres próbny 3-miesiące)

System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną

Typ propozycji: praca stała

Zapewnienie wyżywienia: NIE

Zapewnienie zakwaterowania:: NIE

Zatrudnienie od zaraz: NIE

Data rozpoczęcia: 01.06.2024

Wymagania konieczne

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące

Uprawnienia: wysoka kultura osobista, obsługa komputera - pakiet programów office, doświadczenie w pracy w zespole

Pozostałe wymagania

Staż pracy ogółem: lata: 3

Inne wymagania: Wymagania związane ze stanowiskiem pracy (niezbędne): - wykształcenie: średnie/wyższe - wymagane doświadczenie zawodowe: minimum 3 lata (przy wykształceniu średnim) staż pracy ogółem udokumentowany świadectwami pracy, - posiadanie obywatelstwa polskiego, - korzystanie z pełni praw publicznych, - nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. Wymagania dodatkowe: - wykształcenie średnie/wyższe kierunkowe: Archiwistyka i zarządzenie dokumentacją, Administracja, Historia, Wojskoznawstwo, - doświadczenie w pracy administracyjno-biurowej, - umiejętność analitycznego myślenia, - bardzo dobra organizacja pracy, - umiejętność opracowywania i redagowania pism urzędowych oraz bardzo dobra znajomość zasad pisowni i interpunkcji języka polskiego, - poświadczenie bezpieczeństwa osobowego, - bardzo dobra znajomość programu Microsoft Office, - umiejętność pracy w zespole, - dokładność, sumienność, komunikatywność, samodzielność, - odporność na stres, - znajomość obowiązujących przepisów z zakresu archiwizacji, ochrony informacji niejawnych ochrony danych osobowych, Kodeksu postępowania administracyjnego oraz resortu obrony nar

Pracodawca

Nazwa: Archiwum Wojskowe w Toruniu

Adres: Gen. Józefa Chłopickiego 1-7, 87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie

Nazwa Urzędu Pracy: Powiatowy Urząd Pracy dla Miasta Torunia

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Język aplikacji: polski

Wymagane dokumenty: Dokumenty i oświadczenia niezbędne: - życiorys i list motywacyjny, - kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia, - oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego, - w przypadku posiadania, kopia poświadczenia bezpieczeństwa osobowego uprawniającego dodostępu do informacji niejawnych, - w przypadku braku poświadczenia bezpieczeństwa osobowego - oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz.U.2023.756 ze zm.), - kopie dotychczasowych świadectw pracy potwierdzających posiadanie doświadczenia w pracy w wymiarze co najmniej 3 lat (dotyczy osób z wykształceniem średnim), - oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji, - oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych, - oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. Dokumenty i oświadczenia dodatkowe: - kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania). Terminy i miejsce składania dokumentów: - dokumenty należy złożyć do dnia 15.05.2024 r. - decyduje data wpływu oferty do urzędu, - miejsce składnia dokumentów: 3 Archiwum Wojskowe w Toruniu ul. gen. Józefa Chłopickiego 1-7 87 105 Toruń Informacje inne: - kandydaci/kandydatki zakwalifikowani/e zostaną poinformowani telefonicznie o terminie testu i rozmowy wstępnej; - dokumenty złożone w formie aplikacji nie będą zwracane; - wymagane dokumenty i oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie; - aplikację należy składać w kopercie zamkniętej z dopiskiem Oferta pracy na stanowisko Starszego referenta w Sekcji Nadzoru Archiwalnego; - oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane, - oferty złożone po terminie oraz oferty rozpatrzone negatywnie zostaną komisyjnie zniszczone po zakończeniu procedury rekrutacji; - dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 261-432-907 w godz. 8.00-14.00, - budynek nie jest dostosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych, bez podjazdu dla wózków inwalidzkich, w budynku brak windy osobowej. KLAUZULA INFORMA pozostałe informacje na stronie: https://wbh.wp.mil.pl/pl/pages/oferty-pracy-2019-03-22-b5e3/

Zainteresowała Cię ta oferta?Aplikuj na to stanowisko!

Oferty wybrane dla Ciebie

Oferty wybrane dla Ciebie