Opis oferty pracy
Co będzie wchodziło w zakres obowiązków:• samodzielne prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej oraz jej archiwizacja
• naliczanie wynagrodzeń oraz przygotowywanie list płac
• rozliczanie umów cywilnoprawnych
• udzielanie pracownikom informacji z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych
• bieżące monitorowanie zmian w przepisach prawa pracy
. prowadzenie PPK pracowników
Czego oczekujemy:
• co 2-letniego doświadczenia zawodowego w naliczaniu wynagrodzeń
• znajomości zasad kalkulacji wynagrodzeń
• znajomości przepisów z zakresu PDOF, ubezpieczeń społecznych oraz prawa pracy
• dobrej znajomości pakietu MS Office
• skrupulatności, dokładności i rzetelności w wykonywaniu powierzonych zadań
• umiejętności pracy pod presją czasu oraz dobrej organizacji czasu pracy
Co oferujemy:
• pracę w młodym zespole i przyjaznej atmosferze
• perspektywę dalszego rozwoju zawodowego
• elastyczne godziny pracy
• wynagrodzenie zależne od doświadczenia i umiejętności