REFERENT DS. ADMINISTRACYJNO-BIUROWYCH

Sulęcin
Oferta opublikowana15.05.2024
Tryb rekrutacjirekrutacja stacjonarna
Wymiar etatupełny etat
Branżaadministracja biurowa

Informacje podstawowe

Miejsce pracy: Sulęcin, powiat: sulęciński, woj: lubuskie

Zakres obowiązków: Przyjmowanie i wysyłanie korespondencji. Kopertowanie i wysyłanie faktur. Prowadzenie dziennika korespondencji. Stemplowanie i numerowanie druków ścisłego zarachowania. Księgowanie dokumentów. Wystawianie wezwań do zapłaty. Kompletowanie dokumentów do pozwów sądowych. Dekretowanie dokumentów księgowych. Wprowadzanie wyciągów bankowych. Bieżąca obsługa sekretariatu. Udział w inwentaryzacjach i sporządzanie arkuszy spisowych. Przygotowanie faktur sprzedaży. Bieżąca obsługa kontrahentów w kontekście pośrednim ( tel., e-mail) i bezpośrednim. przygotowywanie umów, aneksów do umów. Zapoznanie się z przepisami ustawy o rachunkowości. Szkolenie BHP i P.poż. Zapoznanie się z przepisami o podatkach: z zakresu gospodarki odpadami, vat, podatku dochodowych od osób fizycznych, podatku od osób prawnych. Przyjmowanie zleceń na kontenery. Prowadzenie ewidencji odpadów ( na podstawie "kwitów" wagowych).

Rodzaj zatrudnienia: Nie dotyczy

Wymiar etatu: 1

Zmianowość: jedna zmiana

Liczba godzin w tygodniu: 40

Liczba godzin w miesiącu: 160

Stypendium brutto: 1 790,3 PLN

Zapewnienie wyżywienia: NIE

Zapewnienie zakwaterowania:: NIE

Zatrudnienie od zaraz: NIE

Data rozpoczęcia: 24.05.2024

Wymagania konieczne

Wykształcenie: średnie zawodowe, średnie zawodowe 4-letnie, średnie ogólnokształcące, średnie branżowe

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: Ogólny stan zdrowia dobry średnie ekonomiczne średnie techniczne

Pracodawca

Nazwa: kontakt przez PUP

Adres: Lipowa 18b, 69-200 Sulęcin, powiat: sulęciński, woj: lubuskie

Nazwa Urzędu Pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Sulęcinie

Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu

Język aplikacji: polski

Wymagane dokumenty: skierowanie

Zainteresowała Cię ta oferta?Aplikuj na to stanowisko!

Oferty wybrane dla Ciebie

Oferty wybrane dla Ciebie