Recepcjonistkę zatrudni Ledan Chłopy koło Mielna

Chłopy gm. Mielno
Oferta opublikowana27.04.2024
Rodzaj umowyumowa o pracę
Tryb rekrutacjirekrutacja stacjonarna
Wymiar etatupełny etat

Opis oferty pracy

Ledan Ośrodek w Chłopach koło Mielna i Sarbinowa zatrudni osoby uśmiechniętą otwarta mającą dobry kontakt z klientami oraz znającą język angielski lub niemiecki na stanowisku Recepcjonistka Recepcjonista

Praca całoroczna w systemie zmianowym.
Miła i koleżeńska atmosfera zapraszamy do zespołu...
Zakres obowiązków :
1. Sprawna, profesjonalna i życzliwa obsługa gości poprzez:
• Udzielanie informacji o dostępności, standardzie i wyposażeniu pokoi hotelowych
• Uprzejme powitanie, przyjmowanie i żegnanie gości
• Kierowanie gości do właściwych miejsc lub osób
• W sytuacji, gdy gość musi czekać na przygotowanie pokoju poinformowanie o orientacyjnym czasie oczekiwania , zaproponowanie przyjęcia bagażu, napoi zimnych lub gorących
• Reagowanie na skargi klientów i w miarę możliwości niezwłoczne eliminowanie ich
• Przyjmowanie zleceń, próśb od gości i realizowanie ich (m.in. budzenie gości na życzenie)
• Udzielanie informacji w zakresie usług lokalnych (oferowanych przez hotel) oraz dodatkowych (dyżurów lekarzy, aptek, z zakresu komunikacji, usług przewodników, usług rekreacyjnych, imprez kulturalnych i sportowych)
2. Wystawianie kart pobytu, rejestrowanie, meldowanie i obciążanie Gości za pobyt, przyjmowanie płatności w formie gotówkowej i bezgotówkowej, wystawianie FV i PF (również raportów kasowych dobowych i miesięcznych).
3. Bieżąca sprzedaż miejsc noclegowych, dokonywanie i sprawdzanie rezerwacji, ustalanie z Gościem terminu pobytu w hotelu.
4. Prowadzenie bieżącej ewidencji pokoi (w programie hotelowym oraz na raportach sprzątania pokoi): czystych i wymagających posprzątania, wolnych pokoi i przewidzianych do zwolnienia. Prowadzenie ewidencji SPA oraz kręgielni.
5. Obsługa: centrali telefonicznej, faxu, ksero, kasy hotelowej, terminala, komputera, sejfu ,kasy fiskalnej oraz innych urządzeń biurowych.
6. Zgłaszanie i odnotowanie w zeszycie „usterki” braków i uszkodzeń wynikłych z użytkowania lub spowodowanych przez gości.
7. Przekazywanie danych dotyczących przewidywanego obłożenia działowi gastronomii oraz służby pięter.
8. Koordynowanie oraz nadzorowanie pracy służby pięter oraz kontroli pokoi przed zameldowaniem.
9. Prawidłowe i szczegółowe przekazywanie dyżuru zmiennikowi w formie pisemnej (zeszyt zmian) i ustnej.
10. Przekazywanie kierownikowi hotelu wszelkich uwag gości dotyczących hotelu, zapytań grupowych.
11. Prowadzenie dokumentacji i archiwum recepcji (sporządzanie zestawień wyżywienia, zestawień pracy służby pięter, raportów kasowych, rejestr informacji o gościu, wpłacie zaliczek, zrealizowanych rezerwacjach, rezygnacji z rezerwacji, pocztowej książki nadawczej, hotelowej książki pocztowej).
12. Utrzymywanie na bieżąco porządku i wyglądu estetycznego pomieszczeń i zaplecza recepcji.
13. Wysyłanie na bieżąco oraz przyjmowanie poczty hotelowej.
14. Sprzedaż produktów dostępnych w recepcji.
15. Wykonywanie innych czynności zleconych przez przełożonych zgodnych z działalnością zakładu pracy – Hotelu w szczególności koordynowanie dostępności obiektów hotelowych na portalach rezerwacyjnych zewnętrznych typu Booking, HRS Expedia itp..
Wymagania stanowiskowe :
1. Recepcja hotelowa obsługiwana jest przez pracowników odpowiednio umundurowanych przez całą dobę.
2. Pracownik recepcji obsługuje gościa zawsze stojąc. Wyjątki stanowią sytuacje, gdy pracownik wypisuje fakturę, obsługuje komputer itp., a urządzenie stanowiska pracy tego wymaga.
3. Recepcjonista w każdej sytuacji zachowuje takt i spokój, nigdy nie podnosi głosu.
4. Zmiany na stanowisku pracy w recepcji są tak organizowane i przeprowadzane, aby nie były zauważalne dla Gościa i nie powodowały przerw w ich obsłudze.
5. Pracownik działu recepcji zawsze jest na stanowisku pracy najpóźniej piętnaście minut przed rozpoczęciem zmiany, w celu przyjęcia zmiany.
6. Prowadzenie prywatnych rozmów między pracownikami w obecności Gościa jest niedopuszczalne, a już wykluczone jest głośne porozumiewanie się pracowników recepcji z innymi służbami, picie czy jedzenie, rozmowy przez prywatny telefon lub palenie na stanowisku pracy.
7. Znajomość hotelu, rodzaju pokoi, cennika (oraz przestrzeganie go), lokali gastronomicznych, szkoleniowych, wszystkich usług dodatkowych, a także godzin otwarcia punktów usługowych należy do pakietu podstawowych wiadomości, jakimi legitymują się pracownicy recepcji.
8. Znajomość języka obcego w stopniu komunikatywnym.
Zainteresowała Cię ta oferta?Aplikuj na to stanowisko!

Oferty wybrane dla Ciebie

Oferty wybrane dla Ciebie