Informacje podstawowe
Miejsce pracy: Chełmek, powiat: oświęcimski, woj: małopolskie
Zakres obowiązków: 1. Przestrzeganie przepisów BHP i P.POŻ; 2. Organizacja planu dnia z uwzględnieniem powierzonych zadań; 3. realizacja formalnych aspektów kontaktów z klientem (zamówienia, umowy, rozliczenia); 4. Reprezentacja firmy wobec konkretnego, indywidualnego klienta; 5. utrzymywanie stałego kontaktu z istniejącymi klientami; 6. Nawiązywanie kontaktów z potencjalnymi klientami (pozyskiwanie nowych klientów); 7. Realizacja określonych i zatwierdzonych przez bezpośredniego przełożonego działań marketingowych i promocyjnych; 8. Opracowywanie raportów z wykonywanych działań
Rodzaj zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: jedna zmiana
Liczba godzin w tygodniu: 40
Liczba godzin w miesiącu: 160
Stypendium brutto: 1 790,3 PLN
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania:: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Data rozpoczęcia: 01.05.2024
Data zakończenia: 31.10.2024
Wymagania konieczne
Wykształcenie: średnie zawodowe
Pracodawca
Nazwa: kontakt przez PUP
Adres: Wyspiańskiego 10, 32-602 Oświęcim, powiat: oświęcimski, woj: małopolskie
Nazwa Urzędu Pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Oświęcimiu
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Kontakt osobisty- skierowanie z PUP