Informacje podstawowe
Miejsce pracy: Skrajna 53, 66-200 Świebodzin, powiat: świebodziński, woj: lubuskie
Zakres obowiązków: badanie potrzeb i oczekiwań oraz zachowań klientów, prowadzenie działań marketingowych oraz negocjacji, przygotowywanie ofert handlowych, przygotowywanie i zawieranie umów, prowadzenie dsprzedaż produktów oferowanych przez daną firmę promowanie towarów analizowanie efektywności prowadzonych działań fachowa obsługa klientów sporządzanie regularnych raportów
Rodzaj zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: jedna zmiana
Liczba godzin w tygodniu: 40
Wynagrodzenie brutto: od 5 000 PLN
System wynagrodzenia: Ryczałtowy
Typ propozycji: praca stała
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania:: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Data rozpoczęcia: 24.04.2024
Wymagania konieczne
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Pozostałe wymagania
Staż pracy ogółem: lata: 2
Pracodawca
Nazwa: Al-Samer Sp Z O.O.
Adres: Skrajna 53, 66-200 Świebodzin, powiat: świebodziński, woj: lubuskie
Nazwa Urzędu Pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Świebodzinie
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: cv