Informacje podstawowe
Miejsce pracy: Młodzieżowa 31, 87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie
Zakres obowiązków: Zakres obowiązków: a) prowadzenie spraw związanych z lokalami użytkowymi, garażami, terenami, reklamami będącymi w zasobach gminnych. b) uczestniczenie w czynnościach związanych z przyjmowaniem i przekazywaniem lokali użytkowych, garaży, terenów. c) organizowanie przetargów i naborów ofert najmu lokali użytkowych; d) prowadzenie pełnej dokumentacji eksploatacyjnej i technicznej dot. lokali, garaży, terenów. e) prowadzenie ewidencji administrowanych lokali użytkowych; udział w przeglądach tech., odbiorach remontów. f) przeprowadzanie wizji w lokalach użytkowych, monitorowanie administrowanego terenu. g) prowadzenie komputerowej bazy danych lokali użytkowych wraz z dokumentacją fotograficzną. h) analiza stawek czynszu; sporządzanie sprawozdań. szczegółowe informacje na stronie: https://zgm.bip.gov.pl/ogloszenia-o-prace/nabor-ofert-na-stanowisko-gl-specjalisty-ds-lokali-uzytkowych.html
Rodzaj zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: jedna zmiana
Liczba godzin w tygodniu: 40
Wynagrodzenie brutto: od 4 242 do 6 750 PLN
Opis wynagrodzenia: Praca w godz. między 07:00-15:00. Pierwsza umowa na czas określony 6 m-cy. Miejsce pracy: ZGM, ul. Młodzieżowa 31, 87-100 Toruń
System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania:: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Data rozpoczęcia: 01.06.2024
Wymagania konieczne
Uprawnienia: prawo jazdy kat B, znajomość obsługi komputera
Wymagania dodatkowe
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), inne, kierunek: administracja, prawo, ekonomia, gospodarka nieruchomościami
Pozostałe wymagania
Staż pracy ogółem: lata: 3
Inne wymagania: wykształcenie wyższe (administracja, prawo, ekonomia, gospodarka nieruchomościami), min. 4 lata stażu pracy związanego z gospodarką nieruchomościami, znajomość regulacji prawnych w zakresie gospodarki nieruchomościami, dobra organizacja pracy, umiejętność pracy w zespole oraz w sytuacjach stresowych, zdolność analitycznego myślenia
Pracodawca
Nazwa: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
Adres: Młodzieżowa 31, 87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie
Nazwa Urzędu Pracy: Powiatowy Urząd Pracy dla Miasta Torunia
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Wymagane dokumenty jakie należy złożyć pracodawcy: a) życiorys zawierający szczegółowy opis: dotychczasowej drogi zawodowej, posiadanego wykształcenia, kwalifikacji, stażu pracy - opatrzony klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do przeprowadzenia naboru przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Toruniu, ul. Młodzieżowa 31 b) list motywacyjny odręcznie podpisany, c) kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie; d) kopie dokumentów potwierdzających niezbędny, wymagany staż pracy; e) oświadczenie o spełnianiu wymagań określonych w art. 6 ust.1,3 pkt 2 i 3 ustawy z dnia 21.11.2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. 2022r. poz. 530). f) oświadczenie o zapoznaniu się z n/w klauzulą informacyjną: W zawiązku z prowadzonym postępowaniem dotyczącym zatrudnienia na stanowisko Głównego Specjalisty i złożonymi przez Panią/Pana w tym zakresie dokumentami aplikacyjnymi informujemy, że administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Toruniu, z siedzibą przy ulicy Młodzieżowej 31. Pani /Pana dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie w celu rekrutacyjnym dotyczącym w/w oferty pracy. Ma Pani/Pan prawo dostępu do swoich danych i ich sprostowania (poprawiania). Podanie przez Panią/Pana dodatkowych danych nie objętych zakresem wskazanym w art. 221 Kodeksu pracy (imię/imiona i nazwisko, data urodzenia, dane kontaktowe wskazane przez osobę ubiegającą się o zatrudnienie, kwalifikacje zawodowe, wykształcenie, przebieg zatrudnienia, etc.) jest dobrowolne. W sprawach związanych z ochroną danych osobowych może się Pani/Pan kontaktować się z wyznaczonym przez Administratora Inspektorem Ochrony Danych, pisząc na adres poczty elektronicznej: Aplikuj lub umówić się na rozmowę dzwoniąc pod numer 56 657-75-00. Dokumenty aplikacyjne wybranego kandydata, z którym Dyrektor tut. Zakładu zawrze umowę o pracę zostaną dołączone do jego akt osobowych, a pozostałych kandydatów będą trwale zniszczone po upływie okresu 3 miesięcy od chwili zakończenia procesu rekrutacji na dane stanowisko pracy. Aplikacji nie odsyłamy. Kontaktujemy się wyłącznie z wybranymi osobami. Osoby zainteresowane udziałem w procesie rekrutacyjnym, a podające dane wykraczające poza ich podstawowy, wymagany zakres, prosimy o zamieszczanie w swoich dokumentach aplikacyjnych następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych na potrzeby niniejszej rekrutacji, w oparciu o art. 6 ust. 1 lit. a i/lub art. 9 ust. 2 lit. a* Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. *-niepotrzebne skreślić; Uwaga art. 9 RODO dotyczy danych należących do tzw. szczególnej kategorii, tj. danych ujawniających pochodzenie rasowe lub etniczne, poglądy polityczne, przekonania religijne lub światopoglądowe, przynależność do związków zawodowych oraz danych genetycznych, danych biometrycznych, danych dotyczących zdrowia, seksualności lub orientacji seksualnej. szczegółowe informacje na stronie: https://zgm.bip.gov.pl/ogloszenia-o-prace/nabor-ofert-na-stanowisko-gl-specjalisty-ds-lokali-uzytkowych.html