Nasze oczekiwania:
- Mile widziane doświadczenie sprzedażowe lub w zakresie obsługi klienta;
- Umiejętność nawiązywania i budowania długotrwałych relacji biznesowych, prowadzenia negocjacji handlowych;
- Samodzielność i zaangażowanie w pracy, gotowość do odbywania podróży służbowych;
- Nastawienie na osiąganie wyznaczonych celów;
- Umiejętność planowania i prognozowania sprzedaży;
- Umiejętność samodzielnego podejmowania decyzji i rekomendowania rozwiązań;
- Dobra znajomość pakietu MS Office;
- Wykształcenie min średnie, preferowane wyższe techniczne.
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie z nastawieniem na długofalową współpracę – umowa o pracę lub B2B;
- Zdobycie doświadczenia w dynamicznie rozwijającej się Grupie będącej światowym liderem branży;
- Możliwość kontaktu z najnowszymi technologiami;
- Duży zakres samodzielności i odpowiedzialności przy realizacji zadań;
- Wsparcie techniczne i szkolenia produktowe podnoszące wiedzę;
- Narzędzia niezbędne do pracy: samochód służbowy, laptop, telefon;
- Benefity pozapłacowe: kartę Multisport, ubezpieczenie grupowe.
Twoje zadania:
- Aktywne pozyskiwanie i obsługa klientów na podległym terenie;
- Aktywna sprzedaż produktów i rozwiązań dedykowanych określonej grupie klientów;
- Wprowadzanie nowych produktów na rynek sprzedażowy;
- Realizacja okresowych celów sprzedażowych;
- Bieżące wsparcie i pomoc klientom w rozwiązywaniu zagadnień technicznych poprzez doradztwo i demonstrację rozwiązań;
- Planowanie i odpowiedzialność za rozwój sprzedaży dla poszczególnych odbiorców;
- Budowanie świadomości marki u potencjalnych nabywców;
- Benchmarking – monitorowanie rynku i konkurencji, w szczególności asortymentu, nowości i cen;
- Przygotowywanie analiz i raportów z obszaru sprzedaży i podejmowanych działań.