Cargo Service Europe (CSE) szybko stała się ważnym graczem w segmencie ładunków całopojazdowych i dużych wolumenów w krajach Beneluksu. Ponad 100 ciągników jest codziennie w drodze z Oss w całej Europie, zwłaszcza we Francji, Niemczech i krajach Beneluksu.
Cargo Service Europe to innowacyjny gracz w dziedzinie transportu i logistyki. Specjalizujemy się w transporcie drogowym „całopojazdowym” na terenie całej Europy. Dzięki ponad 100 pojazdom przegubowym (150m3 LZV, 120m3 objętości i 90m3 megatrailer) jesteśmy kluczowym graczem w segmencie dużych ilości w krajach Beneluksu.
Podejście zorientowane na klienta
Wyróżniamy się podejściem zorientowanym na klienta z dbałością o obsługę i jakość. Przekłada się to na otwartą komunikację: krótkie linie, jasne określenie, co jest, a co nie jest możliwe i brak zmian cen.
Nie tylko myślimy dalej, ale także nadstawiamy karku.
W ten sposób podejmujemy niezwykłe inicjatywy i osiągamy wyniki, które są co najmniej równie niezwykłe.
Naszym zdaniem jest to „Jakość przez różnicę”.
Partnerzy regionalni
CSE preferuje współpracę z partnerami regionalnymi, w tym z około 15 małymi firmami transportowymi z regionu.
To połączenie sił zapewnia wysoki poziom zaangażowania.
Aby podkreślić swoją regionalną rolę, CSE dołączyło niedawno do Logistiek Platform Oss jako członek .
Wierzymy w tę współpracę, co oznacza, że Oss, region i partnerzy logistyczni stoją razem ramię w ramię.
60 ciężarówek Volvo LNG dla Cargo Service Europe (CSE)
Cargo Service Europe (CSE) z Oss podpisało niedawno zamówienie na 60 nowych ciężarówek Volvo FH LNG. Zamówienie to obejmuje 20 ciągników FH 4x2 LNG oraz 40 podwozi FH 6x2 LNG z osią wleczoną. Wszystkie te auta mają silniki o mocy 460 KM i są używane do przewozu pustych puszek do producentów napojów bezalkoholowych i piwa. Ponadto służą do uczynienia obecnej floty CSE bardziej zrównoważoną ekologicznie. Fakt, że dzięki (bio-) LNG można osiągnąć znaczną redukcję emisji CO2, stanowił powód przejścia CSE na ciężarówki LNG.
Wizją Martijna Vosa, dyrektora CSE, jest stworzenie neutralnego pod względem emisji CO2 łańcucha logistycznego w celu dostarczania pustych puszek m.in. do wytwórców napojów bezalkoholowych i piwa. Vos stwierdza „Aby zrealizować naszą wizję zrównoważonego rozwoju, rozpoczęliśmy dialog z naszymi klientami. Kluczowe dla tego było to, jak możemy wspólnie kształtować zrównoważony rozwój i którzy dostawcy mają najlepsze uzasadnienie biznesowe. Tak więc trafiliśmy do Volvo Trucks Netherlands, dealera Volvo BAS Truck Center i dostawców energii”.
Przejście na Bio-LNG
CSE postrzega LNG jako paliwo przejściowe do neutralnego pod względem emisji CO2 bio-LNG. „Fakt, że przy użyciu Bio-LNG nasz transport może być w 100% neutralny pod względem emisji CO2, naprawdę przemawia do nas. Bio-LNG nie jest jeszcze optymalnie dostępne, ale po konsultacjach z dostawcami LNG jesteśmy przekonani, że w nadchodzących latach udział Bio-LNG znacznie wzrośnie. Inwestowanie w LNG toruje drogę do Bio-LNG”, kontynuuje Martijn Vos.
Zrównoważony charakter
Cargo Service Europe (CSE) z siedzibą w Oss zostało założone w 2010 roku i szybko stało się ważnym graczem w segmencie ładunków całopojazdowych oraz dużych wolumenów. Specjalizuje się w transporcie i magazynowaniu pustych puszek, w czym CSE odgrywa wiodącą rolę w krajach Beneluksu. Firma zarządza łańcuchem logistycznym – Martijn Vos podsumowuje „Od rolki aluminium, z której produkowane są puszki, po puszkę dostarczaną do klienta. Przyjmujemy też puste palety. Opracowaliśmy różne inteligentne rozwiązania dla naszego transportu i magazynowania, pozwalające nam zorganizować łańcuch w efektywny i zrównoważony sposób. Nowe ciężarówki na LNG doskonale wpisują się w ten zrównoważony charakter”.