CCC

1.7 Dodaj merytoryczną opinię

obszary pracy

SKLEP

Na terenie całej Polski oferujemy zatrudnienie w ponad 550 placówkach handlowych. W sklepach naszych sieci oferujemy przede wszystkim pracę przy sprzedaży i obsłudze klienta.

Każdy salon ma ustandaryzowane warunki rekrutacji, zatrudnienia i możliwości rozwoju. Dla klientów jest to miejsce zakupów - dla Ciebie miejsce pracy, rozwoju i kariery.

Rozpoczynając pracę na stanowisku sprzedawcy automatycznie rozpoczynasz swoją indywidualną ścieżkę kariery, z którą zostajesz zapoznany już w trakcie procesu adaptacyjnego. Dostrzegamy i doceniamy potencjał naszych pracowników, stwarzając możliwość awansów wewnętrznych zarówno pionowych, jak i poziomych. Ponad 90% kadry menadżerskiej awansowało z niższych szczebli organizacyjnych.

Dowiedz się jak wygląda dzień pracy na interesującym Cię stanowisku i przekonaj się, że to stanowisko jest właśnie dla Ciebie.

Dzień pracy sprzedawcy

Salony sprzedaży tętnią życiem już od 9 rano kiedy otwierają się drzwi salonu i uśmiechem witamy pierwszych Klientów.

Ubierasz swoją firmową koszulkę, by już za chwilę znaleźć się w samym centrum najważniejszego w naszej firmie miejsca - w salonie sprzedaży. Jako pracownik jesteś w ciągłym ruchu i zajmujesz się wieloma sprawami naraz. Pomagasz Klientowi odnaleźć właściwy rozmiar obuwia, rozpakowujesz towar i układasz go na półkach, spoglądasz na witrynę, aby sprawdzić czy wszystko jest zgodne z otrzymanymi przed 5 minutami instrukcjami Visual Marchandisingu.

Już po chwili szybkim krokiem udajesz się do strefy kasy, aby pomóc współpracownikowi w finalizowaniu sprzedaży. Minęła godzina od otwarcia salonu, więc zdążyła się zrobić kolejka. Uruchamiasz drugą kasę i obsługujesz Klientów, doradzając jakimi środkami do pielęgnacji obuwia dbać o właśnie kupowany przez nich produkt.

W międzyczasie ukradkiem spoglądasz na swojego Kierownika, który właśnie rozmawia z Regionalnym Kierownikiem Sprzedaży wizytującym wasz punkt sprzedaży i wiesz, że w niedalekiej przyszłości Ty również chciałbyś zarządzać salonem - monitorować realizacje celów sprzedażowych, rekrutować i motywować pracowników i być odpowiedzialny za wszystkie aspekty funkcjonowania placówki.

Wiesz również, że w niedalekiej przyszłości tak właśnie może być, ponieważ już na etapie procesu adaptacji zostałeś zapoznanym z indywidualną ścieżką kariery.

Uśmiechasz się i ze zdwojoną energią pracujesz na Twój sukces i Twojego salonu …

KAŻDEGO DNIA:

  • profesjonalnie i zgodnie ze standardami obsługujesz klientów, dbając o ich satysfakcję: doradzasz, pomagasz w znalezieniu odpowiedniego rozmiaru, fasonu, udzielasz rad jak konserwować zakupione obuwie,
  • zajmujesz się obuwiem, które codziennie dociera do salonu: rozładowujesz samochód, rozpakowujesz buty, torebki, sprawdzasz zgodność dokumentów, uzupełniasz towar na pólkach sklepowych,
  • układasz towar zgodnie z zasadami Visual Marchandisingu,
  • dbasz o wizerunek sieci sprzedaży poprzez stosowanie się do wszystkich standardów sieci; dbasz o czystość w salonie,
  • uczestniczysz w tworzeniu zintegrowanego i efektywnego zespołu
  • rozwijasz się pod opieką Kierownika Sklepu

Zanim złożysz aplikację sprawdź czy stanowisko sprzedawca w firmie CCC jest dla Ciebie.

Salony sprzedaży tętnią życiem już od 9 rano kiedy otwierają się drzwi salonu i uśmiechem witamy pierwszych Klientów.

Ubierasz swoją koszulę kierownika i przypinasz identyfikator, by za chwilę znaleźć się w samym centrum najważniejszego w naszej firmie miejsca - w salonie sprzedaży.

Jako kierownik jeszcze przed otwarciem masz ręce pełne pracy. Do Twoich obowiązków należy ułożenie planu dnia, od Ciebie zależy wizerunek salonu, na Tobie spoczywa odpowiedzialność za satysfakcję naszych klientów. Wypełniasz kartę kontroli i upewniasz się, że wszystko dopięte jest na ostatni guzik. Niebawem otworzą się drzwi dla klientów i nie może być żadnych uchybień. Sprawdzasz dokumenty kasowe, weryfikujesz czy ułożenie salonu i witryny jest zgodne z najnowszą instrukcją Visual Marchandisingu, informujesz pracowników o celach sprzedażowych na dziś i rozdzielasz im zadania. Jesteś motorem całego zespołu.

Praca w salonie wre, klienci wchodzą i wychodzą. Kątem oka obserwujesz, czy klienci są witani uśmiechem, czy obsługa jest na najwyższym poziomie, czy oferowane są odpowiednie środki do pielęgnacji obuwia. Notujesz swoje uwagi - kilka Twoich obserwacji chcesz poruszyć na dzisiejszym zebraniu zespołu.

W międzyczasie upewniasz się, czy na zapleczu towar jest prawidłowo przyjmowany. Nowa kolekcja musi się znaleźć na sali sprzedaży jeszcze przed południem. Przyglądasz się nowo przyjętym modelom, oczami wyobraźni już wiesz jak je wyeksponujesz. Wydajesz nowe polecenia.

Zerkasz na zegarek, właśnie masz umówione spotkanie z kandydatem do pracy w Twoim salonie, który już się pojawił. Zadajesz mu przygotowane wcześniej pytania i zlecasz zadanie praktyczne. Uśmiechasz się z zadowoleniem, gdyż wiesz, że idealnie będzie pasował do Twojego zespołu. Rozpocznie pracę już w przyszłym tygodniu, a Twoim zadaniem będzie wyszkolenie go na doskonałego sprzedawcę.

Właśnie znalazłeś/as chwilę, aby uporządkować dzisiejsze dokumenty. Tymczasem dostajesz informację, że Regionalny Kierownik Sprzedaży przyjechał z wizytą. Razem oglądacie salon, wiesz jednak, że nie znajdzie on żadnych uchybień, gdyż dołożyłeś/as wszelkich starań, aby Twój salon był wzorcowy i jesteś z niego dumny/a.

Kiedyś chciał(a)byś się sprawdzić na stanowisku Regionalnego Kierownika Sprzedaży. Jesteś przekonany/a, że w niedalekiej przyszłości tak właśnie może być, ponieważ już na etapie procesu adaptacji zostałeś zapoznany/a z indywidualną ścieżką kariery. Uśmiechasz się i ze zdwojoną energią pracujesz na  sukces Twój i Twojego salonu sprzedaży…

Każdego dnia:

  • bierzesz odpowiedzialność za obroty i bieżącą analizę wskaźników sprzedaży
  • nadzorujesz realizację planów sprzedaży
  • zarządzasz podległym zespołem pracowników: rekrutujesz, szkolisz, rozwijasz potencjał, oceniasz, motywujesz
  • wdrażasz standardy ekspozycji towarów
  • koordynujesz wszystkie aspekty pracy sklepu
  • aktywnie uczestniczysz w procesie sprzedaży oraz dbasz o profesjonalną obsługę klienta, dbasz o dobry wizerunek sklepu oraz standardy sieci zarówno w oczach swoich pracowników jak i klientów

Zanim złożysz aplikację sprawdź czy stanowisko sprzedawca w firmie CCC jest dla Ciebie.

WIĘCEJ NIŻ PRACA…

Zaglądasz w kalendarz, studiując plan pracy na ten tydzień. Grafik jest napięty, ale właśnie najbardziej lubisz w Twojej pracy to, że każdy dzień jest tak różny i tak ciekawy, że jesteś osobą o dużej autonomii i samodzielnie ustanawiasz sobie w jaki sposób osiągniesz wymagane przez Firmę cele.

Na dziś zaplanowałeś/aś odwiedzić 5 salonów. Jutro wraz z Departamentem Personalnym bierzesz udział jako asesor w Assessment Center dla kandydatów na Kierownika Salonu w nowootwartej Galerii Handlowej. To będzie duże otwarcie, 500 metrowy salon w centrum miasta. Czeka Cię sporo pracy! Zależy Ci na wyborze najlepszego Kierownika. Dziś wieczorem planujesz przejrzeć jeszcze raz dokumentację wszystkich osób zakwalifikowanych do ostatniego etapu.

Ale to nie koniec Twoich zadań na ten tydzień; dzień później wyjeżdżasz na spotkanie grupy projektowej Regionalnych Kierowników sprzedaży. Macie ambitne i odpowiedzialne zadanie stworzenia nowego programu motywacyjnego dla sieci sprzedaży. Ostatnie tygodnie w wolnych chwilach spisywałeś/aś swoje pomysły, masz już sporo notatek. Wierzysz, że Wasze spotkanie zaowocuje masą ciekawych pomysłów. W przyszłym miesiącu, na spotkaniu wszystkich Regionalnych Kierowników Sprzedaży w Centrali zaplanowana jest prezentacja Waszego projektu. Musi wypaść doskonale! Oczy Twoich kolegów i koleżanek, a także Dyrektora Sprzedaży będą zwrócone w Twoją stronę.

Przy okazji spotkania w Centrali będziesz uczestniczył/a także w szkoleniu „Przywódca z Autorytetem”. Już się nie możesz doczekać, planujesz przekazać najważniejsze treści szkolenia Twojemu dwudziestoosobowemu zespołowi Kierowników Salonu na Waszym kolejnym spotkaniu. Czujesz się odpowiedzialny/a za ich rozwój. Jesteś ich mentorem i coachem.

Zamykasz kalendarz, plany są interesujące, tymczasem jednak czas ruszyć w drogę. Wsiadasz w samochód i po 20 minutach jesteś już przed pierwszym salonem. Zanim wejdziesz do środka bacznie przyglądasz się witrynie i porównujesz ją z najnowszą instrukcją Visual Marchandisingu. Wszystko wydaje się być w jak najlepszym porządku. Salon jest odpowiednio dotowarowany, a ułożenie i ekspozycja towaru są poprawne. Przy kasie znajduje się sporo klientów, ale sprzedawcy doskonale sobie radzą, obie kasy są czynne. Uśmiechasz się, to zawsze był wzorcowy salon. I tym razem się nie zawiodłeś/aś.

Chwilę później z zaplecza wyłania się Kierownik Salonu poinformowany o Twojej wizycie. Powitanie, uścisk dłoni. Razem wizytujecie salon, przeglądacie bieżące dokumenty. Realizacja planu sprzedaży jest na oczekiwanym poziomie, osiągnięte od Twojej ostatniej wizyty wskaźniki spełniają w 100% postawione cele. Widzisz, że Twoje poprzednie wskazówki zostały prawidłowo wdrożone. Wypełniasz kartę wizyty i udzielasz jeszcze Kierownikowi kliku porad dotyczących obsługi klienta. Obiecuje, że wprowadzi je w życie na dzisiejszym spotkaniu swojego zespołu. Jesteś zadowolony ze współpracy, w końcu ciężko pracowałeś aby stworzyć sobie zgrany i niezawodny zespół.

Nie zamieniłbyś swojej pracy na żadną inną, wiesz, że sukces Twoich salonów i całej Firmy jest też Twoim sukcesem. Opuszczasz więc salon z uśmiechem i jedziesz na koleją wizytę…

 

LOGISTYKA

 

Grupa CCC wypracowała efektywny i szybki sposób dystrybucji towarów. Nowoczesna wewnętrzna sieć informatyczna pozwala na sprawne zarządzanie procesem zamawiania i dostaw towaru oraz kontroli stanów magazynowych.

Rozwój firmy, wzrost popytu na jej produkty, coraz większe wymagania co do wydajności dystrybucji, przyczynił się do realizacji największej w dziejach firmy inwestycji budowy Centrum Logistycznego położonego w Legnickiej Specjalnej Strefie Ekonomicznej (LSSE) w Polkowicach. Centrum Logistyczne to nowoczesny, zautomatyzowany magazyn wysokiego składowania typu mini-load, o łącznej powierzchni 23 050 m2, który stanowi największy tego typu obiekt w Europie Środkowej. Powierzchnia magazynowa pomieści 5 mln par butów.

Wykorzystujemy zaplecze logistyczne składające się z nowoczesnych przestrzeni magazynowo-produkcyjnych (44 000 m2) i biurowych (4 400 m2) i mimo wysoko rozwiniętego procesu technologicznego nadal potrzebujemy i będziemy potrzebować pracowników wspomagających dystrybucję towaru i odpowiedzialnych za:

  • składowanie towaru zapewniające optymalne wykorzystanie przestrzenie magazynowej,
  • sortowanie i pakowanie obuwia, kompletacja towarów pod wysyłkę,
  • wydawanie towaru do spedycji,
  • bieżące ewidencjonowanie stanów i obrotów magazynowych.

CENTRALA


CCC S.A. oferuje wiele możliwości rozwoju w centrali firmy w Polkowicach zarówno dla osób dopiero rozpoczynających pracę zawodową jak i tych z doświadczeniem. W zależności od Twoich kompetencji i zainteresowań, możesz znaleźć dla siebie interesujące miejsce dalszego rozwoju.

W siedzibie naszej firmy znalazło już zatrudnienie ponad 200 pracowników – szerokie grono specjalistów, ekspertów jak również wykwalifikowana kadra managerska. Doświadczenie długoletnich pracowników przeplata się z młodzieńczą ambicją tych dopiero rozpoczynających karierę zawodową, przyczyniając się do różnorodności i współpracy.

  • Postaw na swój rozwój.
  • Dąż do perfekcji we wszystkim co robisz.
  • Czerp satysfakcję z ambitnych zadań i wyzwań.
  • Każdego dnia patrz coraz dalej.
  • Z satysfakcją realizuj cele firmy i osobiste.
  • Nie wahaj się spełnić swoich ambicji zawodowych.
  • Angażuj się w pracę, którą wykonujesz każdego dnia.
  • Poczuj radość ze współpracy.
  • Podziel się energią, pomysłami i zapałem.
  • Przekształć swoje plany w karierę.
  • Zostań pracownikiem CCC S.A.!

Dołączając do nas stajesz się częścią firmy, która nie tylko zabiega o realizację celów biznesowych, ale jest również pracodawcą odpowiedzialnym społecznie. Ciągły rozwój firmy oraz doskonałe wyniki sprawiają, że nasi pracownicy mogą spokojnie patrzeć w przyszłość czując pewność i stabilność zatrudnienia - już od momentu rekrutacji stawiamy na długoterminową współpracę.

Głównym zadaniem Centrali jest tworzenie i realizacja koncepcji w następujących obszarach: sprzedaż, marketing, finanse, logistyka, HR, rozwój, informatyka, zakupy, administracja.

Każdy z pionów, departamentów i działów ma indywidualne zadania, ale cel mamy wspólny.

Wysiłek wszystkich pracowników firmy skierowany jest na rozwój sieci sprzedaży i zapewnienie satysfakcji Klientów.

Jeśli tak jak my jesteś przekonany, że zaangażowanie, wytrwałość i odpowiedzialność to klucz do realizacji każdego zadania, a elastyczność i współpraca to podstawa sukcesu i kolejnych osiągnięć dołącz do naszej grupy i bierz udział w dalszym dynamicznym rozwoju.